Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5720366 , fax. 022 5720377
- Data zamieszczenia: 2009-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
ul. Żwirki i Wigury 61 61
02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5720366, fax. 022 5720377
REGON: 00028891700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer sprawy: AEZ/S-204/2009 Dostawa sprzętu dydaktycznego wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi w podziale na pakiety. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi w podziale na następujące części zamówienia: Pakiet nr 1 - wózek na sprzęt do /trudnej intubacji/ szt. 1, Pakiet nr 2 - Pozycja 1-manekin do nauki resuscytacji (BLS-AED) szt. 2, Pozycja 2-manekin do nauki resuscytacji (BLS) szt. 2, Pakiet nr 3 - automatyczny treningowy defibrylator zewnętrzny (AED) szt. 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych znajduje się w załącznikach nr 2-1, 2-2, 2-3 do SIWZ /formularz wymaganych warunków technicznych/. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349111007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, oraz poprzez oferowane dostawy spełnią wymagania określone w cz. IX SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. certyfikat CE), dotyczy pakietu nr 1 i nr 3. 2) Folder ze zdjęciami i opisem zaoferowanego urządzenia w języku polskim,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA PLATFORMOWEGO WÓZKA AKUMULATOROWEGO WEDŁUG SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ I FORMULARZA CENOWEGO
Dodano: 2016-01-27 - Dostawa wózków medycznych
Dodano: 2015-10-06 - Dostawa wyposażenia magazynów
Dodano: 2014-02-19 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ MAGAZYNOWYCH
Dodano: 2012-11-29 - sprzedaż i dostawa wyprawek niemowlęcych i wózków dziecięcych do Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2012-11-16 - DOSTAWA REGAŁÓW MAGAZYNOWYCH I WYPOSAŻENIA MAGAZYNÓW
Dodano: 2012-10-25 - Dostawa wózków do przewożenia korespondencji dla listonoszy
Dodano: 2012-09-06 - ZT2 Krotoszyn: Zakup i dostawa sprzętu technicznego dla pomieszczeń warsztatowych w Hali Remontowej w Międzyrzeczu
Dodano: 2012-01-19 - Dostawa wózka widłowego dla Kancelarii Sejmu
Dodano: 2011-11-29 - Dostawa wózków na odpady i brudną bieliznę
Dodano: 2010-10-29