Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5720366 , fax. 022 5720377
- Data zamieszczenia: 2009-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
ul. Żwirki i Wigury 61 61
02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5720366, fax. 022 5720377
REGON: 00028891700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer sprawy: AEZ/S-153/2009 Dostawa urządzeń laboratoryjnych, wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi w podziale na pakiety. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi urządzeń laboratoryjnych w podziale na następujące części zamówienia: Pakiet nr 1 - Liofilizator laboratoryjny z sondą do pomiaru próżni szt. 1, Pakiet nr 2 - Uniwersalny fluorescencyjny czytnik mikro płytek szt. 1, Pakiet nr 3 - Aparat do amplifikacji kwasów nukleinowych szt. 1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych znajduje się w załącznikach nr 2-1, 2-2, 2-3 do SIWZ /formularz wymaganych warunków technicznych/ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302160006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, oraz poprzez oferowane dostawy spełnią wymagania określone w cz. IX SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym ( np. certyfikat CE lub deklaracja zgodności-dla Pakietów nr 1 i nr 3, dla pakietu nr 2 certyfikat CE-IV, Zamawiający dopuści dokumenty w języku angielskim lub niemieckim), 2) Licencja na zastosowanie metody PCR razem z ofertą (Dotyczy wyłącznie Pakietu nr 3) 3) Folder ze zdjęciami i opisem zaoferowanego urządzenia w języku polskim,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy nośników danych i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych WUM
Dodano: 2016-04-19 - Zakup oraz dostawa urządzeń do badania autentyczności dokumentów
Dodano: 2015-10-29 - Sukcesywne dostawy nośników danych i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; znak sprawy: AEZ/S-044/2015
Dodano: 2015-03-26 - Sukcesywne dostawy nośników danych i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych WUM. Znak sprawy AEZ/S-094/2014
Dodano: 2014-04-28 - Sukcesywne dostawy nośników danych i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych WUM; znak sprawy AEZ/S-040/2014
Dodano: 2014-03-14 - Sukcesywne dostawy nośników danych i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych WUM; znak sprawy: AEZ/S-020/2013
Dodano: 2013-02-19 - Dostawy sukcesywne nośników danych i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych WUM; znak sprawy: AEZ/S-046/2012
Dodano: 2012-02-20 - Sukcesywne dostawy nośników danych i akcesoriów komputerowych; znak sprawy: AEZ/S-361/2010
Dodano: 2011-01-11 - Sukcesywne dostawy nośników danych i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2010-03-05 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego i analitycznego do Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ
Dodano: 2009-12-02