Przetargi.pl
Nr sprawy: ZP. 271 - 2/14. Nazwa: Budowa odcinków sieci wodociągowej w Barcikowicach

Komunalny Zakład Gospodarczy Gminy Zielona Góra z siedzibą w Zawadzie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-001 Zawada, ul. Szkolna 18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3211279 , fax. 68 3212213
  • Data zamieszczenia: 2014-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarczy Gminy Zielona Góra z siedzibą w Zawadzie
    ul. Szkolna 18 18
    66-001 Zawada, woj. lubuskie
    tel. 68 3211279, fax. 68 3212213
    REGON: 97015591200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzg.zg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nr sprawy: ZP. 271 - 2/14. Nazwa: Budowa odcinków sieci wodociągowej w Barcikowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest budowa dwóch odcinków sieci wodociągowej rozdzielczej z odnogami do przyłączy wodociągowych do granic nieruchomości celem umożliwienia w przyszłości zaopatrzenia w wodę nowobudowanych budynków mieszkalnych w miejscowości Barcikowice w gminie Zielona Góra. Zakres wykonania obejmuje doprowadzenie wody pitnej i ppoż. do wszystkich nieruchomości znajdujących się na terenie inwestycji. Podłączenie wodociągu zaplanowano do istniejącej sieci wodociągowej dz=110 mm w miejscowości Barcikowice w węzłach określonych w projekcie budowlanym jako węzły W1 i W2. 2. W ramach inwestycji należy wybudować: - rurociąg z rur PE 100 PN SDR 17 PN 10 dz. 110 mm o długości L=750 mb; - rurociąg z rur PE 100 PN SDR 11 PN 16 dz. 32 mm o długości L=46 mb; 3. Dokładny opis zakresu prac i technologii wykonania znajduje się w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków wydanych przez zarządców drogi w uzgodnieniu przebiegu trasy sieci wodociągowej i w zakresie odtworzenia nawierzchni drogowych. 4. Przerwa w dostawie wody w trakcie włączania budowach rurociągów do istniejącej sieci wodociągowej nie powinna być dłuższa niż 6 godzin i winna być uzgodniona z Zamawiającym na co najmniej 3 dni przed przerwą w dostawie w wodzie. Na jeden dzień przed przerwą w dostawie wody Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania o tym fakcie wszystkich odbiorców wody. 5. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca wykona dokumentację zdjęciową nawierzchni drogowych w terenie wykonywanych robót, wykonując zdjęcia nie rzadziej niż 1 zdjęcie na 50 mb drogi. Odtworzenie nawierzchni dróg w których prowadzone będą roboty budowlane związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonać z gruntu rodzimego. Po wykonaniu robót budowlanych należy wyrównać drogę na całej szerokości i zagęścić do uzyskania wskaźnika zagęszczenia gruntu Is większe lub równe 1,0. Wykonawca zobowiązany jest to przedłożenia co najmniej jednego badania na każde 100 mb odtwarzanej nawierzchni. 6. Koszty organizacji ruchu, w tym: w tym projekt organizacji ruchu i zabezpieczeń, organizacje ruchu zastępczego, ogłoszenia związane ze zmianą organizacji ruchu i zabezpieczeń, montaż i demontaż urządzeń związanych z organizacja ruchu ponosi Wykonawca i jest on zobowiązany uwzględnić je w cenie ofertowej. 7. Zamontowane hydranty Wykonawca winien ponumerować w sposób czytelny i trwały zgodnie z numeracja prowadzoną przez Zamawiającego. 8. Zaleca się aby każdy z Wykonawców na swój koszt dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków panujących na placu budowy, stanu infrastruktury oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania ewentualnych dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. 9. W stosunku do projektu budowlanego wprowadza się następujące zmiany, które wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej: montaż dwóch dodatkowych zasuw DN 100 na istniejącym rurociągu PE dz. 110 mm przy montażu nowych trójników, wg wskazań zamawiającego w każdym węźle. 10. Dokładny opis zakresu prac, materiałów i technologii wykonania znajduje się w załączonych projektach budowlanych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 11. Przedmiary załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie obejmują powykonawczych pomiarów geodezyjnych, odszkodowań, opłat za składowanie odpadów i innych nakładów niezaliczanych do robót budowlano-montażowych, które należy uwzględnić w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące zł). Zgodnie z art. 45 ustawy wadium może być wniesione w następujących formach: a. w pieniądzu, b. w poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, iż poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c. w gwarancjach bankowych, d. w gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego w PKO BP S.A. O/Zielona Góra, nr konta: 97 1020 5402 0000 0702 0133 2303 UWAGA. Wadium dla swej skuteczności winno się znaleźć na koncie zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jej późniejszy zwrot do wykonawcy bez konieczności dekompletacji oferty. W przeciwnym wypadku zwrot dokumentu gwarancji wadialnej nie będzie możliwy. Przykładowo dokument ten można włożyć osobno do koperty wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kzg.zg.pl/zamowienia_publiczne/57/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach