Przetargi.pl
Nr sprawy ROA.271.45.2014Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie Gminy Dopiewo.

Gmina Dopiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-070 Dopiewo, ul. Leśna 1c
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 061 8148092
  • Data zamieszczenia: 2014-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dopiewo
    ul. Leśna 1c 1c
    62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
    tel. 0618148331 w 34, fax. 061 8148092
    REGON: 63125873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dopiewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nr sprawy ROA.271.45.2014Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie Gminy Dopiewo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach gminnych, w sezonie zimowym 2014/2015 i 2015/2016 , zgodnie ze standardami zimowego utrzymania , stanowiącymi złącznik nr 1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Długość dróg gminnych utwardzonych to ok. 55 km, natomiast długość dróg gminnych gruntowych to ok. 160,5 km. Zestawienie dróg wraz z przypisanymi przez Zamawiającego ich standardami, stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1). W zakres niniejszego zamówienia wchodzi : a.dostawa potrzebnych materiałów, tj. sól i piasek w odpowiednich ilościach, b.przygotowanie mieszanki w proporcji 1 : 2 tj. 33,3 % soli i 66,6 % piasku, c.załadunek materiałów i zwalczanie gołoledzi na drogach (sól i piasek), d.zwalczanie gołoledzi na chodnikach (sól i piasek), d.rozwiezienie 28 pojemników na piasek w miejsca wskazane przez Zamawiającego, bieżące ich uzupełnianie, a po zakończeniu sezonu zimowego zwiezienie ich we wskazane przez Zamawiającego miejsce i umycie, e.wywóz śniegu z chodników i dróg gminnych wraz z jego załadunkiem i rozładunkiem, f.odśnieżanie dróg, g.odśnieżanie chodników, h.całodobowe dyżury. 2). Zakup potrzebnych materiałów, tj. soli i piasku w odpowiednich ilościach zapewni Wykonawca, który zapewnia także odpowiednie miejsce składowania tych materiałów. 3).Wykonawca zobowiązany jest dysponować bazą sprzętową, przy pomocy której prowadzone będzie zimowe utrzymanie, zapewnić stałą łączność telefoniczną za pomocą telefonu komórkowego oraz zapewnić pełną dyspozycyjność osób i sprzętu o każdej porze bez względu na dni wolne od pracy oraz święta, w tym również prowadzenie prac w godzinach nocnych. 4).Dla standardów II, III i IV realizacja zadania będzie następowała bez poleceń Zamawiającego w czasie określonym dla tych standardów. 5).Dla standardu III i IV dodatkowe miejsca posypywania będą określane każdorazowo w bieżącym dniu przez Zamawiającego. Określony zostanie zakres posypywania na dany dzień. 6). Chodniki do odśnieżania i posypania będą określane każdorazowo w bieżącym dniu przez Zamawiającego. Określony zostanie zakres na dany dzień. 7). Wywóz śniegu będzie następował na podstawie decyzji Zamawiającego (dyspozytora) określającej czas, zakres i miejsce wywozu. 8). Ilość zabiegów zostanie na polecenie Zamawiającego zwiększona w przypadku wystąpienia długotrwałych zjawisk gołoledzi, opadów śniegu, zawiewania. 9).Wykonawca zobowiązany będzie do składania pisemnych meldunków: a) meldunki z wykonania zadań w godz. 7.30 do 15.30 składane będą na bieżąco. b) meldunki z wykonania zadań po godzinie 15.30 składane będą przez Wykonawcę najpóźniej do godz. 9.00 dnia następnego. 10. Meldunki o których mowa w pkt. 9 stanowić będą załącznik do protokołów odbioru usług,. 11. W meldunku Wykonawca poda termin wykonania i rodzaj usługi, lokalizacje wykonanych robót oraz określi ilość wykonanych prac (km, tony, m3, mb). 3.2. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 90.62.00.00 3.3. Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dopiewo obejmuje wykonywanie prac porządkowych i usuwanie skutków zimy zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu, w tym: a) odśnieżanie jezdni, ulic, chodników wraz z zatokami postojowymi, zatokami przystanków komunikacji miejskiej i utrzymaniem stałej przejezdności, b) profilaktyczne zabezpieczenie jezdni przed śliskością zimową, c) usuwanie śliskości zimowej d) odśnieżanie jezdni w technologii mechaniczno-ręcznej , tj. uzupełnienie odpłużenia mechanicznego ręcznym odgarnięciem pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów, e) oczyszczenie ręczne z błota pośniegowego i zmarzliny w strefie przykrawężnikowej oraz przejść dla pieszych, f) usuwanie na bieżąco zmarzliny wokół wpustów ulicznych w celu spływu z jezdni wody powstającej z topniejącego śniegu, g) stałe patrolowanie dróg objętych umową w celu bieżącej oceny skuteczności podejmowanych działań i zastosowanych technologii, korygowania tras przejazdu pługopiaskarek w przypadku utraty przejezdności niektórych odcinków dróg oraz niezwłocznej reakcji na wystąpienie lokalnej śliskości, h) utrzymywanie stałego dyżuru dyspozytorskiego pracującego w ruchu ciągłym, stała obserwacja stanu pogody i analiza danych ze stacji pogodowych i Biura Prognoz IMiGW pod kątem podejmowanych działań, i) pozbycie się błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi gminnej, j) przy zgarnianiu śniegu z jezdni nie należy zasypywać przejść, przystanków komunikacji miejskiej oraz skrzyżowań, k)Wykonawca nie może dopuścić do powstawania lokalnych zasp utrudniających widoczność i ruch samochodów. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie w zależności od potrzeb do 30.04.2016r. KOD CPV : 90.62.00.00 Usługi odśnieżania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach