Przetargi.pl
Nr sprawy ROA.271.06.2012 Inwentaryzacja kanalizacji sanitarnej Sołectwa Zakrzewo, a następnie wykonanie dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej dla nieskanalizowanej części Sołectwa Zakrzewo wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę umożliwiającą realizację inwestycji.

Gmina Dopiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-070 Dopiewo, ul. Leśna 1c
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 061 8148092
  • Data zamieszczenia: 2012-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dopiewo
    ul. Leśna 1c 1c
    62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
    tel. 0618148331 w 34, fax. 061 8148092
    REGON: 63125873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dopiewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nr sprawy ROA.271.06.2012 Inwentaryzacja kanalizacji sanitarnej Sołectwa Zakrzewo, a następnie wykonanie dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej dla nieskanalizowanej części Sołectwa Zakrzewo wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę umożliwiającą realizację inwestycji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie inwentaryzacji kanalizacji sanitarnej Sołectwa Zakrzewo, a następnie wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego kanalizacji sanitarnej dla nieskanalizowanej części Sołectwa Zakrzewo wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę umożliwiającą realizację inwestycji. Szczegółowy opis zakresu niniejszego zamówienia Inwentaryzacja obejmuje obszar określony na rys. nr 1. stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W zakres koncepcji wchodzi W ramach planowanych prac inwentaryzacyjnych , przewiduje się wprowadzenie na mapy zasadnicze zinwentaryzowanego majątku, wykonanie zestawienia tabelarycznego odcinków inwentaryzowanych sieci kanalizacyjnej, określenie parametrów inwentaryzowanych odcinków sieci podziału istniejącej sieci na przynależne do odbiorników zlewnie z wyodrębnieniem kolorami Przewiduje się inwentaryzację infrastruktury kanałów grawitacyjnych kanałów tłocznych przyłączy studzienek rewizyjnych przepompowni Drogi w których według posiadanych danych wbudowana jest sieć kanalizacji sanitarnej zaznaczono na rys. nr 2 stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia kolorem pomarańczowym Wyniki inwentaryzacji infrastruktury przedstawić należy na mapach zasadniczych uzbrojenia terenu w skali 1do500 1do1000, i 1do2000 w zależności od obowiązującej skali pokrycia mapowego terenu w formie opisu oraz zestawienia tabelarycznego inwentaryzowanych urządzeń. Inwentaryzacja powinna być wykonana w 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej na płycie CD w formie dxf. elementy podlegające inwentaryzacji w wersji numerycznej na odrębnych warstwach. Projekt kanalizacji sanitarnej należy wykonać dla nieskanalizowanego jeszcze obszaru Sołectwa Zakrzewo określonego na rys. nr 1 stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W zakres projektu wchodzi 1.Opracować projekt budowlany i wykonawczy 5 egz. papierowych , CD dla nieskanalizowanej jeszcze części Sołectwa Zakrzewo Projekt należy wykonać tak, żeby podzielony był na etapy uwzględniające późniejszą etapowość wykonywania robót, Minimalna ilość etap 5 Kosztorysy inwestorski , przedmiary robót należy wykonać uwzględniając przewidzianą w projekcie etapowość. 2.Dokumentacje projektową należy opracować na aktualnych podkładach geodezyjnych numerycznych. 1.Przygotować i złożyć wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji. 2.Przygotować i złożyć wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego. 3.Uzyskać decyzję ZUDP. 4.Wykonać dokumentacje odtworzenia nawierzchni w pasie jezdni umożliwiającą poruszanie się pojazdów po robotach kanalizacyjnych. 5 egz. papierowych , CD 5. Projekt branży drogowej powinien zawierać: a)wyrównanie niwelety drogi wraz z nadaniem spadków poprzecznych, b)zaprojektowanie odtworzenia przekroju poprzecznego po robotach kanalizacyjnych zgodnie z warunkami technicznymi jakie należy uzyskać od Zamawiającego, tj. m.in. miejsce prowadzenia rurociągu w pasie, szerokość odtworzenia nawierzchni. 6.Wykonanie dokumentacji geotechnicznej określającej warunki gruntowo wodne. 3 egz. papierowe , CD. 7.Uzyskać wymagane warunki techniczne od zarządcy pasa drogowego. Projekt koncepcyjny oraz projekt kanalizacji swym zakresem obejmuje pasy drogowe gminne, powiatowe, wojewódzkie, autostradę i działki prywatne. 8.Uzyskać uzgodnienia niezbędne do zatwierdzenia projektu budowlanego. 9.Opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu 3 egz. papierowe , CD, z podziałem na etapy wykonawcze. 10.Sporządzić kosztorys inwestorski 3 egz. papierowe , CD. 11.Opracować przedmiar robót 3 egz. papierowe , CD. 12.Opracować specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 5 egz. papierowe ,CD . 13.Ewentualnie wykonać raport o oddziaływaniu na środowisko 2 egz. papierowe jeżeli stanie się niezbędny . 14.Wykonać projekt wycinki drzew wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami - jeżeli wystąpi taka potrzeba na etapie projektowym. 15.Wykonać projekty z branż dodatkowych energetycznej, telekomunikacyjnej itp. ze względu na ewentualną kolizję wraz z stosownymi uzgodnieniami i pozwoleniami jeżeli wystąpi taka potrzeba na etapie uzyskiwania uzgodnień branżowych. 16.Uzyskać warunki przyłączenia do sieci energetycznej dla ewentualnych przepompowni ścieków 17.Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów na których jest planowana inwestycja niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. 18.Uzyskać pozwolenie na budowę. 19.Wykonać i umieścić w dokumentacji budowlanej w formie tabeli zestawienia poszczególnych właścicieli działek przez , które przechodzi kanalizacja sanitarna a osobno takie samo tabelaryczne zestawienie dla zaprojektowanych przyłączy kanalizacyjnych dla poszczególnych właścicieli posesji, według załączonej poniżej tabeli. Zestawienia te należy wykonać z podziałem na poszczególne zlewnie oraz szczegółowo na ulice wchodzące w skład tych zlewni. Uzyskać zgodę właścicieli działek na przejście kanalizacji przez jego nieruchomość. Przyłącza kanalizacyjne. Ul., Zlewnia pompowni,Nazwisko i Imię wraz z adresem i numerem telefonu właściciela działki Numer działki na którym projektuje się przyłącze Liczba projektowanych przyłączy Sieci kanalizacyjne Ul.Zlewnia pompowni Nazwisko i Imię wraz z adresem i numerem telefonu właściciela działki lub instytucji Numer działki na którym projektuje się sieć 21.Przyłącza kanalizacyjne należy zaprojektować do granicy posesji zabudowanych jak i nie zabudowanych. 22.Przekazać pełną wersję przedmiotu niniejszego postępowania w formie elektronicznej, w formacie PDF na płytach CD. 23.Zamawiający informuje, że na trasie projektowanego rurociągu nie występują obszary Natura 2000. Dokumentacje należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, Termin zakończenia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy nastąpi w następujących terminach sporządzenie inwentaryzacji do dwóch miesięcy od dnia podpisania umowy, sporządzenie projektu budowlanego wraz ze złożeniem wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę do 22.10.2012, sporządzenie projektu wykonawczego wraz z wszelkimi niezbędnymi dokumentami, w tym opiniami i uzgodnieniami do 22.11.2012 r., uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę z klauzulą ostateczności do 22.12.2012 r. Kod CPV 71320000 7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach