Przetargi.pl
Nr sprawy 139/ZP/14. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej w remontowanym Oddziale Ginekologii Onkologicznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 93-513 Łódź, ul. Pabianicka 62
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6895910, 6895912 , fax. 042 6895911
  • Data zamieszczenia: 2014-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika
    ul. Pabianicka 62 62
    93-513 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6895910, 6895912, fax. 042 6895911
    REGON: 00029540300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nr sprawy 139/ZP/14. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej w remontowanym Oddziale Ginekologii Onkologicznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest demontaż starej stolarki okiennej oraz dostawa i montaż nowych okien PCV. Zakres prac obejmuje: 1.Demontaż istniejących okien i filarków (łączników) międzyokiennych w ilości 161 m2 2.Demontaż zbędnych elementów stalowych stanowiących ramy dla wbudowanych istniejących okien w ilości 161 m2 3.Wykonanie i montaż 53 szt. okien PCV o wymiarach 75x175 (cm) w kolorze białym z lufcikiem zamykanym na zakrętki. Klamki okienne skrzydła podstawowego z możliwością zamykania na kluczyk. Wymagane zastosowanie klamek z kluczykiem jednej serii (możliwość otwierania jednym kluczykiem wszystkich klamek). Skrajne skrzydła w pomieszczeniu - zawiasy od strony ściany tj lewe lub prawe. Okna wyposażone w nawiewniki - wywietrzniki ręczne. 4.Wykonanie i montaż we wskazanych przez Zleceniodawcę pomieszczeniach 24 szt. okien PCV o wymiarach 75x175 (cm) w kolorze białym z lufcikami wyposażonymi w zamykacz z poziomu parapetu. Klamki okienne skrzydła podstawowego z możliwością zamykania na kluczyk. Wymagane zastosowanie klamek z kluczykiem jednej serii (możliwość otwierania jednym kluczykiem wszystkich klamek). Okna wyposażone w nawiewniki - wywietrzniki. Skrajne skrzydła w pomieszczeniu - zawiasy od strony ściany tj lewe lub prawe. 5.Wykonanie i montaż 79 szt. paneli (łączników) międzyokiennych o wymiarach 45x175 cm. Panele zewnętrzne w kolorze niebieskim. Panele wewnętrzne w kolorze białym. 6.Uszczelnienie styków i montaż listew maskujących. 7.Dostosowanie i uszczelnienie istniejących parapetów do nowych okien i łączników (filarków). 8.Wykonanie i montaż 77 kompletów (skrzydło i lufcik) roletek przeciwsłonecznych . 9.Wykonanie i montaż 23 szt. moskitier (siatek przeciw owadom) z ramką aluminiową w kolorze okien. Okna w których należy zamontować moskitiery wskaże Zleceniodawca. 10.Wywóz materiałów pochodzących z rozbiórek - utylizacja. Uwaga: Przed przygotowaniem oferty należy dokonać pomiarów weryfikacyjnych. Zamawiający umożliwi Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej w obiekcie w celu dokonania dokładnych pomiarów niezbędnych do przygotowania oferty. Wykonane okna muszą spełniać określone normy oraz posiadać wymagane atesty. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w opracowaniach: -Przedmiar robót -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Opracowania powyższe należy rozumieć jako dokumenty pomocnicze do wykonania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się na kwotę: 1 400,00 zł. (słownie: tysiąc czterysta zł 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności Wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej, d) określenie terminu ważności gwarancji, e) z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu na pierwsze pisemne żądanie pełnej sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, szczegółowo opisane w punktach 14 oraz 15. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO SA/ V oddział w Łodzi, Nr konta 78 1240 1545 1111 0000 1166 9960 Tytułem: Wadium na: realizację robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej w remontowanym Oddziale Ginekologii Onkologicznej 6. Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo-kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 10. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli Wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje Wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach