Przetargi.pl
Nr sprawy: 05/P/2015 Dostawa pojemników osłonnych do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM w systemie dostaw sukcesywnych w okresie trzech lat - 12 części.

Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Andrzeja Sołtana 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 273 17 00, 273 17 01 , fax. 22 718 03 50
  • Data zamieszczenia: 2015-05-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
    ul. Andrzeja Sołtana 7 7
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 273 17 00, 273 17 01, fax. 22 718 03 50
    REGON: 00102404300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nr sprawy: 05/P/2015 Dostawa pojemników osłonnych do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM w systemie dostaw sukcesywnych w okresie trzech lat - 12 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego - NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM - ołowianych pojemników osłonnych do produktów radioaktywnych Zamawiającego, zwanych w dalszej części SIWZ pojemnikami. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w systemie dostaw sukcesywnych w okresie trzech lat od daty podpisania umowy. Zamówienie składa się z 12 niżej wymienionych części, z których każda obejmuje dostawę pojemników jednego typu. Część Nr 1 - Dostawa pojemników P- 5 w ilości łącznej 3 000 szt. w okresie trzech lat Część Nr 2 - Dostawa pojemników P-10 w ilości łącznej 600 szt. w okresie trzech lat Część Nr 3 - Dostawa pojemników P-20 w ilości łącznej 1 100 szt. w okresie trzech lat Część Nr 4 - Dostawa pojemników P-30 w ilości łącznej 3 200 szt. w okresie trzech lat Część Nr 5 - Dostawa pojemników P-50 w ilości łącznej 1 300 szt. w okresie trzech lat Część Nr 6 - Dostawa pojemników P-60 w ilości łącznej 6 000 szt. w okresie trzech lat Część Nr 7 - Dostawa pojemników P-15KN w ilości łącznej 5 000 szt. w okresie trzech lat Część Nr 8 - Dostawa pojemników P-25KN w ilości łącznej 8 000 szt. w okresie trzech lat Część Nr 9 - Dostawa pojemników P-20SR w ilości łącznej 200 szt. w okresie trzech lat Część Nr 10 - Dostawa pojemników P-32KN w ilości łącznej 900 szt. w okresie trzech lat Część Nr 11 - Dostawa pojemników TULEJE w ilości łącznej 700 szt. w okresie trzech lat Część Nr 12 - Dostawa pojemników ? 120 w ilości łącznej 3 000 szt. w okresie trzech lat Dokumentacje techniczne poszczególnych typów pojemników zamieszczono w Załączniku od A do SIWZ - Specyfikacje Pojemników Osłonnych. 2) Wszystkie dostarczane w ramach niniejszego zamówienia pojemniki muszą bezwzględnie spełniać warunek promienioszczelności. 3) Zamawiający będzie przeprowadzał następujące kontrole dostarczanych pojemników: a) Pod względem zgodności z wymaganiami konstrukcyjnymi opisanymi w Specyfikacjach Pojemników Osłonnych, stanowiących Załącznik A do SIWZ, kontrolą zostanie objęte 100 % każdej dostawy częściowej całego asortymentu pojemników, stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia. W przypadku wykrycia pojemników niespełniających wymagań konstrukcyjnych, zostaną one uznane za wadliwe i zwrócone do Wykonawcy jako niezgodne z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ. W miejsce zwróconych, wadliwych pojemników, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu nowe, wolne od wad, w wyznaczonym przez niego terminie. Z każdej kontroli, o której mowa w niniejszym punkcie a), Zamawiający sporządzi protokół, który będzie stanowił podstawę do zrealizowania płatności częściowej na rzecz Wykonawcy. b) Pod względem spełniania warunku promienioszczelności - zgodnie z instrukcją Pomiary promienioszczelności pojemników osłonnych, stanowiącą Załącznik B do SIWZ, kontrola będzie przeprowadzana przez Zamawiającego w następujący sposób: - w zakresie: Części Nr 5 - Dostawa pojemników P-50, Części Nr 6 - Dostawa pojemników P-60 oraz Części Nr 12 - Dostawa pojemników ? 120, kontrolą zostanie objęte 100 % dostawy, z zastrzeżeniem, że w przypadku wykrycia pojemników niespełniających warunku promienioszczelności, zostaną one uznane za wadliwe i zwrócone do Wykonawcy jako niezgodne z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ. W miejsce zwróconych, wadliwych pojemników, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nowe pojemniki, wolne od wad. - w zakresie pozostałych części kontrolą zostanie objęta wybrana losowo próbka 20 % każdej dostawy częściowej (nie mniej niż 4 sztuki) z zastrzeżeniem, że w przypadku wykrycia w badanej próbce pojemników niespełniających warunku promienioszczelności, Zamawiający dokona kontroli całości dostawy częściowej a kosztami kontroli 80 % tej dostawy obciąży Wykonawcę poprzez wystawienie noty księgowej. Wszystkie pojemniki niespełniające warunku promienioszczelności zostaną uznane za wadliwe i zwrócone do Wykonawcy jako niezgodne z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ. W miejsce zwróconych, wadliwych pojemników, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nowe pojemniki, wolne od wad. Z każdej kontroli, o której mowa w niniejszym punkcie b), Zamawiający sporządzi protokół stanowiący podstawę do zrealizowania płatności częściowej na rzecz Wykonawcy. Zamawiający wymaga aby ołów OT3, z którego produkowane będą pojemniki, posiadał certyfikat jakości (atest) wystawiony przez dystrybutora zaopatrującego Wykonawcę. Każdorazowo warunkiem przyjęcia przez Zamawiającego dostawy częściowej pojemników będzie załączenie przez Wykonawcę ww. certyfikatu jakości ołowiu OT3, z którego wyprodukowano te pojemniki. Wzór stosownego zobowiązania Wykonawcy stanowi Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. Wymagania stawiane Wykonawcom: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i zgodność przedmiotu zamówienia z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi w SIWZ wraz z załącznikami, w szczególności Załącznikami A i B, bez względu na to czy prace będą wykonywane własnymi siłami czy przez podwykonawców. 2) Zamawiający wymaga od Wykonawców koszulkowania pojemników tj. uzbrojenia ich w dostarczone przez Zamawiającego plastikowe koszulki. Koszulkowania wymagają pojemniki stanowiące niżej wymienione części zamówienia: Część Nr 3 - Dostawa pojemników P-20 Część Nr 4 - Dostawa pojemników P-30 Część Nr 7 - Dostawa pojemników P-15KN Część Nr 8 - Dostawa pojemników P-25KN Część Nr 9 - Dostawa pojemników P-20SR Część Nr 10 - Dostawa pojemników P-32KN Elementy do koszulkowania Zamawiający dostarczy wybranym Wykonawcom w terminach i ilościach z nimi uzgodnionych. Koszt koszulkowania pojemników należy uwzględnić w cenie oferty. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5) Wymagane jest określenie przez Wykonawcę kontaktowych numerów telefonów i faksów, a w przypadku wybrania go do realizacji zamówienia, dokonanie innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania tego zamówienia. 6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. Wymagania organizacyjne: 1) Terminy dostaw częściowych oraz ilości pojemników w każdej dostawie częściowej Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić wcześniej z Zamawiającym. 2) Wszystkie koszty związane z dostarczeniem zamawianych pojemników do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 3) W przypadkach, o których mowa w pkt. III. 2.3a) i 2.3b) niniejszej SIWZ, koszty związane ze zwrotem do Wykonawcy wadliwych pojemników oraz koszty związane z dostawą do siedziby Zamawiającego nowych, wolnych od wad pojemników, ponosi Wykonawca. 4) Zamawiający przewiduje dokonywanie płatności za każdą dostawę częściową w ramach realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia na podstawie prawidłowo wystawianych przez Wykonawcę faktur VAT. Warunkiem dokonania płatności na rzecz Wykonawcy z tytułu prawidłowo zrealizowanej dostawy częściowej jest uznanie jej, na podstawie protokołów Zamawiającego z przeprowadzonych kontroli, za wolną od wad. 6) Zamawiający wymaga, aby termin płatności prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT wynosił co najmniej 30 dni od daty jej wystawienia, z zastrzeżeniem, że doręczenie faktury nastąpi na co najmniej 23 dni przed tak określonym terminem płatności, a w przypadku niezachowania tego terminu, termin płatności przedłuża się automatycznie o czas opóźnienia dostarczenia faktury. 7) Prawidłowo wystawiona faktura powinna zawierać co najmniej następujące dane: - zapis: Nr sprawy 05/P/2015, Część Nr , umowa Nr DE/ /2015, - nazwę części przedmiotu zamówienia, - wyrażoną w złotych wartość netto, stawkę i kwotę podatku VAT oraz wartość brutto dostawy, - dane identyfikacyjne Zamawiającego i Wykonawcę (adres, NIP), - numer rachunku bankowego Wykonawcy, na które zostanie przekazane wynagrodzenie z tytułu zrealizowania dostawy, - termin płatności. 8) Każda z części przedmiotu zamówienia zostanie uznana za zrealizowaną w sposób spełniający wymagania opisane w SIWZ wraz z załącznikami, po dostarczeniu wszystkich zamawianych pojemników, uznaniu ich przez Zamawiającego za wolne od wad oraz sporządzeniu na tę okoliczność protokołu realizacji zamówienia, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy nie później niż w dniu, w którym upływa okres trzech lat od podpisania umowy. 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania szacunkowo określonej ilości zamawianego asortymentu pojemników, co może mieć miejsce w przypadku zmiany zapotrzebowania na poszczególne produkty Zamawiającego, zaś Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na pojemniki dostarczone w ramach realizacji każdej z części niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące od daty protokolarnego odbioru każdej dostawy częściowej pojemników. 2) Wszelkie usterki i wady ujawnione podczas użytkowania pojemników w trakcie obowiązywania gwarancji będą usuwane przez Wykonawcę na jego koszt. Termin wykonania zamówienia: 1. Termin realizacji każdej z części zamówienia - sukcesywnie przez okres trzech lat od daty podpisania umowy, w systemie dostaw częściowych. 2. Zamawiający wymaga, aby pierwsze dostawy w ramach realizacji każdej z części zamówienia odbyły się w terminie do 3 miesięcy od dat podpisania umów na ich wykonanie, zaś wielkość tych dostaw będzie stanowić 1/6 całkowitej ilości pojemników zamawianych w każdej części zamówienia. 3. Terminy kolejnych dostaw częściowych oraz ilości pojemników w każdej dostawie częściowej Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić wcześniej z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 446190002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej części przedmiotu zamówienia. Ustala się wadium dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia w następujących wysokościach: Część Nr 1 - Dostawa pojemników P- 5 Kwota 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) Część Nr 2 - Dostawa pojemników P-10 Kwota 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych) Część Nr 3 - Dostawa pojemników P-20 Kwota 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) Część Nr 4 - Dostawa pojemników P-30 Kwota 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych) Część Nr 5 - Dostawa pojemników P-50 Kwota 17 000,00 PLN (słownie: siedemnaście tysięcy złotych) Część Nr 6 - Dostawa pojemników P-60 Kwota 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) Część Nr 7 - Dostawa pojemników P-15KN Kwota 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) Część Nr 8 - Dostawa pojemników P-25KN Kwota 13 000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych) Część Nr 9 - Dostawa pojemników P-20SR Kwota 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) Część Nr 10 - Dostawa pojemników P-32KN Kwota 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) Część Nr 11 - Dostawa pojemników TULEJE Kwota 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) Część Nr 12 - Dostawa pojemników ? 120 Kwota 22 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych) Wykonawca może wnieść wadium w jednej bądź kilku formach, wybranych z niżej wymienionych form: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Raiffeisen Bank 09 1750 0009 0000 0000 0347 9226 z adnotacją: Wadium - Nr sprawy 18/P/2013, Część Nr (wskazać wszystkie części, dla których wnoszone jest wadium) Dostawa pojemników osłonnych do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM w systemie dostaw sukcesywnych w okresie trzech lat - 12 części. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.), w terminie do 10.06.2015 r. do godz. 11:00. Sposób przekazania wadium w formach określonych w pkt. 2) - 5) - w kasie NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM w budynku 24. 2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 4. W przypadku niezabezpieczenia oferty wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polatom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach