Przetargi.pl
Nr spr. GKB.271.37.2015.K. Wykonanie nawierzchni bitumicznej - Nowogród Bobrzański, ul. Grunwaldzka

Gmina Nowogród Bobrzański ogłasza przetarg

  • Adres: 66-010 Nowogród Bobrzański, ul. Słowackiego 11
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3290962 , fax. 068 3276663
  • Data zamieszczenia: 2015-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogród Bobrzański
    ul. Słowackiego 11 11
    66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie
    tel. 068 3290962, fax. 068 3276663
    REGON: 97077075980001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowogrodbobrz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nr spr. GKB.271.37.2015.K. Wykonanie nawierzchni bitumicznej - Nowogród Bobrzański, ul. Grunwaldzka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Inwestycja zlokalizowana jest w granicach administracyjnych województwa lubuskiego, w powiecie zielonogórskim na terenie miasta Nowogród Bobrzański, w obszarze zabudowanym. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 102428F (ul. Grunwaldzkiej) na odcinku od ul. Marcinkowskiego do ul. Generała Waltera. Inwestycja dostosuje geometrię przedmiotowej drogi do aktualnych wymogów, zwiększy bezpieczeństwo oraz poprawi komfort użytkowania. Ulica Grunwaldzka jest wykorzystywana przez autobusy dowożące dzieci do szkoły podstawowej zlokalizowanej przy ul. Marcinkowskiego. 2. Ul. Grunwaldzka posiada nawierzchnię gruntową oraz fragment bitumiczny. Istniejąca nawierzchnia gruntowa jest zdeformowana, co w znaczący sposób utrudnia sprawne odwodnienie. 3. Łączna długość odcinka objętego projektem wynosi 210,40 m. 4. W obrębie inwestycji znajduje się infrastruktura techniczna, którą stanowią: napowietrzne i doziemne linie energetyczne nn, doziemne linie telekomunikacyjne, sieć wodociągowa, kanalizacja deszczowa i sanitarna oraz sieć gazowa. 5. Zakres inwestycji obejmuje: - przebudowę nawierzchni jezdni, - korektę istniejących skrzyżowań, - przebudowę oraz budowę zjazdów w granicach pasa drogowego, - budowę/przebudowę ciągów pieszych, - budowę zatoki postojowej dla autobusów, - przestawienie istniejącego ogrodzenia, - wycięcie jedenastu drzew w miejscu prowadzenia inwestycji, pocięcie ich i dowóz do szkoły podstawowej w Niwiskach. 6. Podstawowe parametry techniczne drogi, przyjęte przy opracowaniu projektu, są następujące: - klasa techniczna drogi: dojazdowa (D), - szerokość jezdni: od 5,4 m do 6,0 m, - szerokość chodnika: od 2,0 m do 2,5 m, - prędkość projektowa: 30 km/h, - intensywność obciążenia: KR 2, - nawierzchnia: bitumiczna. 7. Branża elektryczna - zakres prac obejmuje: - budowę wewnętrznej linii zasilającej od złącza ZK1x-1P do proj. szafki oświetlenia ulicznego SOU, - montaż szafki oświetlenia ulicznego, - montaż słupów oświetleniowych, - budowę linii kablowej zasilającej oświetlenie, - przebudowę linii napowietrznej nn 0,4kV w ul. Grunwaldzkiej, - demontaż istniejącej linii napowietrznej oświetleniowej, - instalacje ochronne. 8. Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa: - łączna długość kanałów ? 315 - l = 182,00 m, - łączna długość kanałów ? 200 - l = 45,00 m, - ilość wpustów ulicznych ? 500 - 5 szt., - ilość wpustów krawężnikowo-jezdniowych - 3 szt., - ilość studni betonowych ? 1200 - 6 szt. 9. Przekładka odcinka sieci wodociągowej: - łączna długość sieci wodociągowej ? 90 - l = 2,0 m, - jeden hydrant naziemny DN80, - łącznik rurowy do rur PVC ? 90 - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 22.000 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące zł). Zgodnie z art. 45 ustawy wadium może być wniesione w następujących formach: a. w pieniądzu, b. w poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, iż poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c. w gwarancjach bankowych, d. w gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego w BS Żagań o/Nowogród Bobrzański, nr konta 43 9657 0007 0020 0200 0693 0003. UWAGA. Wadium dla swej skuteczności winno się znaleźć na koncie zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowogrodbobrz.pl/zamowienia_publiczne/132/status/rodzaj/wzp/zwr/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach