Gminne Centrum Zdrowia - Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku ogłasza przetarg
- Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Chopina 11
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5193563 , fax. 089 5193563
- Data zamieszczenia: 2012-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Zdrowia - Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Olsztynku
ul. Chopina 11 11
11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5193563, fax. 089 5193563
REGON: 51069929300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz-olsztynek.qi.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NOWY AMBULANS SANITARNY TYPU A2. ROK PRODUKCJI 2011/2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa 1 szt. nowego ambulansu sanitarnego typu A2 .Oferowany ambulans sanitarny wraz ze sprzętem musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003, nr 32, poz. 262 z późn. zm.) Oferowany ambulans wraz ze sprzętem medycznym musi spełniać wymagania norm PN EN 1789 + A1:2011 (w zakresie ambulansu typu A2) i PN EN 1865 Oferowany ambulans musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 października 2005 w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2005, nr 238 poz. 2010 z późn. zm.).Nie dopuszcza się zabudowy przez firmę nie wpisaną w świadectwo homologacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ PN/1/2012. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141220
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-olsztynek.qi.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną