Przetargi.pl
„Nowoczesne zarządzanie energią w WCSKJ - Etap III: Przebudowa kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE w Szpitalu „Wysoka Łąka” w Kowarach”.

Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 537 286 , fax. 757 543 883
  • Data zamieszczenia: 2019-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
    ul. Ogińskiego 6
    58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 757 537 286, fax. 757 543 883
    REGON: 29364000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.jgora.pl; poczta e-mail: przetargi@spzoz.jgora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Nowoczesne zarządzanie energią w WCSKJ - Etap III: Przebudowa kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE w Szpitalu „Wysoka Łąka” w Kowarach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy kotłowni gazowej w Szpitalu „ Wysoka Łąka ” w Kowarach przy ul. Sanatoryjnej 27. Zakres przebudowy określa SIWZ wraz z załącznikami. W Specyfikacji Technicznej są określone wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru prac związanych z projektowaną przebudową kotłowni gazowej na kotłownię zawierającą jednostkę kotłową opalaną gazem ziemnym oraz absorpcyjne gazowe powietrzne oraz gruntowe pompy ciepła w budynku szpitala „Wysoka Łąka” w Kowarach. Ogólny zakres robót objętych Specyfikacją obejmuje wszystkie czynności umożliwiające wykonanie i odbiór robót zgodnie z Projektem Budowlanym, Sztuką Budowlaną, Warunkami Technicznymi, Zasadami BHP oraz pomocniczo z załączonym przedmiarem robót. Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji technicznej obejmują w szczególności zasady wykonywania i odbioru robót związanych z: -montaż jednostki kotłowej -montaż modułu składającego się z 5 gazowych absorpcyjnych powietrznych pomp ciepła wykonanie odwiertów dolnego źródła ciepła -montaż sond gruntowych napełnienie sond czynnikiem roboczym (roztw. glikolowy 40%) -montaż rurociągów łączących dolne źródło ciepła z pompami ciepła -montaż gazowych absorpcyjnych gruntowych pomp ciepła z osprzętem -montaż układów spalinowych oraz powietrznych poszczególnych urządzeń -montaż poszczególnych elementów armatury instalacyjnej -wpięcie projektowanej instalacji do istniejącej instalacji co. i c.w.u. -montaż układu automatyki, -wykonanie prób i badań wykonanej instalacji -wykonanie fundamentów pod urządzenia -uruchomienie instalacji i urządzeń oraz przeszkolenie pracownika wskazanego przez użytkownika -skompletowanie niezbędnych dokumentów do odbioru końcowego -przestrzeganie i stosowanie zasad BHP na terenie budowy Do obowiązków wykonawcy należy utylizacja zdemontowanych przez wykonawcę urządzeń i powiązanych z nimi instalacji dla przedmiotowego zadania. Adres inwestycji: Szpital Wysoka Łąka, ul. Sanatoryjna 27 w Kowarach (kod. poczt. 58-530), województwo dolnośląskie. 2. Szczegółowy zakres zadania określa: 1) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera: - Projekt budowlany – przebudowa kotłowni gazowej w Szpitalu Wysoka Łąka - STWIOR, - Przedmiar robót, - Projekt robót geologicznych, - Pozwolenie na budowę. - Do obowiązków wykonawcy należy utylizacja zdemontowanych przez wykonawcę urządzeń i powiązanych z nimi instalacji dla przedmiotowego zadania. Uwaga:Zamawiający organizuje zebranie z potencjalnymi wykonawcami w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ – w dniu … 29…-…08…-…2019 r. … o godz. …11:00… . - Miejsce zebrania: Korytarz wejścia głównego – parter ( przy portierni) Jednostki Zamiejscowej Szpital "Wysoka Łąka", ul. Sanatoryjna 27, 58-530 Kowary. - Udział w zebraniu nie jest obowiązkowy. Koszty udziału w zebraniu ponosi Wykonawca. - Zamawiający sporządzi informację zawierającą zgłoszone na zebraniu pytania o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz odpowiedzi na nie, bez wskazywania źródeł zapytań. Informację z zebrania udostępniona zostanie na stronie internetowej na której opublikowana jest SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: … 25.000,00 … zł. ( słownie: …dwadzieścia pięć tysięcy złotych…) 1. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, przelewem przed upływem terminu składania ofert na konto zamawiającego: PKO BANK POLSKI Spółka Akcyjna nr rachunku bankowego: 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483. ( z dopiskiem: nazwy postępowania oraz nr referencyjnego) lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 , poz.110 z późn. zm.), przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przesłać/złożyć do Zamawiającego wraz z ofertą umieszczając w osobnej kopercie wewnątrz ofert, z zaznaczeniem „Oryginał wadium przetargowego” w terminie określonym do składania ofert, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć jako dokument do oferty. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe oraz poręczenia muszą być udzielone na cały okres związania ofertą i winny obejmować pełny zakres dotyczący wadium. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty ( form. zał. nr 1) każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1)Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: -wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; - oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; - Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. 1.1.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przesłać/złożyć do Zamawiającego wraz z ofertą umieszczając w osobnej kopercie wewnątrz ofert, z zaznaczeniem „Oryginał wadium przetargowego” w terminie określonym do składania ofert, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć jako dokument do oferty. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3.Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 4.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach