Przetargi.pl
NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE ENERGIĄ W WOJEWÓDZKIM CENTRUM SZPITALNYM KOTLINY JELENIOGÓRSKIEJ ETAP I: TERMOMODERNIZACJA WRAZ Z WYMIANĄ INSTALACJI C.O W BUDYNKU D

Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7537286 , fax. 75 7543883
  • Data zamieszczenia: 2015-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
    ul. Ogińskiego 6 6
    58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7537286, fax. 75 7543883
    REGON: 00029364000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE ENERGIĄ W WOJEWÓDZKIM CENTRUM SZPITALNYM KOTLINY JELENIOGÓRSKIEJ ETAP I: TERMOMODERNIZACJA WRAZ Z WYMIANĄ INSTALACJI C.O W BUDYNKU D
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dotyczy budynku D (nazywanego w dokumentacji projektowej również segmentem D), z kompleksu obiektów wchodzących w skład Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej, położonych w Jeleniej Górze przy ul. Ogińskiego 6. Budynek D jest budynkiem głównym, w którym na parterze zlokalizowana jest część administracyjna, a na I piętrze - ogólnodostępne przychodnie lekarskie. Wszystkie roboty wykonywane będą w czynnym od poniedziałku do piątku obiekcie. Należy przyjąć, że Zamawiający udostępniać będzie jednorazowo dwa(2) - trzy(3) pomieszczenia na każdej kondygnacji od poniedziałku do piątku, przy czym większa ilość pomieszczeń udostępniona będzie w okresie od godziny 15:00 w piątek do godziny 06:00 w poniedziałek. Oznacza to, że wykonawca, ze względu na funkcję budynku, jest zobowiązany do prowadzenia robót budowlanych również w sobotę i niedzielę oraz na wydłużonym czasie pracy. Pomieszczenia w budynku D udostępniane będą wykonawcy sukcesywnie, zgodnie z opracowanym przez wykonawcę, a następnie uzgodnionym i zatwierdzonym przez Zamawiającego, harmonogramem terminowym, Ww. harmonogram wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu w ciągu maksymalnie 21 dni, licząc od daty podpisania umowy. Lokalizacja budynku D jest uszczegółowiona na rys. AI.001 w Projekcie budowlanym oznacz. jako plik [3]. Dla przejrzystości przedmiotu zakres rzeczowy został podzielony na cztery części, z których: Część 1. obejmuje roboty budowlane polegające na dociepleniu budynku D, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonaniu zaprojektowanej kolorystyki elewacji. Roboty prowadzone są wyłącznie do poziomu -3,30. Na realizację Części 1. Zamawiający posiada Decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Część 2. obejmuje przebudowę (wymianę) instalacji centralnego ogrzewania w budynku D. Na realizację Części 2. Zamawiający posiada Decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na wykonanie robót budowlanych Część 3. obejmuje wykonanie zabudowy (obudowa z zadaszeniem) wejścia głównego do budynku D łącznie ze schodami wejściowymi, rozbiórkę istniejącego podjazdu dla niepełnosprawnych i wykonanie nowego, zgodnego z obowiązującymi wymogami i przepisami technicznymi, podjazdu dla niepełnosprawnych, po prawej stronie wejścia do głównego budynku, Część 3. realizowana jest w formule _zaprojektuj i wybuduj_. Część 4. obejmuje malowanie 70% metrów kwadratowych wszystkich pomieszczeń w budynku D, farbami emulsyjnymi odpornymi na ścieranie na sucho (rodzaj III), z przygotowaniem powierzchni, bez szpachlowania i_lub gładzi. Poglądowy zakres rzeczowy obejmuje: Część 1. docieplenie styropianem ścian w gruncie wraz z wykonaniem izolacji pionowej przeciwwilgociowej; roboty prowadzone są wyłącznie do poziomu -3,30m; docieplenie styropianem ścian zewnętrznych betonowych ponad gruntem - ok. 65m2; docieplenie wełną mineralną ścian zewnętrznych, kominów łącznie ok. 1 368m2; docieplenie wełną mineralną stropodachu wentylowanego- ok. 1 570m2; wymiana stolarki okiennej na nową z profili PVC, z nawiewnikami higrosterowanymi automatycznie- ok. 572 m2 ( 156szt.) , w tym uwzględniona wymiana luksferów na stolarkę okienną ok. 33m2 = 1 szt.; wymiana świetlików dachowych na nowe_ uwaga zmiana: 27 sztuk świetlików poliwęglanowych na otworach ok.95x95 [cm], stanowiących kontynuację częściowo już wymienionych, o współczynniku przenikania ciepła maksymalnie U=1,5 W/m2 K - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na nową, aluminiową - szt.2/ 9,36m2 uwaga-zmiana: współczynnik przenikania ciepła: maksymalnie U=1,7 W/m2 K; wyprawa elewacyjna- tynki zewnętrzne kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej - ok. 291,5m2; wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku renowacyjnego - ok. 701,5m2; wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku silikatowo-silikonowego- ok.1 040,5m2; remont schodów głównych- wejściowych; rozbiórka balkonu wraz z przynależnymi schodami. Kolorystyka elewacji- zgodnie z opracowaniem graficznym Część 2. demontaż istniejących grzejników - ok. 188 kpl oraz przewodów instalacji c.o.- ok. 1 975m; naprawa i malowanie ścian po starych grzejnikach, w tym miedzy innymi: zabetonowanie otworów w stropach głębokości ponad 10 cm- ok. 244szt.; zamurowywanie przebić w ścianach z cegieł o gr. ponad 1 cegłę- ok. 254szt. uszczelnianie przejść rur przez ścianę i strop masą ogniochronną- ok. 46szt.; uzupełnianie tynków- ok.76,5m2; montaż nowoprojektowanych przewodów c.o.- ok. 1 971m; montaż grzejników- ok. 205szt. z głowicami termostatycznymi antywandalowymi i zaworami termostatycznymi oraz armatury; wpięcie nowoprojektowanej instalacji c.o. do istniejącego systemu zasilania w ciepło; malowanie farbami emulsyjnymi: tynków wewnętrznych- ok. 282m2, podłoży gipsowych z gruntowaniem -ok. 277m2. Odzyskany złom stanowi własność Zamawiającego, który należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w obrębie placu budowy. Pozostałe wyprodukowane odpady podlegają wywiezieniu z placu budowy i utylizację, przez wykonawcę. Część 3. rozbiórkę istniejącego podjazdu dla niepełnosprawnych, po prawej stronie głównego wejścia do budynku i zaprojektowanie oraz wybudowanie nowego podjazdu dla niepełnosprawnych, zgodnie z obowiązującymi wymogami i przepisami technicznymi; zaprojektowanie, dostawę i wykonanie obudowy strefy wejściowe, która powinna być przewidziana w systemie konstrukcyjnym tak zwanym _lekkim_ (to znaczy z profili na przykład stalowych, aluminiowych, PVC lub systemowych- jeżeli istnieją), obłożone materiałem przepuszczającym światło na przykład szkłem bezpiecznym lub poliwęglanem. Dopuszcza się też inne rozwiązania materiałowe zaproponowane przez wykonawcę pod warunkiem, że spełniają one ww. kryteria. Całość (swą bryłą) powinna podkreślać, iż jest to główne wejście do budynku. Nowoprojektowany podjazd dla niepełnosprawnych, na ścianie obudowy, winien być zamknięty drzwiami przesuwnymi, otwieranymi automatycznie fotokomórką. Wejście na schody do budynku- od frontu ( w obrębie istniejącego chodnika) winno posiadać dwoje drzwi przesuwnych działających na fotokomórkę, natomiast z boków ( po lewej i prawej stronie zadaszenia) w obrębie chodnika- drzwi z pochwytem antypanicznym. Dolna część obudowy ścian może być częściowo- maksymalnie do wysokości 1,30m, wypełniona panelami nieprzeziernymi, dach dwuspadowy- przeszklony, stanowiący doświetlenie powstałego wiatrołapu, poza energooszczędnym oświetleniem wewnętrznym. Pod istniejącymi schodami przebiega rura kanalizacyjna, którą należy uwzględnić przy projektowaniu posadowienia konstrukcji nośnej w celu uniknięcia kolizji. Zamawiający, po wykonaniu ekspertyzy technicznej przez wykonawcę, dopuszcza możliwość wykorzystania istniejącej konstrukcji wejścia do budynku. W zakresie Części 3. do wykonawcy należy uzyskanie mapy do celów projektowych, wszelkich niezbędnych uzgodnień jak również, w imieniu Zamawiającego, pozwolenia na budowę. Wykonawca, na etapie roboczym, jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu koncepcji zabudowy i uzyskania akceptacji. Zamawiający ma prawo do wniesienia uwag i żądania jej zmiany, o ile proponowane zmiany nie będą wykraczać poza wymienione na wstępie wytyczne. Projekt opracowany na bazie zatwierdzonej koncepcji wraz z ewentualną ekspertyzą techniczną wykonawca winien wykonać w 4 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarzu - na nośniku elektronicznym. Część 4. obejmuje malowanie 70% metrów kwadratowych wszystkich pomieszczeń w budynku D, farbami emulsyjnymi odpornymi na ścieranie na sucho (rodzaj III), z przygotowaniem powierzchni w zakresie przewidzianym w pozycji kosztorysowej Katalogu Nakładów Rzeczowych 4-01, bez uwzględnienia szpachlowania i_lub gładzi. 70% metrów kwadratowych powierzchni nie obejmuje zakresu z Części 2. tj. malowania farbami emulsyjnymi: tynków wewnętrznych- ok. 282m2, podłoży gipsowych z gruntowaniem -ok. 277m2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 i Części 2. zawarty jest w Rozdziale III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową. Wszystkie podane zmiany są obowiązujące wykonawców przy ustalaniu umownej ceny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości: 50 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń - dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia ( Zamawiającego), gwaranta ( banku lub instytucji udzielających gwarancji lub poręczenia ) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia , e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie : - że wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 upzp. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25.ust.1 upzp. lub pełnomocnictw, a nie udowodnił, że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie, lub - że wykonawca , którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W przypadku, gdy gwarancje lub poręczenia nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 4. Wadium w formie gwarancji lub poręczeń nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w banku: PKO Bank Polski S.A. nr 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483, z dopiskiem_Wadium -termomodernizacja - budynek D. Wskazane jest, aby kopia polecenia przelewu na konto Zamawiającego potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, została dołączona do oferty. 6. Wadium wnoszone w dopuszczonej przez Zamawiającego formie innej, niż pieniądz, Wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym, w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania w sekretariacie WCSzKJ, budynek D, parter- strona prawa, segment administracja, pokój 171. lub wadium w dopuszczonej przez Zamawiającego formie innej, niż pieniądz, Wykonawca może dołączyć do oferty - pod warunkiem, że umieszczone zostanie w osobnej kopercie opisanej: nazwa i adres wykonawcy, adnotacja: Wadium - termomodernizacja- budynek D, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zdeponowanie wadium - bez konieczności naruszenia koperty, w której znajduje się oferta. 7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest niewystarczającym warunkiem do stwierdzenia, przez Zamawiającego, terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 8. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń muszą one być co najmniej bezwarunkowe, nieodwołalne, nie podlegające przeniesieniu na osoby trzecie i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 upzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Za okna o współczynniku przenikania ciepła max U= 1,1 W/m2 K
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach