Przetargi.pl
Nowoczesne biblioteki dla mieszkańców Piekar Śląskich – modernizacja i doposażenie bibliotek w Piekarach Śląskich.

Miejska Biblioteka Publiczna w Piekarach Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Kalwaryjska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 767 59 75 , fax. 32 767 59 75
  • Data zamieszczenia: 2020-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna w Piekarach Śląskich
    ul. Kalwaryjska
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 767 59 75, fax. 32 767 59 75
    REGON: 27112261200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bibliotek.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nowoczesne biblioteki dla mieszkańców Piekar Śląskich – modernizacja i doposażenie bibliotek w Piekarach Śląskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Część I - Przebudowa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Piekarach Śląskich przy ulicy Kalwaryjskiej 62D. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Rozebranie starych posadzek gresowych i wykonanie nowych - 326 m2 2. Demontaż stolarki drzwiowej - 21 szt 3. Drzwi wewnętrzne - 12 szt 4. Wykonanie ścianek GK - 62 m2 5. Wykonanie tynków i gładzi gipsowych pod malowanie i okładziny. - 68 m2 6. Malowanie z przygotowaniem podłoża - 360 m2 7. Rozebranie i wykonanie okładzin ściennych z płytek - 30 m2 8. Montaż stolarki okiennej PCV - 8 m2 9. Montaż stolarki drzwiowej - 5 m2 10. Wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej przyborami sanitarnymi i armaturą. - 2 szt 11. Wykonanie instalacji c.o. wymiana grzejników i podejść. - 8 szt 12. Wykonanie instalacji elektrycznej, wymiana opraw - 64 szt 13. Przebudowa dachu: - 376 m2 - rozebranie pokrycia z papy - rozebranie konstrukcji dachu z płyt pokrytych eternitem wraz z utylizacją - wykonanie drewnianej więźby dachowej poszytej płytami OSB z pokryciem papą termozgrzewaną - izolacja z wełny mineralnej - obróbki blacharskie 14. Zabudowa schodów zewnętrznych - 1 kpl. 15. Docieplenie ścian metodą lekką mokrą - 585 m2 16. Montaż daszku poliwęglanowego - 4 szt 17. Dostarczenie i montaż kompletnej platformy dźwigowej dla niepełnosprawnych - 1 kpl 18. Wywiezienie gruzu z utylizacją - 108 m3 19. Montaż klimatyzacji. Malowanie Miejskiej Biblioteki Publicznej w Piekarach Śląskich Filia – 7 przy ulicy Rycerskiej 15A Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Malowanie z przygotowaniem podłoża - 550 m2 Część II - Przebudowa lokali ze zmianą sposobu użytkowania Filii Miejskiej Biblioteki Publicznej w Piekarach Śląskich przy ulicy Papieża Jana Pawła II 59. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Rozebranie starych posadzek gresowych i wykonanie nowych - 134 m2 2. Drzwi wewnętrzne - 5 szt 3. Wykonanie scianek GK - 47 m2 4. Wykonanie tynków i gładzi gipsowych pod malowanie i okładziny. - 32 m2 5. Gładzie gipsowe - 145 m2 6. Malowanie z przygotowaniem podłoża - 320 m2 7. Rozebranie i wykonanie okładzin ściennych z płytek - 16 m2 8. Montaż stolarki okiennej PCV - 11 m2 9. Montaż stolarki drzwiowej - 5 m2 10. Wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej przyborami sanitarnymi i armaturą. - 5 szt 11. Wykonanie instalacji c.o. podłogowe - 134 m2 12. Wykonanie instalacji elektrycznej, wymiana opraw - 20 szt 13 Instalacja intrenetowa kat. min. 5 E łącznie z gniazdem 2 x rj 45 dla każdego st. komputerowego, serwera itp. - 120 m 14 Zmiana usytuowania licznika wraz zabezpieczeniami i szafka (zgodnie z zal. TAURON) - 1 kpl 15 Rozdzielnica obiektowa - 1 kpl 16 Wykonanie nowch schodów wewnętrznych stalowych - 1,8 m2 17 Wyburzenie komina ze wzmocnieniem stropu - 1 kpl 18. Malowanie - 320 m2 19. Balustrada stal. - 8 m 20. Sufit podwieszony - 134 m2 21. Wywiezienie gruzu z utylizacją - 24 m3 2. Szczegółowy zakres robót wskazano w dokumentacji projektowej, SIWZ, STWiORB i Umowie. 3. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 4. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: Wykonywanie robót: roboty rozbiórkowe i demontażowe, roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe, roboty konstrukcyjne, roboty montażowe, roboty związane z instalacją i urządzeniami centralnego ogrzewania, klimatyzacji, roboty, instalacje i urządzenia elektryczne, roboty, instalacje i urządzenia oświetleniowe. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 6 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 2 projektu umowy – stanowiącej załącznik numer 8 do SIWZ. 5. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych. Na podstawie art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w tym obszarze przestrzeni publicznej, a zakres zadania i robót nie ingeruje bezpośrednio w dostępność dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych. Natomiast w zakresie wskazanej wyżej dostępności w trakcie realizacji robót budowlanych Zamawiający postawił taki warunek w ST. Adekwatne odniesienie powyższego wymogu co do zakresu robót planowanych do realizacji w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia uwzględniono w dokumentacji projektowej – w zakresie wymaganym przepisami prawa – adekwatnie do realizowanego zakresu zamówienia, w szczególności w zakresie komunikacji i dostępności oraz innych rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej i pozostałych ST. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z powyższymi wymogami zawarte są w ryczałtowej cenie umownej i nie będą podlegać odrębnej lub dodatkowej zapłacie. W szczególności w Części I zamówienia zaplanowano windę dla osób niepełnosprawnych w części II – na parterze łazienkę dostosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część I - 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Część II - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr : 28 1020 2313 0000 3302 0556 0638. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1, wraz z kosztorysami ofertowymi sporządzonymi na podstawie załączonych przedmiarów, odpowiednio dla poszczególnych części. 2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, 6) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach