Przetargi.pl
Nowe miejsca rekreacji w gminie Miękinia w Krainie Łęgów Odrzańskich

Gmina Miękinia ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 735 92 28 , fax. 71 733 64 00
  • Data zamieszczenia: 2018-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
    ul. Kościuszki 41
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 71 735 92 28, fax. 71 733 64 00
    REGON: 93193504600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miekinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nowe miejsca rekreacji w gminie Miękinia w Krainie Łęgów Odrzańskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placów zabaw dla dzieci w urządzenia zabawowe, urządzenia małej architektury oraz dostawa roślinności miododajnych w ośmiu miejscowościach na terenie gminy Miękinia. Zamówienie zostało podzielone na osiem części (zadania): 1). „Nowe miejsca rekreacji w gminie Miękinia w Krainie Łęgów Odrzańskich - Brzezina” 2). „Nowe miejsca rekreacji w gminie Miękinia w Krainie Łęgów Odrzańskich - Czerna” 3). „Nowe miejsca rekreacji w gminie Miękinia w Krainie Łęgów Odrzańskich - Głoska” 4). „Nowe miejsca rekreacji w gminie Miękinia w Krainie Łęgów Odrzańskich - Gosławice” 5). „Nowe miejsca rekreacji w gminie Miękinia w Krainie Łęgów Odrzańskich - Księginice” 6). „Nowe miejsca rekreacji w gminie Miękinia w Krainie Łęgów Odrzańskich - Lenartowice” 7). „Nowe miejsca rekreacji w gminie Miękinia w Krainie Łęgów Odrzańskich - Lubiatów” 8). „Nowe miejsca rekreacji w gminie Miękinia w Krainie Łęgów Odrzańskich - Prężyce” 2. Opis sposobu prowadzenia prac (dotyczy wszystkich części ) Teren, na którym odbywać się będzie budowa placu zabaw należy ogrodzić i oznakować tablicami ostrzegawczymi. Kolejność prac :  Roboty ziemne  Betonowanie konstrukcji  Montaż urządzeń placu zabaw  Dostawa roślinności miododajnej 3. Opis sposobu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia (dotyczy wszystkich części )  Na czas wykonywania prac teren należy wydzielić taśmami ostrzegawczymi i oznakować tablicami ostrzegawczymi,  sprzęt przeznaczony do robót posiadać musi dopuszczenie do pracy,  przed podjęciem prac przeprowadzić instruktaż na stanowisku pracy w zakresie przestrzegania przepisów BHP, 4. Dostarczone urządzenia zabawowe powinny być: • Wszystkie urządzenia zabawowe – konstrukcja, mają być wykonane z elementów stalowych cynkowanych ogniowo. Kompletna konstrukcja musi bezwzględnie po jej zmontowaniu, zespawaniu zostać poddana procesowi cynkowania ogniowego. W przypadku łączenia elementów konstrukcyjnych urządzeń zabawowych poprzez cięcie, spawanie lub wiercenie otworów montażowych należy całą konstrukcję ponownie poddać cynkowaniu ogniowemu. Nie dopuszcza się zastosowanie elementów konstrukcyjnych które w trakcie ich przygotowania do montażu (ciecie, spawanie lub wiercenie otworów) zostały pozbawione powłoki cynkowej. Przed przeprowadzeniem malowania proszkowego całej konstrukcji urządzeń zabawowych należy bezwzględnie sporządzić dokumentację zdjęciowa, która w sposób jednoznaczny potwierdzać będzie pełne ocynkowanie konstrukcji stalowej urządzeń zabawowych. Dokumentację ta należy załączyć do dokumentacji powykonawczej. Zamawiający zastrzega, że w przypadku stwierdzenia braku pełnego cynkowania ogniowego konstrukcji stalowej urządzeń zabawowych skutkować będzie to odmową w przeprowadzeniu czynności odbiorowych.  posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z normą PN-EN 1176 • urządzenia winny być jednoznacznie oznakowane numerem katalogowym pozwalającym na ich identyfikację w karcie technicznej urządzenia oraz tym samym numerem katalogowym w certyfikatach zgodności z normą PN-EN 1176 • Urządzenia powinny być oznakowane nazwą i adresem producenta lub upoważnionego przedstawiciela, numerem kolejnym, pozwalającym na indywidualną identyfikację (metryczki urządzenia i roku produkcji) oraz numerem i datą normy, której wymogom odpowiadają. • Montaż urządzeń powinien być zgodny z zatwierdzoną instrukcją 5. Dostawca urządzeń przekaże po wykonaniu robót montażowych: - Dokumentację techniczną z kartą informacyjną o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach - Instrukcję użytkowania i montażu, włącznie z danymi na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami - Certyfikaty, badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność sprzętu z normą PN-EN 1176 - Pisemne potwierdzenie kompletności wykonania prac objętych zamówieniem i zgodności montażu z normą PN-EN 1176 - Dokumentację zdjęciową, która w sposób jednoznaczny potwierdzać będzie pełne ocynkowanie konstrukcji stalowej urządzeń zabawowych. Wypełnioną gwarancję jakości, gwarancja na min. 36 m-cy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: dla części 1: 800,00 złotych; dla części 2: 500,00 złotych; dla części 3: 800,00 złotych; dla części 4: 700,00 złotych; dla części 5: 800,00 złotych; dla części 6: 800,00 złotych; dla części 7: 500,00 złotych; dla części 8: 800,00 złotych. Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego uzasadnione oświadczeniem, że w przypadku zobowiązanego (wykonawcy) zaszły okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 2. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je na konto zamawiającego. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty (bez łączenia z ofertą w sposób trwały) lub dostarczyć do siedziby zamawiającego. 3. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8 IDW). 2) Zestawienie cenowe (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A.1, 1A.2, 1A.3, 1A.4, 1A.5, 1A.6, 1A.7, 1A.8 IDW). 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach