Przetargi.pl
Nowa perspektywa – nowe możliwości

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66400 Gorzów Wielkopolski, ul. Józefa Pankiewicza
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7330-458 , fax. 0-95 7330-459
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wlkp.
    ul. Józefa Pankiewicza 42497
    66400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7330-458, fax. 0-95 7330-459
    REGON: 21046735600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorzowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nowa perspektywa – nowe możliwości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursów zawodowych, w formie wykładów i warsztatów, których celem będzie zwiększenie aktywności zawodowej. Zamawiający przewiduje podział zamówienia na części. Część I Kursy z certyfikatem – Kursy gastronomiczne, gdzie każdy kurs zostanie zakończony egzaminem, uprawniającym osobę do uprawiania danego zawodu, Część II Kursy z certyfikatem – Kursy techniczne (pozycja 2), 3), 4), 5), 6), 7) i 8)), gdzie każdy kurs zostanie zakończony egzaminem, uprawniającym osobę do uprawiania danego zawodu oraz Część III – Kursy bez certyfikatu, zakończone wydaniem stosowanego zaświadczenia o odbyciu kursu w danym zakresie. Zamawiający przewiduje realizację następujących kursów: CZĘŚĆ I – Kursy z certyfikatem – Kursy gastronomiczne: Kursy gastronomiczne: a) Kelner – 134 godziny, w tym 64 godzin teorii i 70 godzin warsztatów, od 16 lat – 8 osób, przeprowadzony przez Komisję zewnętrzną ze Szczecina, czas trwania kursu maksymalnie 2 miesiące kalendarzowe, b) Barman, – 134 godziny, w tym 64 godzin teorii i 70 godzin warsztatów, od 18 lat – 15 osób, przeprowadzony przez Komisję zewnętrzną ze Szczecina, czas trwania kursu maksymalnie 2 miesiące kalendarzowe, c) Kucharz – 134 godziny, w tym 64 godzin teorii i 70 godzin warsztatów, od 16 lat – 23 osoby, przeprowadzony przez Komisję zewnętrzną ze Szczecina, czas trwania kursu maksymalnie 2 miesiące kalendarzowy, CZĘŚĆ II – Kursy z certyfikatem – Kursy techniczne: 1) Obsługa wózka jezdniowego – 45 godzin, w tym 30 godzin teorii i 15 godzin warsztatów, od 18 lat – 26 osób, egzamin przeprowadzony przez Dozór Techniczny, czas trwania kursu maksymalnie 1 miesiąc kalendarzowy, 2) Spawanie MAG – 90 godzin, w tym 27 godzin teorii i 63 godzin warsztatów, od 17 lat – 13 osób, egzamin przeprowadzony przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach, czas trwania kursu maksymalnie 1 miesiąc kalendarzowy, 3) Spawanie TIG – 90 godzin, w tym 27 godzin teorii i 63 godzin warsztatów, od 17 lat – 10 osób, egzamin przeprowadzony przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach, czas trwania kursu maksymalnie 1 miesiąc kalendarzowy, 4) Spawanie MIG – 90 godzin, w tym 27 godzin teorii i 63 godzin warsztatów, od 17 lat – 8 osób, egzamin przeprowadzony przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach, czas trwania kursu maksymalnie 1 miesiąc kalendarzowy, 5) Spawanie gazowe – 90 godzin, w tym 27 godzin teorii i 63 godzin warsztatów, od 17 lat – 4 osoby, egzamin przeprowadzony przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach, czas trwania kursu maksymalnie 1 miesiąc kalendarzowy, 6) Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu do 1 kV – 20 godzin, od 18 lat – 6 osób, egzamin przeprowadzony przez Komisję Energetyczną, W trakcie trwania każdego kursu Wykonawca musi zapewnić kursantom ubrania ochronne, materiały dydaktyczne: notatnik długopis, skrypt, książki, itp., materiały do ćwiczeń, ponadto: badania lekarskie, ubezpieczenie i egzamin (w tym również jeden egzamin poprawkowy). CZĘŚĆ III – Kursy bez certyfikatu: 1) Florystyczny – 16 godzin warsztatów, od 17 lat – 3 osoby, potwierdzone zaświadczeniem MEN, 2) Stylizacja paznokci i pielęgnacja dłoni – 30 godzin, w tym 2 godzin teorii i 28 godzin warsztatów, od 17 lat – 16 osób, potwierdzone zaświadczeniem MEN, 3) Szycie i krój dla początkujących – 30 godzin, od 17 lat – 4 osoby, potwierdzone zaświadczeniem MEN, 4) Sprzedawca – 20 godzin, od 17 lat – 2 osoby, potwierdzone zaświadczeniem MEN, 5) Kasa fiskalna – 20 godzin, od 17 lat – 5 osób, potwierdzone zaświadczeniem MEN. Zamawiający dopuszcza możliwość połączenia kursów: Sprzedawca i Kasa fiskalna. Harmonogram zajęć musi być uzgodniony z Zamawiającym (konieczność dowozu kursantów), kursy nie mogą trwać dłużej niż sześć godzin dziennie (6 godzin lekcyjnych dla zajęć teoretycznych i 6 godzin zegarowych dla zajęć warsztatowych). Kursy na barmana, kelnera oraz kucharza nie mogą być dłuższe niż dwa miesiące kalendarzowe, pozostałe kursy nie mogą trwać dłużej niż jeden miesiąc kalendarzowy. Zajęcia teoretyczne odbywać się będą w grupach maks. 30 osobowych, zajęcia praktyczne w grupach maksymalnie 15 osobowych Wszystkie osoby poniżej 18 roku życia muszą posiadać zgodę opiekuna prawnego. Zamówienie obejmuje: 1) zorganizowanie i przeprowadzenie usługi będącej przedmiotem zamówienia we wskazanym przez Wykonawcę w ofercie miejscu, zaakceptowanym przez Zamawiającego, 2) zapewnienie kadry szkoleniowej posiadającej doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć, posiadającej dobrą znajomość przedmiotowego tematu oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z danego obszaru, 3) opracowanie programu szkolenia, który powinien zawierać: a) harmonogram szkolenia, b) szczegółowy konspekt wykładu i warsztatów z podaniem przykładów, które będą przedmiotem pracy warsztatowej uczestników, c) opis struktury programu do celów szkolenia (zakres treści modułów, ich logiczny układ, czas ich trwania), d) omówienie metod i form pracy na szkoleniu, e) opis przydatności przewidywanych efektów szkolenia, f) uwzględniać aktualną wiedzę teoretyczną i praktyczną na dany temat. 4) zorganizowanie bufetu kawowego dla uczestników zajęć dydaktycznych, Wykonawca zapewni ciepłe napoje (kawę, herbatę) zimne napoje (wodę 0,33 l gazowaną i niegazowaną), mleczko lub śmietankę do kawy, cukier, cytrynę, słodki poczęstunek (ciastka, drożdżówki) i owoce (winogrona, jabłka, banany), a także zapewni dla każdego uczestnika filiżanki, talerzyki, łyżeczki i szklanki. Ponad to w przypadku szkoleń 6-godzinnych Wykonawca musi zapewnić kursantom ciepły posiłek w postaci zupy z wkładką oraz drugiego dania (ziemniaki, ryż lub makaron, sztuka mięsa lub ryby oraz zestaw surówek). 5) zapewnienie sali do przeprowadzenia szkolenia w Gorzowie Wlkp.: a) na co najmniej godzinę przed zajęciami, dla osób oczekujących na kursy, b) mogącej pomieścić ilość uczestników przewidzianą w zamówieniu, c) dostosowanej do osób niepełnosprawnych, d) posiadającej warunki do korzystania z przerw kawowych, w przypadku szkoleń 6-godzinnych również ciepłego pełnego posiłku, e) autonomicznej, która nie może znajdować się w suterenie, piwnicy itp., f) każdy uczestnik musi mieć zapewniony stolik z krzesłem, g) z toaletą usytuowaną w niewielkiej odległości od sali szkoleniowej z umywalką z ciepłą wodą oraz udostępnionymi środkami czystości (mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk), h) zapewnienie sali do przeprowadzenia zajęć warsztatowych. 6) wystawienie zaświadczenia o ukończonym szkoleniu, które będzie zawierało: informację o podmiocie finansującym szkolenie o treści: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 Oś priorytetowa 7 Równowaga społeczna, Działanie 7.2. Program aktywnej integracji realizowane przez powiatowe centra pomocy rodzinie tytuł projektu „Nowa perspektywa – nowe możliwości” opatrzonym w logotypy. Pozostałe wymagania zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w Gorzowie Wlkp., 2) liczebność każdej z grup warsztatowych wyniesie maks. 15 osób, 3) czas prowadzenia zajęć dydaktycznych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, 4) Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi zajęć dydaktycznych: opracowania, publikacje ściśle związane z tematyką, z przeznaczeniem do celów dydaktycznych np. podręcznik, 5) Wykonawca zweryfikuje obecność uczestników zajęć, liczby przekazanych materiałów oraz przekazanych zaświadczeń na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego list obecności, otrzymanych materiałów oraz odbioru zaświadczeń zakończenia kursu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – np. wpis do rejestru: Fundusz Pracy, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, itp.,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy złożą: na etapie składania oferty: 1) szczegółowy program zajęć, uwzględniający zapisy Rozdziału III pkt 1, 2) opis publikacji ze wskazaniem tematyki, wydawnictwa, autora, roku wydania, 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego Wykonawcy, 4) wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia z podaniem ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia, stażu pracy, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) opis miejsca szkolenia z uwzględnieniem wielkości, usytuowania, wyposażenia oraz ze wskazaniem dokładnego adresu, 6) wzór zaświadczenia które zostanie wystawione uczestnikom szkolenia, 7) bez uprzedniego wezwania w ciągu 3 dni od dnia przekazania informacji z otwarcia ofert, świadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach