Przetargi.pl
Nowa odsłona Gminy Borki - Rewitalizacja

Gmina Borki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-345 Borki, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 574 208, , fax. 818 574 229
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borki
    Wojska Polskiego 41
    21-345 Borki, woj. lubelskie
    tel. 818 574 208, , fax. 818 574 229
    REGON: 43101988500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugborki.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nowa odsłona Gminy Borki - Rewitalizacja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniach inwestycyjnych w ramach realizacji projektu „Nowa osłona Gminy Borki - Rewitalizacja” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie: 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia wg podziału: 1. Rewitalizacja zabytkowego zespołu parkowego w m. Wola Osowińska. 2. Budowa ośrodka sportowego przy rz. Bystrzyca. 3. Budowa terenu relaksu i widowisk przy byłej plebanii w m. Borki. 4. Modernizacja świetlicy w m. Wrzosów 2. Maksymalna liczba części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca – 4 części. 3. Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części winien podać w ofercie warunki wykonania każdej części zamówienia oddzielnie 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania): Część I – Rewitalizacja zabytkowego zespołu parkowego w m. Wola Osowińska. 1. Zadanie inwestycyjne będzie realizowane na działce nr 645/1 położonej w miejscowości Wola Osowińska. 2. Zamówienie obejmuje również roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania zamówienia nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na: sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa, wydane dla danego przedsięwzięcia decyzje, zezwolenia i zgłoszenia administracyjne oraz uzgodnienia dokumentacji budowlano-technicznej. 3. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji budowlano-technicznej stanowiącej (Załącznik Nr 1A do SIWZ), w skład której wchodzą: - Projekty budowlane, projekty wykonawcze, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), - Przedmiary robót, z tym zastrzeżeniem, iż przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: https://ugborki.bip.lubelskie.pl 4. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 5. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. Część II – Budowa ośrodka sportowego przy rz. Bystrzyca. 1. Zadanie inwestycyjne będzie realizowane na działce nr 1197/6 położonej w miejscowości Borki. 2. Zamówienie obejmuje również roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania zamówienia nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na: sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa, wydane dla danego przedsięwzięcia decyzje, zezwolenia i zgłoszenia administracyjne oraz uzgodnienia dokumentacji budowlano-technicznej. 3. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji budowlano-technicznej stanowiącej (Załącznik Nr 1B do SIWZ), w skład której wchodzą: - Projekty budowlane, projekty wykonawcze, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), - Przedmiary robót, z tym zastrzeżeniem, iż przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: https://ugborki.bip.lubelskie.pl 4. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 5. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. Część III – Budowa terenu relaksu i widowisk przy byłej plebanii w m. Borki 1. Zadanie inwestycyjne będzie realizowane na działkach nr 46/4, 42/6, 42/9, 42/8 położonych w miejscowości Borki. 2. Zamówienie obejmuje również roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania zamówienia nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na: sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa, wydane dla danego przedsięwzięcia decyzje, zezwolenia i zgłoszenia administracyjne oraz uzgodnienia dokumentacji budowlano-technicznej. 3. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji budowlano-technicznej stanowiącej (Załącznik Nr 1C do SIWZ), w skład której wchodzą: - Projekty budowlane, projekty wykonawcze, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), - Przedmiary robót, z tym zastrzeżeniem, iż przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: https://ugborki.bip.lubelskie.pl 4. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 5. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. Część IV – Modernizacja świetlicy w m. Wrzosów 1. Zadanie inwestycyjne będzie realizowane na działce o nr 828/4 położonej w miejscowości Wrzosów. 2. Zamówienie obejmuje również roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania zamówienia nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na: sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa, wydane dla danego przedsięwzięcia decyzje, zezwolenia i zgłoszenia administracyjne oraz uzgodnienia dokumentacji budowlano-technicznej. 3. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji budowlano-technicznej stanowiącej (Załącznik Nr 1D do SIWZ), w skład której wchodzą: - Projekty budowlane, projekty wykonawcze, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), - Przedmiary robót, z tym zastrzeżeniem, iż przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: https://ugborki.bip.lubelskie.pl 4. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 5. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. 2.2 Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odpowiednio: Część I. Rewitalizacja zabytkowego zespołu parkowego w m. Wola Osowińska Część II. Budowa ośrodka sportowego przy rz. Bystrzyca. Część III. Budowa terenu relaksu i widowisk przy byłej plebanii w m. Borki. Część IV. Modernizacja świetlicy w m. Wrzosów. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji budowlano-technicznej oraz wszelkie inne roboty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w celu osiągnięcia zakładanego celu operacji/projektu. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlano-techniczną, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (stanowiącymi integralną i nierozerwalną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), obowiązującymi normami, Prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami ustalonymi przez zamawiającego. Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich robót, prac i czynności, jakie są niezbędne do należytego, zgodnego z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wykonania i prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy, z uwzględnieniem wydanych decyzji administracyjnych, warunków, zezwoleń, uzgodnień i obowiązujących przepisów budowlanych, ochrony środowiska, konserwatora zabytków, sanitarnych, bhp, p.poż, wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej Specyfikacji. 3. Zamawiający ustanawia szczegółowe wytyczne dotyczące ochrony drzew w procesie inwestycyjnym: 1. W strefach korzeniowych drzew rosnących na terenie inwestycji należy wyeliminować ruch pieszy, ruch maszyn i pojazdów oraz składowanie materiałów. Należy wyznaczyć i wykonać tymczasowe szlaki komunikacyjne, konieczne dla realizacji inwestycji, a także miejsca składowania materiałów, których przebieg i lokalizacja będą uwzględniać ochronę drzew. 2. Strefy korzeniowe najcenniejszych drzew należy chronić poprzez wydzielenie ich ogrodzeniem ochronnym oraz wyznaczenie stref ochronnych oznaczonych za pomocą tablic informacyjnych. 3. W razie konieczności prowadzenia robót ziemnych w obrębie stref korzeniowych drzew należy zastosować takie metody robót, które zminimalizują uszkodzenia korzeni, a także zastosować odpowiednie metody ochronne. 4. Prace pielęgnacyjne w drzewostanie należy przeprowadzić poza okresem lęgowym ptaków. 5. Wszystkie działania z zakresu ochrony drzew powinny zostać zaplanowane i przeprowadzone w porozumieniu z inwestorem i inspektorem nadzoru ds. terenów zieleni. Nadzór inspektora nadzoru ds. terenów zieleni konieczny jest na wszystkich etapach realizacji inwestycji. 4. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz do utrzymania w czystości dróg publicznych po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: a) dla zadania I – 20 000 PLN (słownie zł: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), b) dla zadania II – 5 000 PLN (słownie zł: pięć tysięcy złotych 00/100), c) dla zadania III – 12 000 PLN (słownie zł: dwanaście tysięcy złotych 00/100), d) dla zadania IV – 10 000 PLN (słownie zł: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 55 8046 1012 2007 0500 0101 0002 adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RRI.271.1.9.2019.MW– Zadanie nr ...” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach