Przetargi.pl
Niwelacja dróg na osiedlu Przy Lesie w Bytowie

Gmina Bytów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 822 20 11 , fax. 59 822 25 92
  • Data zamieszczenia: 2018-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytów
    ul. 1-go Maja 15
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 59 822 20 11, fax. 59 822 25 92
    REGON: 77097949900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Niwelacja dróg na osiedlu Przy Lesie w Bytowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres robót obejmuje m.in.: Część 1: Niwelacja dróg nr 1, 1‘ ( odc. od km 0+000 do km 0+150), 3, 9 ( odc. od km 0+120 do km 0+203), na długości ok. 900mb. : - geodezyjne wytyczenie przebiegu modernizowanych dróg ( pasa drogowego), - wykonanie niezbędnej wycinki drzew i krzaków, - wykonanie robót ziemnych w celu niwelacji terenu ( przebiegu pasa drogowego ) do rzędnych zgodnie z załączoną dokumentacja, - wykonanie nawierzchni tłuczniowej ( z kruszbetu betonowego ) gr. 12 cm i minimalnej szerokości 5m, - regulacja skrzynek włazów ulicznych do proj. niwelety – sieć kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej, sieci gazowniczej, teletechnicznej, - wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu zgodnie z załączoną dokumentacją - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ( na jednym arkuszu dla wszystkich dróg podlegających modernizacji). Część 2: Niwelacja dróg nr 5, 6 ( odc. od km 0+000 do km 0+300 ), 7, 8, 9 ( odc. od km 0+000 do km 0+120), na długości ok. 800mb. : - geodezyjne wytyczenie przebiegu modernizowanych dróg ( pasa drogowego), - wykonanie niezbędnej wycinki drzew i krzaków, - wykonanie robót ziemnych w celu niwelacji terenu ( przebiegu pasa drogowego ) do rzędnych zgodnie z załączoną dokumentacja, - wykonanie nawierzchni tłuczniowej ( z kruszbetu betonowego ) gr. 12 cm i minimalnej szerokości 5m, - regulacja skrzynek włazów ulicznych do proj. niwelety – sieć kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej, sieci gazowniczej, teletechnicznej, - wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu zgodnie z załączoną dokumentacją - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ( na jednym arkuszu dla wszystkich dróg podlegających modernizacji). W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych urządzeń, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia zabezpieczające wymagają akceptacji Inspektora nadzoru przed przystąpieniem do ich montażu lub ustawienia. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu na roboty które zostały przewidziane w dokumentacji i SIWZ w okresie ich realizacji. Wykonawca odzyska materiały z rozbiórki ( w tym urobek), a w przyszłości mogące zostać wykorzystane przez Inwestora i złoży je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego odległości do 7 km od miejsca prowadzenia robót. Pozostałe materiały rozbiórkowe ( w tym urobek) niemogące zostać wykorzystane przez Inwestora Wykonawca podda utylizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach