Przetargi.pl
Nierytmiczna, detaliczna dostawa paliw płynnych dla pojazdów oraz sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Klikowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6317004 , fax. 14 6317007
  • Data zamieszczenia: 2016-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Klikowska 39
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6317004, fax. 14 6317007
    REGON: 851665226
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nierytmiczna, detaliczna dostawa paliw płynnych dla pojazdów oraz sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.4.1 Przedmiot zamówienia stanowić będzie detaliczna dostawa paliw płynnych na stacjach Wykonawcy. Tankowanie odbywać się będzie do zbiorników w pojazdach oraz do kanistrów dla sprzętu silnikowego, stanowiących własność Zamawiającego. 2.4.2 Dostawy realizowane będą w terminie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. w formie doraźnych tankowań na stacjach Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. 2.4.3 Podane ilości paliw stanowią wielkość szacunkową. 2.4.4 Ilość, wyszczególnienie: - Etylina 95 w ilości ok. 7500 l. - Olej napędowy w ilości ok. 55000 l (rodzaj w zależności od pory roku). - W tym dla poszczególnych części zamówienia: Część 1 - dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie i JRG 1 stacjonujących przy ul. Klikowskiej 39, - ET 95 w ilości ok. 5000 l, - ON w ilości ok. 29000 l (rodzaj w zależności od pory roku). Część 2 - dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie - JRG 2 - stacjonujących przy ul. Błonie 2A, - ET 95 w ilości ok. 2300 l, - ON w ilości ok. 21000 l (rodzaj w zależności od pory roku). Część 3 - dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie - JRG 2 - stacjonujących na terenie posterunku w Siedliskach, - ET 95 w ilości ok. 200 l, - ON w ilości ok. 5000 l (rodzaj w zależności od pory roku). 2.4.5 Faktyczne zużycie zależne będzie od ilości, rodzajów i wielkości zdarzeń, w których będą użyte siły i środki Państwowej Straży Pożarnej. W związku z tym nie ma możliwości określenia minimalnych i maksymalnych ilości paliw, które zostaną zakupione u Wykonawcy. Paliwa winny spełniać wymagania: - Polskich Norm PN-EN 228:2013-04 benzyna bezołowiowa, PN-EN 16709:2015-11 olej napędowy - Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) i posiadać świadectwa jakości. - Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na sprzedaż paliw płynnych. - Stacja paliw musi znajdować się na terenie miasta Tarnowa dotyczy części 1 i 2. - W stosunku do zamówienia dla Części 3 odległość tam i z powrotem może wynosić nie więcej jak 10 km. - Stacja paliw Wykonawcy musi pracować w cyklu 24 godzinnym oraz w niedziele i święta - dotyczy części 1 i 2. - Dojazd do stacji paliw Wykonawcy od siedziby Zamawiającego musi odbywać się tam i z powrotem drogą publiczną zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym - w szczególności dla samochodów ciężarowych o ładowności powyżej 12 t. - Stacja paliw Wykonawcy musi posiadać warunki do bezpiecznego tankowania oraz wjazdu i wyjazdu zespołów ciągnik samochodowy z naczepą o długości co najmniej 12 m oraz samochodów o dopuszczalnej masie nacisku na oś do 11,5 t, średnicy zawracania 24 m i wysokości pojazdów do 4 m. - Stacja paliw Wykonawcy musi być wyposażona w dystrybutor oleju napędowego o wydajności minimum 80 l/min dotyczy części 1 i 2, nie dotyczy części 3. - Wykonawca musi oferować zarówno etylinę jak i olej napędowy na tej samej stacji. 2.4.6 Stacja paliw Wykonawcy musi dysponować systemem stałego monitoringu jakości paliw. 2.4.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości dostarczanych paliw. W przypadku stwierdzenia złej jakości paliw koszty stosownych badań poniesie Wykonawca. 2.4.8 Wymagania organizacyjne: - Rozliczanie tankowania odbywać się będzie na podstawie zbiorczych faktur wystawianych w okresie rozliczeniowym 1 raz w miesiącu. - Dopuszcza się stosowanie kart flotowych do przeprowadzania tankowania. - Płatność za dostawę następować będzie przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto, w terminie minimum 14 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego faktury. - Tankowanie oraz wszystkie wpisy do odpowiednich dokumentów odbywać się będą wyłącznie przez pracownika Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach