Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Klikowska 39
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6317003
- Data zamieszczenia: 2014-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
ul. Klikowska 39 39
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 014 6317003
REGON: 85166522600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.tarnow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nierytmiczna, detaliczna dostawa paliw płynnych dla pojazdów oraz sprzętu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1 Przedmiot zamówienia stanowić będzie detaliczna dostawa paliw płynnych na stacjach Wykonawcy. Tankowanie odbywać się będzie do zbiorników w pojazdach oraz do kanistrów dla sprzętu, stanowiących własność Zamawiającego. 2.2 Dostawy realizowane będą w terminie od 01.01.2015r do 31.12.2015r w formie doraźnych tankowań na stacjach Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. 2.3 Podane ilości paliw stanowią wielkość szacunkową. 2.4 Ilość, wyszczególnienie: - Etylina 95 w ilości ok. 7500 l. - Olej napędowy w ilości ok. 55000 l (rodzaj w zależności od pory roku). - W tym dla poszczególnych części zamówienia: Część 1 - dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie i JRG 1 stacjonujących przy ul. Klikowskiej 39, - ET 95 w ilości ok. 5000 l, - ON w ilości ok. 29000 l (rodzaj w zależności od pory roku). Część 2 - dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie - JRG 2 - stacjonujących przy ul. Błonie 2A, - ET 95 w ilości ok. 2300 l, - ON w ilości ok. 21000 l (rodzaj w zależności od pory roku). Część 3 - dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie - JRG 2 - stacjonujących na terenie posterunku w Siedliskach, - ET 95 w ilości ok. 200 l, - ON w ilości ok. 5000 l (rodzaj w zależności od pory roku). 2.5 Faktyczne zużycie zależne będzie od ilości, rodzajów i wielkości zdarzeń, w których będą użyte siły i środki Państwowej Straży Pożarnej. W związku z tym nie ma możliwości określenia minimalnych i maksymalnych ilości paliw, które zostaną zakupione u Wykonawcy. Paliwa winny spełniać wymagania: - Polskich Norm PN-EN 228:2013-04E benzyna bezołowiowa, PN-EN 5902013-12 olej napędowy - Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r 221 poz. 1441 ze zmianami) i posiadać świadectwa jakości. - Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na sprzedaż paliw płynnych. - Stacja paliw musi znajdować się na terenie miasta Tarnowa dotyczy części 1 i 2. - W stosunku do zamówienia dla Części 3 odległość tam i z powrotem może wynosić nie więcej jak 10 km. - Stacja paliw Wykonawcy musi pracować w cyklu 24 godzinnym oraz w niedziele i święta - dotyczy części 1 i 2. - Dojazd do stacji paliw Wykonawcy od siedziby Zamawiającego musi odbywać się tam i z powrotem drogą publiczną zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym - w szczególności dla samochodów ciężarowych o ładowności powyżej 12 t. - Stacja paliw Wykonawcy musi posiadać warunki do bezpiecznego tankowania oraz wjazdu i wyjazdu zespołów ciągnik samochodowy z naczepą o długości co najmniej 12 m oraz samochodów o dopuszczalnej masie nacisku na oś do 11,5 t, średnicy zawracania 24 m i wysokości pojazdów do 4 m. - Stacja paliw Wykonawcy musi być wyposażona w dystrybutor oleju napędowego o wydajności minimum 80 l/min dotyczy części 1 i 2, nie dotyczy części 3. - Wykonawca musi oferować zarówno etylinę jak i olej napędowy na tej samej stacji. 2.6 Stacja paliw Wykonawcy musi dysponować systemem stałego monitoringu jakości paliw. 2.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości dostarczanych paliw. W przypadku stwierdzenia złej jakości paliw koszty stosownych badań poniesie Wykonawca. 2.8 Wymagania organizacyjne: - Rozliczanie tankowania odbywać się będzie na podstawie zbiorczych faktur wystawianych w okresie rozliczeniowym 1 raz w miesiącu. - Dopuszcza się stosowanie kart flotowych do przeprowadzania tankowania. - Płatność za dostawę następować będzie przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto, w terminie minimum 14 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego faktury. - Tankowanie oraz wszystkie wpisy do odpowiednich dokumentów odbywać się będą wyłącznie przez pracownika Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość stacji paliw Wykonawcy od Zamawiającego w poszczególnych częściach.
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.tarnow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną