Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-415 Szczecin, Al. Jana Pawła II 42
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4318102 , fax. 091 4318097
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
Al. Jana Pawła II 42 42
70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4318102, fax. 091 4318097
REGON: 00103633600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Niekłończyca - odbudowa (modernizacja) stacji pomp - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia w ramach ww. zadania jest remont stacji pomp Niekłończyca w celu dalszej bezawaryjnej pracy przepompowni i odprowadzanie nadmiaru wody z terenów polderowych do Zalewu Szczecińskiego. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie : a) część konstrukcyjno-budowlana remont wlotu i wylotu pompowni, remont mostu, remont wpustu do nawodnień grawitacyjnych, remont budynku, obejmujący: remont części nadziemnej budynku oraz renowację komory pompowej, wymiane agregatu pompowego 500UM250, pompy próżniowej PW4.11.1 oraz rurociągu tłocznego ?500 wraz z klapą zwrotną ?500 b) część elektryczna - ujęta w oddzielnej dokumentacji -wymiana istniejącej stacji transformatorowej słupowej typu ZH na typu STS (na żerdzi wirowanej), automatyczne sterowanie pracy pomp z wykorzystaniem przemiennika częstotliwości, montaż nowej rozdzielni elektrycznej wraz z wymianą instalacji elektrycznych w budynku pompowni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wadium ustala się w kwocie 15.000,00 zł 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, zawarte w oświadczeniu, które stanowi załącznik nr 2 (lub 2a i 2b) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ, a mianowicie: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.Udokumentują należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia), tj robót budowlanych z zakresu budownictwa wodno- melioracyjnego oraz w zakresie robót elektrycznych minimum jednego obiektu, w skład którego wchodziło sterowanie pompą za pomocą układów z wykorzystaniem falowników. Łączna wartość wykonanych w/w robót powinna wynosić nie mniej niż 350.000,00 zł brutto. 6.Udokumentują, że dysponują osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi do sprawowania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, tj specjalności wodno- melioracyjnej oraz specjalności sieci i instalacji elektroenergetycznych. 7. Udokumentują, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 350.000,00 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 lub 2a i 2b do SIWZ). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej zaświadczenia muszą być wystawione oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: - w przypadku składania oferty przez osoby prowadzące działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej - dla nich samych, - w przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej i spółki jawnej - dla każdego ze wspólników oddzielnie, - w przypadku składania oferty przez spółki partnerskie - dla każdego partnera i członka zarządu, - w przypadku składania oferty przez spółki komandytowe lub komandytowo-akcyjne - dla komplementariusza, - w przypadku składania oferty przez osoby prawne - dla każdego urzędującego członka organu zarządzającego. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku składania oferty przez podmioty zbiorowe - określone w art. 2 ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002r. Nr 197 poz. 1661 ze zm.) m.in. osoba prawna, jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej, spółka kapitałowa, przedsiębiorca niebędący osobą fizyczną. 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie. 7.Dokumenty stwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (funkcji kierownika budowy i robót w specjalności wodno-melioracyjnej) dla osoby wskazanej przez Wykonawcę jako kierownik budowy oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa. 8.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9.Wykonawcy składający ofertę wspólną (np. konsorcja, spółki cywilne) zobowiązani są przedłożyć wymagane dokumenty wymienione w rozdziale VI pkt 2, 3, 4 - odrębnie dla każdego podmiotu składającego wspólną ofertę. 10.Wykonawca nie dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi złożyć wraz z ofertą pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa obiektu mostowego o nr JNI 06030046 na drodze powiatowej nr 3340Z Rymań-Sławoborze w km 7+ 261
Dodano: 2016-06-06 - Przebudowa drogi gminnej dz. nr 82 obręb Darskowo
Dodano: 2016-05-19 - WYKONANIE DROGI POŻAROWEJ PRZY BUDYNKU INTERNATU w ZSCKR im. W. Witosa w Boninie
Dodano: 2016-03-30 - Wykonanie przyłączy do sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej na potrzeby budynku przy ul. Ku Słońcu 33 w Szczecinie
Dodano: 2015-08-26 - Budowa systemu obserwacyjnego ppoż. - trzech masztów, w leśnictwie Kniewo oddz. 305, 332, w leśnictwie Jeleń oddz. 136, przy Nadleśnictwie Czarnobór oddz. 32, zaopatrzonych w system kamer oraz punktu PAD
Dodano: 2015-07-03 - Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Stepnicy
Dodano: 2014-11-24 - Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż agregatu prądotwórczego dla SP ZOZ MSW w Koszalinie
Dodano: 2014-05-22 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Darskowo, o dł. 0,77km, szer. 4,0m, na dz. nr 82 w obr. Darskowo, w rodzaju budowy A
Dodano: 2014-04-02 - Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Stepnicy
Dodano: 2014-03-18 - Buk rozbudowa hydroforni i urządzeń zgodnie z projektem
Dodano: 2014-01-17