Przetargi.pl
negocjacje z ogłoszeniem na Usługę grupowego ubezpieczenia na życie pracowników LORO im dr. L. Wierusza SPZOZ w Świebodzinie i członków ich rodzin

Lubuski Ośrodek Rehabilitacyjno -Ortopedyczny im. dr L. Wierusza SP ZOZ w Śwebodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Zamkowa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4750600 , fax. 068 4750603
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuski Ośrodek Rehabilitacyjno -Ortopedyczny im. dr L. Wierusza SP ZOZ w Śwebodzinie
    ul. Zamkowa 1 1
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 068 4750600, fax. 068 4750603
    REGON: 00029063000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.loro.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    negocjacje z ogłoszeniem na Usługę grupowego ubezpieczenia na życie pracowników LORO im dr. L. Wierusza SPZOZ w Świebodzinie i członków ich rodzin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przewidywana liczba osób do ubezpieczenia ok.100 (aktualnie ubezpieczonych jest 107 osoby - stan na koniec września 2009 roku), 1. Zamawiający przewiduje koszt ubezpieczenia jednej osoby nie wyższy niż 50 PLN 2. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające - 40% zamówienia podstawowego ( który dotyczyć może wzrostu wielkości grupy) 3. Wymagany zakres ubezpieczenia określa tabela nr 1 4. Stan zatrudnienia i struktura wiekowa pracowników zamawiającego: STAN ZATRUDNIENIA na 30.04.2009 r. / w osobach / administracja -11 osób, fizjoterapeuci -12 osób, lekarze - 5 osób, pielęgniarki - 61 osób, Obsługa szpitala - 13 osób, Obsługa gospodarcza - 7 osób, ogółem 109 osób, Struktura wiekowo-płciowa zatrudnionych pracowników: wg stanu na 30.09.2009. wiek 24 lata: 1 kobieta; wiek 25 lata: 1 kobieta; wiek 26 lata: 1 mężczyzna; wiek 27 lata: 1 kobieta; wiek 28 lata: 1 kobieta; wiek 29 lata: 1 kobieta; wiek 30 lat: 1 kobieta; wiek 31 lat: 1 kobieta, 1 mężczyzna; wiek 32 lata: 5 kobiet; wiek 33 lata: 4 kobiety; wiek 34 lata: 10 kobiet,1 mężczyzna; wiek 35 lata: 4 kobiety; wiek 36 lat: 4 kobiety; wiek 37 lat: 10 kobiet, 1 mężczyzna; wiek 38 lat: 4 kobiety 1 mężczyzna; wiek 39 lat: 3 kobiety; wiek 40 lat: 3 kobiety; wiek 41 lat: 2 kobiety, 1 mężczyzna; wiek 42 lata: 6 kobiet; wiek 43 lata: 2 kobiety; wiek 44 lata: 5 kobiet, wiek 45 lat: 2 kobiety, 1 mężczyzna; wiek 46 lat: 5 kobiet ,1 mężczyzna; wiek 47 lat: 1 kobieta; wiek 48 lat: 3 kobiety, 1 mężczyzna; wiek 49 lat: 3 kobiety; wiek 51 lat: 2 kobiety, 1 mężczyzna; wiek 52 lata 1 kobieta; wiek 53 lata: 2 kobiety; wiek 54 lata: 2 kobiety, 1 mężczyzna; wiek 55 lat: 1 kobieta; wiek 56 lat: 1 kobieta; wiek 57 lat: 1 mężczyzna, wiek 58 lat: 2 mężczyzn Razem: kobiet 92 mężczyzn 13 Struktura wiekowo-płciowa ubezpieczonych współmałżonków wg stanu na 30.09.2009 wiek 39 lat: 1 mężczyzna; wiek 43 lata: 1 mężczyzna; wiek 44 lata: 1 mężczyzna; wiek 46 lat: 1 mężczyzna; wiek 54 lata: 1 mężczyzna Razem: 5 mężczyzn TABELA nr 1. Zakres ubezpieczenia: minimalny wymagany - zgodnie z poniższą tabelą. L.p. - Rodzaj zdarzenia - wysokości świadczeń 1 - zgon ubezpieczonego - 40 000; 2 - zgon ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku - 90 000; 3 - Zgon ubezpieczonego wskutek zawału serca lub wylewu krwi do mózgu -80 000; 4 - zgon ubezpieczonego w wyniku wypadku komunikacyjnego - 90 000; 5 - zgon ubezpieczonego w wyniku wypadku przy pracy -140 000; 6 - zgon ubezpieczonego w wyniku wypadku komunikacyjnego przy pracy - 240 000; 7 - uszczerbek na zdrowiu w wyniku nieszczęśliwego wypadku - za 1% uszczerbku - 400; 8 - uszczerbek na zdrowiu w wyniku zawału lub wylewu - za 1% uszczerbku - 400; 9 - zgon współmałżonka ubezpieczonego -10 000; 10 - zgon współmałżonka ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku - 20 000; 11 - zgon dziecka ubezpieczonego - 4000; 12 - zgon rodzica ubezpieczonego - 2100; 13 - zgon teścia ubezpieczonego - 2100; 14 - urodzenie się dziecka ubezpieczonemu -1100; 15 - urodzenie się martwego dziecka ubezpieczonemu - 2 000; 16 - osierocenie dziecka przez ubezpieczonego - 6 000; 17 - pobyt ubezpieczonego w szpitalu z powodu choroby (stawka dzienna) - 70; 18 - pobyt ubezpieczonego w szpitalu spowodowany nieszczęśliwym wypadkiem (stawka dzienna) - 150; 19 - pobyt ubezpieczonego na OIOM/OIT - 300; 20 - rekonwalescencja ubezpieczonego (stawka dzienna lub ryczałt jednorazowy) - 60; 21 - poważne zachorowanie ubezpieczonego - 5 000; 22 - Poddanie się operacji chirurgicznej przez Ubezpieczonego - 8000;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665110005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiąjący nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 10.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 10.1.1. Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej oraz do występowania w obrocie prawnym w charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 10.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. a) W przypadku orzekania o wysokości trwałego uszczerbku na zdrowiu na podstawie badania i wywiadu lekarskiego przeprowadzanego przed komisją lekarską ( lub przed lekarzem orzecznikiem) Wykonawca zapewni placówkę przeprowadzającą niniejsze badania zlokalizowaną w mieście Świebodzin lub Zielona Góra lub Wykonawca realizować będzie orzekanie komisji lekarskiej w trybie zaocznym, bez badania lekarskiego na podstawie otrzymanej dokumentacji medycznej b) posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w ubezpieczeniach odpowiadających przedmiotowi zamówienia co do zakresu i wartości. 10.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: tj. a) posiadają pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100%, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 124, poz. 1151 z późn.zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz.U. Nr 211, poz. 2060), którzy posiadają pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi na poziomie powyżej 100% - najdalej wg stanu na dzień 31.12.2008 roku - za każde 10% pokrycia marginesu wypłacalności ponad 100% - Zamawiający przyzna 10 pkt, maksymalnie 100 pkt, b) Posiadają kapitały własne w wysokości nie mniejszej niż 40.000.000,00 PLN najdalej wg stanu na dzień 31.12.2008 - Zamawiający przyzna 10 pkt, a za każde dodatkowe 40.000.000 PLN po 10 pkt maksymalnie 100 pkt. 10.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 11.1.3) - 11.1.8) niniejszego ogłoszenia. 1) ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów lub oświadczeń złożonych przez Wykonawców wraz z wypełnionym wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) oświadczenia lub dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymagań Zamawiającego; 3) sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie oparty na zasadzie TAK - NIE (spełnia - nie spełnia); 4) dokonując oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Zamawiający oprócz postawionych warunków podmiotowych, które muszą spełnić Wykonawcy, zastosuje następujące mierniki kwalifikacji do następnego etapu postępowania - zaproszenia do składania ofert wstępnych: a) posiadają pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100%, ( opisane w pkt. 10.1.3. a) - za każde 10% pokrycia marginesu wypłacalności ponad 100% - Zamawiający przyzna 10 pkt, maksymalnie 100 pkt, b/ Posiadają kapitały własne w wysokości nie mniejszej niż 40.000.000,00 PLN ( opisane w pkt. 10.1.3. b) - Zamawiający przyzna 10 pkt, a za każde dodatkowe 40.000.000 PLN po 10 pkt maksymalnie 100 pkt. O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu będzie decydowała wartość uzyskanych pkt , max można uzyskać 200 pkt. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu , określone w pkt. 10.1.1. będzie większa niż liczba określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów. Jeżeli liczba wykonawców będzie mniejsza niż liczba określona w pkt.12 niniejszego ogłoszenia, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wszystkich wykonawców, którzy spełniają warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu : 1. wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w trybie negocjacji z ogłoszeniem wg załącznika Nr 1 do wniosku ; 2. wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 2 do wniosku; 3. wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do wniosku; 4. zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia ( zgodnie z ustawa z 22.05.2003 o działalności ubezpieczeniowe, Dz.U. z 2003 r nr 124 poz. 1151. z późn.zm.) 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6. oświadczenie iż Wykonawca: a) posiada co najmniej trzy letnie doświadczenie w ubezpieczeniach odpowiadających przedmiotowi zamówienia co do zakresu i wartości, - każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi spełniać ten warunek b) zapewni organizację komisji lekarskich orzekających o stanie zdrowia ubezpieczonych na potrzeby realizacji umowy ubezpieczenia w mieście Świebodzin lub Zielona Góra lub Wykonawca realizować będzie orzekanie komisji lekarskiej w trybie zaocznym, bez badania lekarskiego na podstawie otrzymanej dokumentacji medycznej wg załącznika Nr 4 do wniosku 7. Oświadczenie iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania oświadczenia, z którego będzie wynikać, że: a) spełnia wymów dotyczący posiadania pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi min. 100% - wg stanu na dzień 31.12.2008, wraz ze wskazaniem jego wysokości b) posiada kapitały własne w wys. Min. 40.000.000 PLN wg stanu na dzień 31.12.2008, ze skazaniem ich wysokości wg załącznika nr 5 do wniosku 8. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 9. pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzone lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile wniosek składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 11.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 11.1.5) ogłoszenia składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 11.2.1.pkt 11.1.8) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 11.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o których mowa w pkt 11.2. ogłoszenia, zastępuje się go dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z wypełnionym wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dokumenty lub oświadczenia wymienione w pkt 11 ogłoszenia. 2. Składane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału, za wyjątkiem dokumentów o których mowa w pkt 11.1.5) - 11.1.8) ogłoszenia , które mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Wykonawcy występujący wspólnie (zgodnie z art. 23 ustawy pzp) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z wnioskiem. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania 5. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować fakt spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 10.1 ogłoszenia poprzez złożenie dokumentów wymienionych w pkt 11.1.4) - 11.1.5) i 11.1.8) ogłoszenia. 6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 7. Wypełniając formularz - załącznik Nr 1 do wniosku, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu, np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: klauzule fakultatywne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.loro.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach