Instytut Chemii Przemysłowej im. prof. Ignacego Mościckiego ogłasza przetarg
- Adres: 01-793 Warszawa, ul. Rydygiera 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5682000 , fax. 022 5682390
- Data zamieszczenia: 2009-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemii Przemysłowej im. prof. Ignacego Mościckiego
ul. Rydygiera 8 8
01-793 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5682000, fax. 022 5682390
REGON: 00004516100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NE-3/223/078/09/MR- meble laboratoryjne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowych dygestoriów - 5 szt. oraz innych mebli laboratoryjnych o parametrach technicznych i jakościowych opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z montażem, ustawieniem i podłączeniem do mediów oraz do kanałów wentylacyjnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 5000 zł. Sposób złożenia wadium opisany w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj : 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Pzp oraz zadeklarują zawarcie umowy na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów wyspecyfikowanych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), 2) deklaracja zawarcia umowy na warunkach określonych w niniejszej Specyfikacji (załącznik nr 3 do SIWZ), 3) wypis z właściwego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, potwierdzonych referencjami i sporządzony według załącznika nr 4 do SIWZ. 5) dowód wpłaty wadium (również w wypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej). Uwaga: dokumenty wymienione w pkt 3 muszą być zgodne z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami). W szczególności, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów wymienionych powyżej składa ich odpowiedniki wyszczególnione w § 2 Rozporządzenia w tłumaczeniu na język polski zgodnie z § 4 ust. 3 w/w Rozporządzenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena techniczno-jakościowa
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ichp.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Wydziału Fizyki UW (WF-37-01/16)
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-108/2016
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych do Katedry i Zakładu Technologii Leków i Biotechnologii Farmaceutycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy - AEZ/S-022/2016
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-154/2015
Dodano: 2015-12-31 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2015-11-24 - Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawu mebli do użytku laboratoryjnego stanowiących wyposażenie pomocnicze Pracowni Utrwalania Żywności Wysokim Ciśnieniem
Dodano: 2015-11-09 - Zakup mebli laboratoryjnych stanowiących wyposażenie pomocnicze Pracowni Linii Prototypowej Wysokociśnieniowego Utrwalania Żywności
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-120/2015
Dodano: 2015-08-04 - Zakup zestawu mebli laboratoryjnych do wyposażenia Pracowni Biofizycznej
Dodano: 2015-08-04