Szkoła Podstawowa Nr 7 ogłasza przetarg
- Adres: 41-253 Czeladź, ul. Spacerowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 265 35 03 , fax. 0-32 265 35 03
- Data zamieszczenia: 2020-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 7
ul. Spacerowa 2
41-253 Czeladź, woj. śląskie
tel. 0-32 265 35 03, fax. 0-32 265 35 03
REGON: 72709600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7.czeladz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. ZAMAWIAJĄCY zamawiać będzie tylko te produkty, które wymienione zostały w załączniku nr 1a- 1d do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych lub miejsc wskazanych, znajdujących się w obiekcie Zamawiającego. 2. Równoważność WYKONAWCA może zaproponować złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru rozumie się przez to produkt przykładowy, a ZAMAWIAJĄCY dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie/marce pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna i podać nazwę lub markę oferowanego produktu równoważnego. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura produktu nie może odbiegać od gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. W przypadku produktu o wyższej lub niższej pojemności niż wykazana przez Zamawiającego, gramatura po przemnożeniu będzie wynosić ilość jaką żąda Zamawiający. 3. Gwarancja jakości WYKONAWCA udziela ZAMAWIAJĄCEMU gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach. Artykuły rolno – spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej. 4. Terminy dostaw Dostawy będą dokonywane sukcesywnie partiami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. W zamówieniu ZAMAWIAJĄCY przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. Wykonawca zobowiązuje się również do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 5. Transport Przedmiot zamówienia obejmuje transport do miejsca przeznaczenia na własny koszt i własne ryzyko Wykonawcy, w odpowiednich temperaturach i warunkach sanitarnych pojazdu. Wykonawca będzie zapewniał dostawę w miarę zgłaszanych potrzeb składanych pisemnie, telefonicznie lub drogą elektroniczną przez upoważnioną osobę Zamawiającego, najpóźniej z jednodniowym wyprzedzeniem. WYKONAWCA dostarczać będzie żywność do ZAMAWIAJĄCEGO na własny koszt i ryzyko. WYKONAWCA dostarczy zamówiony towar w terminie wskazanym przez ZAMAWIAJĄCEGO własnym ubezpieczonym środkiem transportu – spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP – do wglądu : dopuszczenie środka transportu przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego do przewozu żywności. Dysponenci i kierowcy WYKONAWCY winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną. 6. Kontrola jakości/ odbieranie towaru Osobą upoważnioną do kontroli jakościowej towaru jest intendentka lub osoba upoważniona przez Dyrektora szkoły. W przypadku niespełnienia wymogów co do jakości, ilości, terminów ważności do spożycia Zamawiający ma prawo odmówić odbioru przedmiotu zamówienia i żądać natychmiastowej dostawy właściwego asortymentu. W razie stwierdzenia wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja będzie zgłaszana telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej wymiany towaru na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. WYKONAWCA zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność niespełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, na własny koszt. WYKONAWCA podpisuje odbiór żywności niespełniającej wymagań. WYKONAWCA zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez WYKONAWCĘ osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo - jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika ZAMAWIAJACEGO. WYKONAWCA zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo – jakościowej odbieranej żywności. 7. Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych WYKONAWCY przez ZAMAWIAJACEGO telefonicznie bądź e-mailem. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. 8. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji. 9. Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa żywnościowego: -Rozporządzenie (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. Urz. WE L 31 z 1.02.2002, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463), zwane dalej „rozporządzeniem nr 178/2002” -Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r., (Dz. U z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.); -Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych -oraz wszelkie akty wykonawcze obowiązujące w zakresie nieregulowanym w rozporządzeniu 852/2004 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie. Informacje dodatkowe
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp , Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej (Platforma Zakupowa) informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, októrych mowa wart. 86 ust. 5 ustawy pzp), oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, októrej mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz zezłożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nieprowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu oudzielenie zamówienia;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Blachowni.
Dodano: 2024-04-04 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2024-02-22 - Dostawa artykułów żywnościowych – 6 części
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 11 w Czechowicach-Dziedzicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-21 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Rudzicy w 2024 r.
Dodano: 2024-02-20 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno- Przedszkolnego im. T. Kościuszki w Jasienicy w 2024r.
Dodano: 2024-02-15 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych: produkty spożywcze, przyprawy, jaja do Zespołu Szkól Ogólnokształcących w Gliwicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-15 - Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego im. Wandy Chotomskiej w Woli
Dodano: 2024-02-11 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola Publicznego nr 10 w Czechowicach Dziedzicach w 2024 r.
Dodano: 2024-02-03 - Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Kombatant w 2024 r.
Dodano: 2024-01-30