Przetargi.pl
Nazwa - wycena nieruchomości lokalowych położonych w budynkach komunalnych w Rzeszowie w roku 2010 w rejonie II

Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-002 Rzeszów, Pl. Ofiar Getta 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8754719, 8754695 , fax. 017 8754700
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa
    Pl. Ofiar Getta 3 3
    35-002 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8754719, 8754695, fax. 017 8754700
    REGON: 69040159800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nazwa - wycena nieruchomości lokalowych położonych w budynkach komunalnych w Rzeszowie w roku 2010 w rejonie II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia - wycena w roku 2010 nieruchomości lokalowych w budynkach komunalnych wraz z udziałem w częściach wspólnych w rejonie II. Rejon II -obejmuje budynki przy ul. Boruty-Spiechowicza 6, os. Branówka I, II, i III, budynki w rejonie os. Tysiąclecia oraz przy ul. Ks. Jałowego i ul. Krakowskiej (Rejon administrowany przez MZBM ROM II przy ul. Boruty Spiechowicz 6 w Rzeszowie);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia Wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów wchodzących w skład ofert złożonych przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP (zał. Nr 2 do oferty) ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert do oferty. Dokument powyższy należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim; 3) Oryginał lub kserokopia świadectwa nadania uprawnień zawodowych w zakresie sporządzania wycen nieruchomości lokalowych osób które wykonywać będą zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach