Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg
- Adres: 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 111 215 , fax. 713 111 252
- Data zamieszczenia: 2019-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
Al. Pałacowa 1
55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
tel. 713 111 215, fax. 713 111 252
REGON: 93193507500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nawodnienie boiska do piłki nożnej w miejscowości Pustków Wilczkowski w systemie zaprojektuj i wybuduj. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja p/n: „Nawodnienie boiska do piłki nożnej w miejscowości Pustków Wilczkowski w systemie zaprojektuj i wybuduj.” 1.2 Do Wykonawcy należy zaprojektowanie (wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych materiałów, podkładów mapowych, badań, opracowań warunków technicznych, uzgodnień , decyzji, pozwoleń, zgłoszeń itp. oraz wybudowanie i oddanie do użytkowania w stanie wolnym od usterek i wad przedmiotu zamówienia tj. nawodnienia boiska do gry w piłkę nożną. 1.3 Wykonawca zrealizuje zamówienie na podstawie Dokumentacji projektowej opracowanej przez siebie, zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego w zakresie zgodności z PFU, oczekiwaniami Zamawiającego, zawartą umową oraz obowiązującymi przepisami prawa. 1.4 Lokalizacja inwestycji: 228/11, 228/3 obręb 0031 Pustków Wilczkowski. 1.5 W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca wykona wszelkie niezbędne czynności konieczne do realizacji robót obejmujące m. in. budowę obiektów i instalacji tymczasowych takich jak np. drogi technologiczne, obiekty inżynierskie w ich ciągach, drogi objazdowe, zaplecza budowy, itp. jak i uzyskanie wszystkich niezbędnych zezwoleń i uzgodnień dla wykonania tych obiektów tymczasowych z wyjątkiem sytuacji, w których zostało to inaczej uregulowane. 1.6 Wykonawca w ramach zadania pokryje wszelkie opłaty i płatności jakie należy ponieść na rzecz właścicieli nieruchomości, instytucji i organów itp. w związku z realizacją zamówienia. 1.7.Do Wykonawcy należy wykonanie: - kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, - prac związanych z zabezpieczeniem, oznakowaniem terenu budowy (placu budowy), - prac przygotowawczych, - prac rozbiórkowych, demontażowych, - prac ziemnych, - prac związanych z transportem, wywozem, składowaniem oraz utylizacją, - oznaczenie tras przejazdów itp., - niezbędnych odbiorów, prób, pomiarów, dezynfekcji itp., - dokumentacji powykonawczej itp., - obsługi geodezyjnej inwestycji, - trwałego zabezpieczenia wszystkich elementów mogących zagrażać zdrowiu bądź życiu, - odtworzenia wszystkich elementów które ulegną na skutek działania Wykonawcy uszkodzeniu lub zniszczeniu w czasie prac budowlanych (m. in. nawierzchni, terenów zielonych itp.), - innych prac o charakterze przygotowawczym, pomocniczym i porządkowym, - innych prac wynikających z części rysunkowej PFU jak również treści PFU oraz jej załączników, - innych prac wynikających ze specyfiki zadania. 2. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w załączonym do SIWZ Programie Funkcjonalno-Użytkowym (Załącznik nr 9). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymagać będzie wniesienia wadium w wysokości: 2.800,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące osiemset 00/100) przed upływem terminu składania ofert określonym w SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2019.310 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380 z dopiskiem – Wadium/ „Nawodnienie boiska do piłki nożnej w miejscowości Pustków Wilczkowski w systemie zaprojektuj i wybuduj.” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) na adres poczty elektronicznej: ppiwowarski@ugk.pl w wydzielonym odrębnym pliku (np. ...pdf) jako załącznik do wiadomości elektronicznej, w sposób umożliwiający Zamawiającemu dopełnienie obowiązku określonego w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający sugeruje, aby w temacie wiadom1ości podać znak sprawy oraz nazwę postępowania, do którego wadium jest wnoszone. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ, a także musi posiadać co najmniej następujące elementy: • nazwę Wykonawcy, którego ofertę zabezpiecza (uwaga: jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 PZP, powinni być wymienieni wszyscy Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, • kwotę gwarancji, • termin ważności gwarancji, • wskazanie, iż sądem właściwym do rozpoznawania sporów z gwarancji jest sąd powszechny, właściwy dla siedziby Zamawiającego, • zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP. • musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 13. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu na adres email Wykonawcy wskazanym w formularzu ofertowym dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu na adres email Wykonawcy wskazanym w formularzu ofertowym dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu na adres email Wykonawcy wskazanym w formularzu ofertowym dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca o spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z poniższymi zastrzeżeniami: 1) jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstawy wykluczenia i spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w wyżej wymienionym oświadczeniu; 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu; 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (zalecane jest złożenie oświadczenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z obsługą formalnoprawną - uzyskaniem pozwolenia na budowę – dla zadania pn.: Przebudowa muru zewnętrznego w Zakładzie Karnym w Wołowie.
Dodano: 2024-07-09 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z obsługą formalnoprawną - uzyskaniem pozwolenia na budowę – dla zadania pn.: Budowa placu spacerowego w Zakładzie Karnym w Wołowie.
Dodano: 2024-06-19 - Wykonanie dokumentacji projektowej budynku UMW, w zakresie dostosowania do wymagań bezpieczeństwa pożarowego i zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami wraz z remontem pomieszczeń
Dodano: 2024-06-03 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rewitalizacja pomieszczeń piwnic zabytkowego budynku Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze".
Dodano: 2024-05-27 - Sporządzenie dokumentacji projektowej i wykonawczej odbudowy obiektu zasadniczego Pałacu Marianny w ramach zadania pn. „Odbudowa obiektu pałacowo-parkowego w Kamieńcu Ząbkowickim”.
Dodano: 2024-04-29 - Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku ”
Dodano: 2024-04-10 - Opracowanie PT i realizacja inwestycji pn: „ Budowa oświetlenia ulicznego LED w mieście i gminie Środa Śląska” w formie zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2024-03-18 - Sporządzenie dokumentacji projektowej i wykonawczej odbudowy obiektu zasadniczego Pałacu Marianny w ramach zadania pn. „Odbudowa obiektu pałacowo-parkowego w Kamieńcu Ząbkowickim”.
Dodano: 2024-03-05 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę, przebudowę dróg, budowę chodników oraz parkingu na terenie gm. Wisznia Mała
Dodano: 2024-02-27 - 6.2024 Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Przebudowa budynku dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Tytusa Chałubińskiego 6a we Wrocławiu…”
Dodano: 2024-02-08