Przetargi.pl
Nasadzenia kwiatów ozdobnych w koszach, konstrukcjach i wieżach kwietnikowych oraz na skwerach zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem - II Postępowanie

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2020-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//przetargi.kedzierzynkozle.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nasadzenia kwiatów ozdobnych w koszach, konstrukcjach i wieżach kwietnikowych oraz na skwerach zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem - II Postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nasadzenia kwiatów ozdobnych w koszach, konstrukcjach i wieżach kwietnikowych oraz na skwerach zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem - II Postępowanie Wspólny słownik zamówień (CPV): 77.31.00.00-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych. I. Zakres zamówienia obejmuje: 1-1. Wykonanie prac w zakresie obsadzenia i utrzymania 4 wież kwietnikowych będących własnością Gminy (2 szt. na Placu Rady Europy oraz 2 szt. w Parku Pojednania), w tym: a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą w 4 wieżach kwietnikowych, b)zakup i obsadzenie do 10 czerwca 2020 r. wież begonią stale kwitnącą niską czerwoną i różową, w każdej z wież po 180 szt. c)pielęgnację kwiatów w wieżach (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb, d)uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin, e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 15 listopada i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach. 1-2. Zakup, przygotowanie, obsadzenie oraz zawieszenie na latarniach na płycie Rynku doniczek w typie wskazanym w załączniku nr 1 cz. II SIWZ – Istotne postanowienia umowy: a)przygotowanie 10 kompletów (dwie skręcane części) doniczek z kwiatami przy czym wszystkie doniczki muszą być z PCV, koloru ciemnozielonego z podwójnym dnem, o średnicy 80 cm, (dwie półkoliste części) b)w każdej połówce doniczki musi być: - pelargonia tyrolska czerwona lub różowa w ilości 6 szt., - komarzyca "Variegata" szt. 2 c) podlewanie, plewienie, nawożenie, wykonywanie niezbędnych oprysków w okresie od zawieszenia do 15 października, uzupełnianie brakujących roślin w terminie do 7 dni od zgłoszenia braku przez OSR, d) uzupełnianie zniszczonych lub brakujących doniczek w terminie do 7 dni od zgłoszenia braku przez OSR, e) w terminie do 15 listopada usunięcie doniczek z latarni, oczyszczenie z ziemi, przekazanie Zamawiającemu oraz przewiezienie w miejsce wskazane, f) w terminie do 8 czerwca 2020 r. zawieszenie w obecności przedstawiciela Zamawiającego doniczek na wskazanych latarniach. 1-3. Nasadzenie na wskazanych przez Zamawiającego rabatach i na ul. Pamięci Sybiraków kwiatów na powierzchni łącznej 9,5 m2, w Parku Pojednania przy pomniku Jana Pawła II na powierzchni 40 m 2 oraz w innych wskazanych na terenie Parku Pojednania miejscach na powierzchni 70 m 2 . Zakres prac obejmuje: a) usunięcie warstwy starej ziemi i nawiezienie w to miejsce ziemi urodzajnej z nawozem na wskazanych rabatach i miejscach nasadzeń w Parku Pojednania o łącznej pow. 110 m2,na głębokość 20 cm, Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru protokolarnego powierzchni po wybraniu ziemi, a przed uzupełnieniem nowej. b) spulchnienie ziemi oraz obsadzenie wskazanych na ul. Pamięci Sybiraków powierzchni 9,5 m2 klombów , begonia Dragon Red w ilości 12 szt. na 1 m2, w terminie do 12 czerwca 2020 r., c) zakup i nasadzenie w terminie do 12 czerwca 2020 r. begonii stale kwitnącej niskiej przy pomniku Jana Pawła II w Parku Pojednania na powierzchni 40 m 2 w ilości 30 szt. na 1 m2, d) zakup i nasadzenie w Parku Pojednania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na powierzchni 21 m2 (5 kółek), w terminie do 12 czerwca 2020 r. , begonii Dragon Red w ilości 12 szt. na 1m2, e) zakup i nasadzenie w Parku Pojednania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, na powierzchni 49 m2, w terminie do 12 czerwca 2020 r., begonii stale kwitnącej niskiej w ilości 30 szt. na 1 m2, f)podlewanie, plewienie, nawożenie, wykonywanie niezbędnych oprysków posadzonych roślin, w okresie od posadzenia do 15 października, uzupełnianie w terminie do 7 dni od zgłoszenia braku, obumarłych lub brakujących roślin, g) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 15 listopada i zagospodarowanie powstałych odpadów zgodnie z ustawą o odpadach, h) zakup i obsadzenie 10 dostarczonych przez Zamawiającego doniczek begonią Dragon Red w ilości 4 szt. na doniczkę oraz uzupełnienie ziemi. 1-4. Wykonanie prac w zakresie obsadzenia i utrzymania 5 donic ozdobnych przy al. Jana Pawła II nr 4 będących własnością Gminy: a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą w 5 donicach po powierzchni łącznej 31 m2, b)zakup i obsadzenie do 10 czerwca 2020 r. górnej części donicy rośliną Uczep Golden Empire w ilości 20 szt./m2 , przy czym górna część łącznie ma powierzchnię 15 m2, c) zakup i obsadzenie do 10 czerwca 2020 r. dolnej części donicy rośliną Coleus z wykluczeniem bordowego w ilości 20 szt./m2 , przy czym dolna część łącznie ma powierzchnię 16 m2, d)pielęgnacja kwiatów w donicach (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb, e)uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin, f) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 30 października i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawa o odpadach, g) w terminie od 2 do 10 listopada 2020 r. obsadzenie donic bratkami żółtymi i białymi w ilości 30 szt/m2. 1-5. Wykaz prac w zakresie obsadzenia klombu przy ul. Krzywoustego 650 szt. aksamitka a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą powierzchni łącznej 31 m2, b)zakup i obsadzenie do 10 czerwca 2020 r. aksamitka 650 szt. c)pielęgnacja kwiatów (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb, d)uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin, e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 15 listopada i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach. 1-6. Wykaz prac w zakresie obsadzenia klombu przy pomniku Józefa Piłsudzkiego 400 szt. a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą powierzchni łącznej 15 m2, b)zakup i obsadzenie do 10 czerwca 2020 r. begonią stale kwitnącą niską czerwoną 200 szt. i białą 200 szt. c)pielęgnacja kwiatów (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb, d)uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin, e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 30 października i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach, f) w terminie od 2 do 10 listopada 2020 r. obsadzenie klombu bratkami białymi i czerwonymi w ilości 200 szt. w każdym kolorze. 1-7. Wykaz prac w zakresie obsadzenia klombu przy ul. Chrobrego aksamitką 260 szt. a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą powierzchni łącznej 20 m2, b)zakup i obsadzenie do 10 czerwca 2020 r. aksamitka 260 szt. c)pielęgnacja kwiatów (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb, d)uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin, e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 15 listopada i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawa o odpadach. 1-8. Wykonanie prac w zakresie obsadzenia i utrzymania donicy ozdobnej przy pomniku na Placu Pamięci Rodła Uczep Golden Empire a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą w donicy o powierzchni łącznej 2 m2, b)zakup i obsadzenie do 10 czerwca 2020 r. donicy Uczep Golden Empire 20 szt. na 1 m2 c)pielęgnacja kwiatów w donicy (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie o okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb, d)uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin, e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 30 października i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach, f) w terminie od 2 do 10 listopada 2020 r. obsadzenie donicy bratkami żółtymi lub białymi w ilości 30 szt/m2. II. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1. Poniesienie kosztów magazynowania przed posadzeniem roślin. 2. Poniesienie kosztów transportu sprzętu i materiału z bazy na miejsce prowadzenia prac. 3. Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach w związku z prowadzonymi pracami. 4. Narzędzia i urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca na własny koszt. 5. Terminy wskazane w punkcie I mogą ulec zmianie za zgodą Zamawiającego tylko w nadzwyczajnych sytuacjach pogodowych - na przykład zapowiadane przymrozki. III. Wszystkie sadzone kwiaty musza być w początkowej fazie kwitnienia. IV. Wszelkie zmiany gatunków roślin dopuszczalne są po pisemnej zgodzie Zamawiającego. V. Zobowiązuje się Wykonawcę do okazania przedstawicielowi Zamawiającego zakupionego materiału przed posadzeniem w celu akceptacji. VI. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za zaistniałe zniszczenia nasadzeń podczas prac na obsługiwanym terenie - zobowiązany będzie do wykonania nowych nasadzeń na własny koszt pod kierunkiem Ogrodnika Miejskiego. VII. Terminy wskazane w punkcie I mogą ulec zmianie za Zgodą Zamawiającego tylko w nadzwyczajnych sytuacjach pogodowych VIII. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: Tworzenie i pielęgnacja zieleni. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. IX. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SIWZ oraz cz. II Istotne postanowienia umowy zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset zł 00/100). 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3 Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572). 5 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6 Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt 10.4 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 7 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9 Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW; 2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Zobowiązanie innych podmiotów (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, wzór stanowi załącznik nr 4 do IDW) lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa itp. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 6.1.Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 6.2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 6.3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowania o których mowa o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 6.4. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie, w sposób określony w pkt 7.2 IDW (Określenie warunku udziału w postępowaniu). 6.5. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno zostać przedstawione przez każdego członka Konsorcjum. 7. Na wezwanie zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4 ogłoszenia (niepodleganie wykluczeniu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach