Przetargi.pl
Nasadzenia kwiatów ozdobnych w koszach, konstrukcjach i wieżach kwietnikowych oraz na skwerach zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem.

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nasadzenia kwiatów ozdobnych w koszach, konstrukcjach i wieżach kwietnikowych oraz na skwerach zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie prac w zakresie obsadzenia i utrzymania 4 wież kwietnikowych będących własnością Gminy (wg załącznika „lokalizacja słupów, stojaków i wież kwietnikowych”), w tym: a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą w 4 wieżach kwietnikowych, b) zakup i obsadzenie do 20 maja 2019 wież begonią stale kwitnącą niską czerwoną i różową, w każdej z wież po 180 szt. c) pielęgnację kwiatów w wieżach (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb, d) uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego zniszczonych lub brakujących roślin, e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 15 listopada i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawa o odpadach. 2. Zakup, przygotowanie, zawieszenie na latarniach oraz stojakach zgodnie z zał. i utrzymanie 240 doniczek z kwiatami: a) przygotowanie 240 doniczek z kwiatami przy czym wszystkie doniczki muszą być z PCV, koloru brązowego z podwójnym dnem, o średnicy od 25 do 35 cm, b) w każdej doniczce musi być: - pelargonia tyrolska czerwona lub różowa w ilości 4 szt., c) podlewanie, plewienie, nawożenie, wykonywanie niezbędnych oprysków w okresie od zawieszenia do 15 października, uzupełnianie brakujących roślin w terminie do 7 dni od zgłoszenia braku przez Zamawiającego, d) uzupełnianie zniszczonych lub brakujących doniczek w terminie do 7 dni od zgłoszenia braku przez Zamawiającego, e) w terminie do 15 listopada usunięcie doniczek z latarni, f) w terminie do 18 maja 2019 zawieszenie w obecności przedstawiciela Zamawiającego doniczek na wskazanych w zał. latarniach i stojakach. 3. Nasadzenie na wskazanych przez Zamawiającego rabatach i na ul. Pamięci Sybiraków kwiatów na powierzchni łącznej 9,5 m2, w Parku Pojednania przy pomniku Jana Pawła II na powierzchni 40 m 2 oraz w innych wskazanych na terenie Parku Pojednania miejscach na powierzchni 70m 2 . Zakres prac obejmuje: a) usunięcie warstwy starej ziemi i nawiezienie w to miejsce ziemi urodzajnej z nawozem na wskazanych rabatach i miejscach nasadzeń w Parku Pojednania o łącznej pow. 110 m2,na głębokość 20 cm, Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru protokolarnego powierzchni po wybraniu ziemi, a przed uzupełnieniem nowej. b) spulchnienie ziemi oraz obsadzenie wskazanych na ul. Pamięci Sybiraków powierzchni 9,5 m2 klombów , begonia Dragon Red w ilości 12 szt. na 1 m2, w terminie do 22 maja 2019, c) zakup i nasadzenie w terminie do 22 maja 2019 begonii stale kwitnącej niskiej przy pomniku Jana Pawła II w Parku Pojednania na powierzchni 40 m 2 w ilości 30 szt. na 1 m2, d) zakup i nasadzenie w Parku Pojednania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na powierzchni 21 m2 (5 kółek), w terminie do 22 maja 2019 , begonii Dragon Red w ilości 12 szt. na 1m2, e) zakup i nasadzenie w Parku Pojednania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, na powierzchni 49 m2, w terminie do 22 maja 2019, begonii stale kwitnącej niskiej w ilości 30 szt. na 1 m2, f) podlewanie, plewienie, nawożenie, wykonywanie niezbędnych oprysków posadzonych roślin, w okresie od posadzenia do 15 października, uzupełnianie w terminie do 7 dni od zgłoszenia braku, obumarłych lub brakujących roślin, g) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 15 listopada i zagospodarowanie powstałych odpadów zgodnie z ustawą o odpadach, h) zakup i obsadzenie 10 dostarczonych przez Zamawiającego doniczek pelargonią tyrolską czerwoną w ilości 5 szt. na doniczkę oraz uzupełnienie ziemi. 4. Wykonanie prac w zakresie obsadzenia i utrzymania 5 donic ozdobnych przy al. Jana Pawła II nr 4 będących własnością Gminy: a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą w 5 donicach po powierzchni łącznej 31 m2, b) zakup i obsadzenie do 20 maja 2019 donic begonią bulwiastą 12 szt./m2 (żółte i białe na jednym piętrze doniczki jeden kolor), c) pielęgnacja kwiatów w donicach (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb, d) uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego zniszczonych lub brakujących roślin, e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 30 października i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawa o odpadach, f) w terminie od 2 do 10 listopada obsadzenie donic bratkami żółtymi i białymi w ilości 30 szt/m2. 5. Wykaz prac w zakresie obsadzenia klombu przy ul. Krzywoustego - aksamitka niska 650 szt.: a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą powierzchni łącznej 31 m2, b) zakup i obsadzenie do 20 maja 2019 aksamitka niską 650 szt. c) pielęgnacja kwiatów (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb, d) uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego zniszczonych lub brakujących roślin, e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 15 listopada i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach. 6. Wykaz prac w zakresie obsadzenia klombu przy pomniku Józefa Piłsudzkiego begonią stale kwitnącą niską 400 szt. a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą powierzchni łącznej 15 m2, b) zakup i obsadzenie do 20 maja 2019 begonią stale kwitnącą niską czerwoną 200 szt. i białą 200 szt. c) pielęgnacja kwiatów (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb, d) uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego zniszczonych lub brakujących roślin, e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 30 października i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach, f) w terminie od 2 do 10 listopada obsadzenie klombu bratkami żółtymi i czerwonymi w ilości 200 szt. w każdym kolorze. 7. Wykaz prac w zakresie obsadzenia klombu przy ul. Chrobrego aksamitką niską 260 szt. a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą powierzchni łącznej 20 m2, b) zakup i obsadzenie do 20 maja 2019 aksamitką niską 260 szt. c) pielęgnacja kwiatów (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb, d) uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego zniszczonych lub brakujących roślin, e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 15 listopada i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawa o odpadach. 8. Wykonanie prac w zakresie obsadzenia i utrzymania donicy ozdobnej przy pomniku na Placu Pamięci Rodła Begonią Dragon Red w ilości 25 szt. a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą w donicy o powierzchni łącznej 2 m2, b) zakup i obsadzenie do 20 maja 2019 donicy begonią Dragon red 25 szt. c) pielęgnacja kwiatów w donicy (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie o okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb, d) uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego zniszczonych lub brakujących roślin, e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 30 października i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach, f) w terminie od 2 do 10 listopada obsadzenie donicy bratkami żółtymi lub białymi w ilości 30 szt/m2. 9. Wszystkie sadzone kwiaty muszą być w początkowej fazie kwitnienia. 10. Wszelkie zmiany gatunków roślin dopuszczalne są po pisemnej zgodzie Zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie wpłyną one na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy podanego w ofercie. II. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1. Poniesienie kosztów magazynowania przed posadzeniem roślin. 2. Poniesienie kosztów transportu sprzętu i materiału z bazy na miejsce prowadzenia prac. 3. Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach w związku z prowadzonymi pracami. 4. Narzędzia i urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca na własny koszt. III. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: tworzenie i pielęgnacja zieleni. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. ww. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. cz. II SIWZ Istotne postanowienia umowy, oraz załączniki zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 5. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 10.3 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW;2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Zobowiązanie innych podmiotów (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, wzór stanowi załącznik nr 4 do IDW) lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa itp. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach