Przetargi.pl
Nasadzenia drzew, niwelację drogi serwisowej oraz odpompowanie zbiorników wody opadowej

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2254600 , fax. 042 2254669
  • Data zamieszczenia: 2011-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto
    ul. Zamkowa 16 16
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2254600, fax. 042 2254669
    REGON: 00051691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nasadzenia drzew, niwelację drogi serwisowej oraz odpompowanie zbiorników wody opadowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Nasadzenia drzew, niwelację drogi serwisowej oraz odpompowanie zbiorników wody opadowej na terenie składowiska odpadów obojętnych i innych niż niebezpieczne w Łodzi przy ul. Łaskowice Część I - Nasadzenie zieleni fitomelioracyjnej: w miejscach wskazanych na załączonej do SIWZ planszy w ilościach: Zakres prac: 185 szt - wierzba Salix viminalis 185 szt - róża Rosa rugosa-Rosa canina 185 szt - czeremcha Prunus serotina 185 szt - jarząb Sorbus aukuparia Drzewa i krzewy należy posadzić w jednym rzędzie co 1m przemiennie. Drzewa winny być wysokości minimalnej 1 m. Krzewy - minimum 3 wykształcone pędy. Wysadzane z pojemników o minimalnej pojemności 3 l. (C-3.) Wymagana jest zaprawa dołków humusem wraz z podlaniem sadzonek po posadzeniu zapewniające ich przyjęcie. Nasadzenie zieleni krajobrazowej: w miejscach wskazanych na załączonej do SIWZ planszy w ilościach: 330 szt - świerk Picea abies 110 szt - akacja Robinia pseudoacacia 110 szt - brzoza Betula verrucosa 110 szt - topola Populus tremula Drzewa należy posadzić w dwóch rzędach (odległych od siebie o 2m) co 2m naprzemiennie. Drzewa winny być wysokości minimalnej 1 m. wysadzane z pojemników o minimalnej pojemności 3 l. ( C-3.) Wymagana jest zaprawa dołków humusem wraz z podlaniem sadzonek po posadzeniu zapewniające ich przyjęcie. Nasadzenie zieleni na wierzchowinie: w miejscach wskazanych na załączonej do SIWZ planszy w ilościach: 290 szt - akacja Robinia pseudoacacia 290 szt - brzoza Betula verrucosa 290 szt - topola Populus tremula 290 szt - świerk Picea abies 290 szt - sosna Pinus sylvestris Drzewa należy posadzić w rzędach (odległych od siebie o 5m) co 2m naprzemiennie. Drzewa winny być wysokości minimalnej 0,5 m. wysadzane z pojemników o minimalnej pojemności 3l. ( C-3.) Wymagana jest zaprawa dołków humusem wraz z podlaniem sadzonek po posadzeniu zapewniające ich przyjęcie. Wykonawca winien przedłożyć dokumenty pochodzenia materiału roślinnego. Przedmiotowe dokumenty stanowić będą załącznik do protokołu odbioru. Dla wszystkich posadzonych drzew i krzewów wymagana jest opieka do 31 października 2014 roku zapewniająca utrzymanie żywotności nasadzeń. Ocena żywotności nasadzeń następować będzie: w terminie 20-31 października 2011 rok - wymagane utrzymanie 100% nasadzeń, w przypadku wystąpienia obumarcia nasadzeń Wykonawca uzupełnia nasadzenia, po których wykonaniu nastąpi odbiór końcowy usługi w terminie do końca października kolejnych lat - wymagane utrzymanie 90% nasadzeń; w przypadku wystąpienia obumarcia nasadzeń powyżej 10% - Wykonawca do 30 października 2014 roku jest zobowiązany dokonać nasadzeń uzupełniających i z tym dniem upływa okres rękojmi. UWAGA: uzupełnienia nie dotyczą braków nasadzeń spowodowanych ingerencją osób trzecich lub uszkodzeń w wyniku aktów wandalizmu (złamanie, wyrwanie itp.). Część II - Niwelacja drogi serwisowej zgodnie z opracowaniem projektowym Zakres prac: Niwelacja drogi gruntowej na długości ok. 300 mb (przy południowej skarpie wysypiska) - należy wykonać naprawę poprzez dowóz ziemi, wyrównanie i rozplantowaniem i zagęszczeniem. Łączna ilość ziemi do niwelacji drogi ok.1630 m3. Całość prac wykonać zgodnie z opracowaniem będącym załącznikiem do SIWZ. Część III - Odpompowanie zbiorników wody opadowej na terenie składowiska. Zakres prac: Etap 1 - W terminie do końca kwietnia 2011r należy odpompować i wywieź ok. 400 m3 wód opadowych ze zbiorników. Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem o wymaganym terminie przystąpienia do prac. Etap 2 - W okresie kwiecień - wrzesień br. należy trzykrotnie odpompować i wywieź po ok. 400 m3 wód opadowych (możliwe wykonanie 400 m3). Etap 3 - W terminie od końca września do końca października należy odpompować i wywieź ok. 400 m3 wód opadowych. (konieczne 200 m3, możliwe 200 m3). Konieczne odpompowanie 600 m3 z możliwością do 1200 m3.- zgodnie z zastosowanym prawem opcji Zamówienie przewiduje prawo opcji. Zamawiający przy ustaleniu wartości zamówienia uwzględnił największy możliwy zakres zamówienia i taki winien być wyceniony przez wykonawców w ofertach obejmujących III część zamówienia. Zamawiający przewiduje, iż prawem opcji objętych zostanie 50% ilości przewidzianej do wykonania. Wyniki badań wód opadowych stanowią załącznik do SIWZ. Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do każdego etapu wykonywania prac, dokumentów odbioru wód w ilości odpompowanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium; Wadium wynosi: 3.000,00 zł dla części I 1.500,00 zł dla części II 1.500,00 zł dla części III W przypadku składania oferty na kilka części zamówienia wartości wniesionego wadium sumują się odpowiednio. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: Wadium wnoszone w gotówce należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Pabianicach ul. Zamkowa 16. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego tj: URZĄD MIEJSKI W PABIANICACH ING BANK ŚLĄSKI 64 1050 1461 1000 0023 4596 9964 Do oferty należy dołączyć poświadczoną przez wykonawcę kopię polecenia przelewu. Oryginał wadium wnoszonego w formie poręczenia lub gwarancji, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. 4. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Oferta nie zabezpieczona wadium lub nie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium, lub nie zabezpieczona wadium w odpowiedniej wysokości, nie będzie rozpatrywana, a wykonawca ten będzie wykluczony z udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach