Przetargi.pl
Narzędzia chirurgiczne; system zamknięty do pobierania krwi; urządzenie medyczne do wykonywania badań histopatologicznych

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy ogłasza przetarg

  • Adres: 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5393472, 0602816546 , fax. 089 5337701
  • Data zamieszczenia: 2009-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy
    ul. Żołnierska 18a 18a
    10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5393472, 0602816546, fax. 089 5337701
    REGON: 00029558000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Narzędzia chirurgiczne; system zamknięty do pobierania krwi; urządzenie medyczne do wykonywania badań histopatologicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia w zakresie zamówienia dotyczy dostawy: - Zadanie nr 1, 2, 3 - medycznych narzędzi chirurgicznych m.in.: nożyczki, kleszcze - rożne rodzaje, imadła, odgryzacz, pesety, rozwieracze, ostrza, peany, klamry do wyciągów do drutów, rozwiertaki, prowadniki, podważki, miarki itp. - Zadanie nr 4, 5, 6 - jednorazowych wyrobów medycznych do pobierania krwi m.in.: probówko - strzykawki /różne średnice i długości/, igły z adapterem, mikrometoda surowica z żelem, staza samozaciskowa itp. - Zadanie nr 7 - urządzenia medycznego, mikrotom saneczkowy, przeznaczony do wykonywania badań histopatologicznych - 1 szt. . Łącznie przedmiot zamówienia obejmuje 7 odrębnych zadań, z których każde stanowi odrębną część zamówienia. Szczegółowy opis zawiera zał. nr 1A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu (dot. zad. nr 1 - każda nie mniejsza 20 tyś. zł. brutto; zadanie nr 4 - każda nie mniejsza niż 40 tyś. zł. brutto; zad. nr 7 - każda nie mniejsza niż 15 tyś. zł. brutto), dat wykonania i nazw oraz adresów odbiorców (wg załącznika nr 3 do SIWZ.). Wymagane jest wykazanie minimum 2 zrealizowanych dostaw o charakterze takim samym jak przedmiot zamówienia ( zad. nr 1 - narzędzia chirurgiczne; zad. nr 4 - produkty medyczne do pobierania krwi; zad. nr 7 - urządzenia medyczne) oraz załączenie minimum 2 potwierdzeń należytego ich wykonania np. listów referencyjnych. Potwierdzenia mają być podpisane przez wykazanych odbiorców. Uwaga. Dotyczy zadań nr 1, 4, 7 - warunek będzie spełniony, poprzez wykazanie minimum 2 dostaw o charakterze i wartości ww + 2 potwierdzeń należytego ich wykonania dla każdego zadania oddzielnie. Powyższy wymóg nie dotyczy zadań nr 2, 3, 5, 6. C. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Dot. zad. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 - Deklaracja CE dla oferowanego produktu medycznego wystawione przez uprawniony organ notyfikowany lub producenta. 2. Dot. zad. nr 7, 5, 4 - Firmowe materiały informacyjne /FMI/ - ulotki, foldery reklamowe, strony z katalogów itp. zawierające podstawowe informacje i dane o oferowanym produkcie (lub grupie produktów - dot. zad. nr 4), ze zdjęciami /w j/ polskim/ 3. Dot. zad. nr 1, 2, 3 - Katalogi lub strony z katalogów producenta narzędzi /ze zdjęciami/ zawierające nr katalogowe i nazwy oferowanych produktów. D. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ Ocena przeprowadzona będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń - wg klucza -spełnia- lub -nie spełnia-.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach