Przetargi.pl
Naprawy, remonty i przeglądy samochodów i przyczep ciężarowych, wraz z naprawą i zakupem ogumienia, Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. w okresie 24 miesięcy

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Siedliska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6210101, 629 15 00, , fax. 87 610 20 60
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.
    Siedliska 77
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6210101, 629 15 00, , fax. 87 610 20 60
    REGON: 28023933300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/id=160798

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawy, remonty i przeglądy samochodów i przyczep ciężarowych, wraz z naprawą i zakupem ogumienia, Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. w okresie 24 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie napraw, remontów i okresowych przeglądów technicznych samochodów ciężarowych i przyczep ciężarowych, wraz z naprawą i zakupem nowego ogumienia, użytkowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. (Siedliska 77, 19-300 Ełk) w okresie 24 miesięcy. 3. Przeglądy, naprawy i remonty dotyczyć będą następujących pojazdów i przyczep wyszczególnionych w Dziale VI SIWZ ust. 3. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Techniczne przeglądy okresowe, w zakres, których wchodzą: a) wymiana materiałów eksploatacyjnych, według wskazań producenta pojazdu i przyczepy, b) sprawdzenie układu hamulcowego i kierowniczego, c) sprawdzenie elementów zawieszenia, d) niezbędne regulacje mechanizmów i podzespołów, e) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego pojazdu i przyczepy, f) legalizacja tachografu, g) obowiązkowy przegląd techniczny, h) sprawdzenie układu napędowego tj. silnika i przekładni. 2) Naprawy obejmują remonty bieżące i główne, zakup ogumienia lub naprawa, a także usuwanie awarii zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: a) wykonanie napraw odbywa się na zlecenie Zamawiającego, b) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia samochodu lub przyczepy do naprawy, zakres robót oraz orientacyjną cenę za usługę, c) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji, d) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego każdej wymienionej części, e) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia odpowiednich dokumentów zakupu części i materiałów eksploatacyjnych (faktura), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego, f) maksymalny koszt naprawy pojazdu, przyczepy (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji netto, sporządzonych według norm producenta. Ceny części nie mogą być wyższe niż sugerowane przez dostawców danej marki pojazdu lub przyczepy, g) Wykonawca w celu realizacji przedmiotu zamówienia zastosuje oleje i inne materiały eksploatacyjne wraz z ogumieniem zgodnie z wymaganą specyfikacją. 3) Usługi wyżej wymienione muszą być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami: a) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności techniczno użytkowej przez okres obowiązywania umowy, b) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności, wykraczających poza uzgodniony zakres, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem, c) na wykonanie usługi Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji, natomiast na zakupione nowe części Wykonawca udzieli gwarancji producenta, d) termin reakcji Wykonawcy (tj. obejrzenia samochodu / przyczepy i ustalenia przyczyny) na zgłoszenie w zakresie awarii/naprawy przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 12 godzin (poniedziałek-piątek) od otrzymania informacji pocztą elektroniczną, e) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 3 dni, w wyjątkowych sytuacjach jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym, może ulec przedłużeniu, f) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług wyżej wymienionych odpowiada Wykonawca. 5. Prognozowana ilość roboczogodzin świadczenia usługi (przeglądu, naprawy, remontu) wyniesie 608 rbh. Wskazana prognozowana ilość roboczogodzin świadczenia usługi została wskazana przez Zamawiającego wyłącznie do celów oceny ofert i kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dział XIII 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej: kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawca składa w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy PZP. 1) Jeżeli Wykonawca nie zachowa terminu określonego w Ustawie PZP i złoży niniejsze oświadczenie wraz z ofertą, spowoduje to powstanie uzasadnionych wątpliwości Zamawiającego w zakresie aktualności tego dokumentu. W takim przypadku Wykonawca zostanie wezwany w trybie art. 26 ust. 2f Ustawy PZP do złożenia aktualnego dokumentu, bądź też Wykonawca zgodnie z § 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.) będzie mógł wskazać dla Zamawiającego, że załączony do oferty dokument jest aktualny i należy go uwzględnić. Oświadczenie musi być złożone w oryginale. Zamawiający oprócz formy papierowej dopuszcza również możliwość złożenia niniejszego oświadczenia w formie elektronicznej podpisanego elektronicznym podpisem kwalifikowanym. 2) W sytuacji, gdy ofertę w postępowaniu złoży tylko jeden Wykonawca, Wykonawca ten zwolniony jest ze złożenia w/w oświadczenia. Dział XIV SIWZ Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą: 1. wypełniony „Formularz Ofertowy”, sporządzony na wzorze formularza stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2. wskazanie „Zastrzeżenia nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa” – Załącznik Nr 9 do SIWZ – jeśli dotyczy – w przypadku składania oferty w formie elektronicznej; 3. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunków udziału w postępowaniu (według załączonego wzoru druku - Załącznik nr 5 do SIWZ); 4. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12)-23) Ustawy PZP (według załączonego wzoru druku - Załącznik nr 6 do SIWZ); 5. oświadczenie o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, o którym mowa w Dziale XXXII. SIWZ (według załączonego wzoru druku – Załącznik Nr 3 do SIWZ) – jeśli dotyczy; 6. pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, o ile nie wynika to z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty; 7. pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej; 8. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty elektronicznej, pełnomocnictwo również musi zostać złożone w formie elektronicznej podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Natomiast w sytuacji, gdy Wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w formie pisemnej, składa je w formie elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem, które notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wówczas do oferty w formie elektronicznej należy załączyć odpis pełnomocnictwa sporządzony przez notariusza w formie elektronicznej. 9. zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji, według załączonego wzoru druku – Załącznik nr 7 do SIWZ – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach