Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg
- Adres: 20-954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego 8
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
- Data zamieszczenia: 2009-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
ul. dr K. Jaczewskiego 8 8
20-954 Lublin, woj. lubelskie
tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
REGON: 00028875100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawy, remonty i modernizacje dźwigów osobowych i towarowych zainstalowanych w budynkach SPSK-4 w Lublinie przy ul. Jaczewskiego 8 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Naprawy, remonty i modernizacje wykonywane w ciągu całej doby dźwigów osobowych i towarowych zainstalowanych w budynkach SPSK-4 w Lublinie przy ul. Jaczewskiego 8 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507500007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu uczestniczyć mogą wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, co oznacza, że: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu, - nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przez co rozumie się, iż: - wykonały w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, tj. od 10.09.2006r. do 09.09.2009r., a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 100 tys. PLN) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i usługobiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga się dostarczenia następujących dokumentów lub oświadczeń: W zakresie sytuacji podmiotowej wykonawców: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzające uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W odniesieniu do spółek cywilnych, - w przypadku zaświadczenia z Urzędu Skarbowego wystawionego na każdego ze wspólników z osobna należy wskazać w zaświadczeniu numer identyfikacji podatkowej spółki; w przypadku braku numeru NIP spółki w w/w dokumencie - należy dodatkowo przedłożyć zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkiem VAT przez spółkę (art. 9 ust. 8 ustawy o VAT. W odniesieniu do spółek jawnych wymaga się, aby zaświadczenie z Urzędu Skarbowego wystawione było na spółkę jawną, a nie na każdego ze wspólników z osobna. 3) oświadczenie wystawione przez Wykonawcę lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności wykonawcy - w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Prawa zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie wystawione przez Wykonawcę lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności wykonawcy - w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 6) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych W zakresie zdolności technicznej wykonawców: 7) wykaz (zawierający jedno zadanie) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat podobnych do przedmiotu zamówienia usług, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wzór zestawienia zawiera załącznik nr 3 W zakresie sytuacji ekonomicznej wykonawców: 8) oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk4.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa konserwacji i napraw dźwigów osobowych i towarowych w obiektach Zamawiającego.
Dodano: 2016-03-07 - Konserwacje, przeglądy i naprawy urządzeń dźwigowych dla Oddziału ZUS w Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych.
Dodano: 2015-11-26 - Konserwacje, przeglądy i naprawy urządzeń dźwigowych dla Oddziału ZUS w Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych
Dodano: 2015-10-29 - Świadczenie usługi konserwacji urządzeń dźwigowych dla SP ZOZ MSW w Lublinie.
Dodano: 2015-07-15 - Konserwacje, przeglądy i naprawy urządzeń dźwigowych dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie - symbol sprawy 030000/271/6/2015-CZP
Dodano: 2015-06-05 - Konserwacja dźwigów osobowych w budynku ICBN Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Dodano: 2015-04-16 - Świadczenie usług w zakresie stałej konserwacji dźwigów oraz platform dla niepełnosprawnych. Sprawa znak: ZP.3521/12/13
Dodano: 2014-02-10 - Konserwacja i naprawa dźwigów w obiektach UMCS w Lublinie
Dodano: 2013-04-26 - Świadczenie usługi konserwacji urządzeń dźwigowych dla SP ZOZ MSW w Lublinie.
Dodano: 2012-05-17 - Świadczenie usługi w zakresie konserwacji i napraw wind osobowych zainstalowanych w budynkach Urzędu Miasta Chełm, zlokalizowanych przy ul. Lubelskiej 65 i Obłońskiej 20
Dodano: 2011-01-17