24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 261 335 922, , fax. 261 335 641
- Data zamieszczenia: 2020-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Nowowiejska 20
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 261 335 922, , fax. 261 335 641
REGON: 28060211800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: wojskowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NAPRAWY, PRZEGLĄDY I KONSERWACJE SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO I CHŁODNICZEGO DLA 24 WOG NA 2021R. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przeglądzie, konserwacji i naprawie sprzętu gastronomicznego i chłodniczego znajdującego się w stołówkach wojskowych i magazynach żywnościowych 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, mebli ze stali nierdzewnej ,sprzętu AGD, drobnego sprzętu polowego, sprzętu chłodniczego, sprzętu chłodniczego na samochodach stanowiącego wyposażenie w jednostkach i instytucjach wojskowych przydzielonych na zaopatrzenie. 1) W obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2098 w Bemowie Piskim ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Biała Piska. 2) W obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 21, 11 - 500 Giżycko; 3) W obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Nowowiejska 20, 11 - 500 Giżycko; 4) W obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. 1 Maja 14, 11 - 500 Giżycko; 5) W obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 23, 12 – 250 Orzysz; 6) W obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 ul. Wojska Polskiego 23, 12 – 250 Orzysz; 7) W obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4808 ul. Partyzantów 33, 19 -500 Gołdap. 8) W obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2568 ul. gen. J. Bema 7,11 -600 Węgorzewo; 9) W obiekcie koszarowym ul. Moniuszki 6, 11 - 500 Giżycko. 10) W obiekcie WKU ul Kościuszki 30 bud. 17 19-300 Ełk. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie : 4 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 83/2020 – naprawa sprzętu gastronomicznego”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załacznony do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz) Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (podstawa+opcja) załącznik nr 1A do siwz Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 2 do siwz). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) Dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja, bieżące naprawy i usuwanie awarii sieci wod. - kan. i urządzeń zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz urządzeń zbiorowego odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Dywity w 2021 roku
Dodano: 2021-02-05 - Konserwacja, bieżące naprawy i usuwanie awarii sieci wod. - kan. i urządzeń zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz urządzeń zbiorowego odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Dywity w 2021 roku
Dodano: 2020-12-31 - Remont sprzętu kwaterunkowego (łóżek koszarowych uniwersalnych oraz szaf na odzież – metalowych) – postępowanie nr 17/U
Dodano: 2020-01-22 - Konserwacja , bieżące naprawy i usuwanie awarii sieci wod-kan i urządzeń zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz urządzeń zbiorowego odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Dywity w 2020 r.
Dodano: 2019-12-17 - Konserwacja , bieżące naprawy i usuwanie awarii sieci wod-kan i urządzeń zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz urządzeń zbiorowego odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Dywity w 2020 r.
Dodano: 2019-12-03 - Bieżąca obsługa i konserwacja fontann, znajdujących się na terenie miasta Olsztyna w latach 2019-2022
Dodano: 0000-00-00 - Remont sprzętu kwaterunkowego (łóżek koszarowych uniwersalnych oraz szaf na odzież – metalowych) – postępowanie nr 32/U
Dodano: 2019-03-18 - Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Pasłęk
Dodano: 2019-01-10 - Usługa – remont łóżek koszarowych uniwersalnych – postępowanie nr 15/U
Dodano: 2018-01-29 - Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Pasłęk
Dodano: 2018-01-26