Przetargi.pl
Naprawy pojazdów planowe i nieplanowe

22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-073 Olsztyn, Saperska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 32 28 15 , fax. 261 32 34 50
  • Data zamieszczenia: 2018-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
    Saperska 1
    10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 32 28 15, fax. 261 32 34 50
    REGON: 280603684
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawy pojazdów planowe i nieplanowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów, podzespołów do nich oraz ich pełna obsługa serwisowa w ilościach i w czasie wynikającym z bieżących potrzeb oraz według wskazań systemów kontroli sprawności, będących na wyposażeniu 22 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olsztynie z podziałem na zadania:  Część I – naprawa samochodów osobowych, dostawczych, mikrobusów;  Część II – naprawa samochodów ciężarowych, autobusów, ciągników i przyczep;  Część III – naprawa motocykli oraz pojazdów czterokołowych typu QUAD. 2. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. W ramach opcji Zamawiający wskaże, które ilości roboczogodzin zamierza wykorzystać dodatkowo, a Wykonawca zrealizuje je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym, w terminie realizacji umowy. 3. Pod pojęciem „naprawy” Zamawiający rozumie zespół czynności mających na celu odtworzenie sprawności technicznej pojazdu lub jego podzespołu przez usunięcie powstałych niesprawności zgodnie z wymaganą technologią a w szczególności w zakresie prac mechanicznych, elektrycznych i blacharsko – lakierniczych. 4. Zgłoszony do naprawy pojazd zostanie przyjęty przez Wykonawcę w terminie najpóźniej następnego dnia roboczego od zgłoszenia. Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia do naprawy pojazdu niezwłocznie po jego przyjęciu. 5. Wykonawca zobowiązuje się udzielić na wykonane naprawy gwarancji na okres nie krótszy niż 6 miesięcy od chwili odebrania pojazdu bez względu na okres trwania umowy i gwarancji obejmującej okres przewidziany przez producenta wymienianych części. 6. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie przy użyciu własnych, urządzeń i narzędzi oraz będzie zaopatrywał się w części zamienne i materiały we własnym zakresie. 7. Części wymienione podczas naprawy Wykonawca przedstawia do wglądu Zamawiającemu podczas odbioru pojazdu po naprawie. 8. Zamawiający wymaga stosowania przy naprawach, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych spełniających normy zalecane przez producenta dla poszczególnego egzemplarza pojazdu. Materiały eksploatacyjne oraz części zamienne muszą być fabrycznie nowe, nie używane oraz nie noszące śladów uszkodzeń. Po wyrażeniu zgody mailem, faxem lub pisemnie przez Zamawiającego części mogą być poddawane regeneracji. 9. Wykonawca jest zobowiązany do utylizacji (na własny koszt) zdemontowanych części i materiałów eksploatacyjnych, których nie odbierze po wykonaniu naprawy Zamawiający. 10. Po przyjęciu pojazdu do naprawy Wykonawca określi szacunkowe koszty naprawy. Koszty szacunkowe to bezpłatna forma przewidywanych kosztów usługi na podstawie stanu pojazdu dającego się ustalić w czasie czynności przyjęcia z określeniem kosztów robocizny i części według cenników obowiązujących w momencie szacowania. 11. Jeżeli podczas wykonywania usługi ujawni się konieczność wykonania dodatkowych czynności naprawczych Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego. W takim przypadku wykonanie czynności dodatkowych nastąpi dopiero po ustnym zatwierdzeniu przez Zamawiającego rozszerzenia zakresu naprawy. W przypadku, gdy stwierdzone zostaną usterki, które nie były zlecone do naprawy, a mają wpływ na bezpieczeństwo pojazdu, Wykonawca uprzedzi Zamawiającego o konieczności usunięcia takich usterek. 12. W sytuacji unieruchomienia pojazdu Wykonawca zobowiązany jest odebrać unieruchomiony pojazd z siedziby użytkownika w m. Olsztyn ul. Saperska 1, Lidzbark Warmiński, ul. Ornecka 1 lub ul. Przystaniowa 1, Lipowiec 138, gm. Szczytno, w terminie najpóźniej następnego dnia roboczego od zgłoszenia. Koszt transportu Wykonawca wykaże w kalkulacji naprawy zgodnie z formularzem cenowym. 13. W przypadku diagnostyk komputerowych realizowanych w ramach naprawy, ich koszt ponosi Wykonawca. W przypadku zlecenia wykonania diagnostyki komputerowej jako odrębnej usługi jej koszt ponosi Zamawiający. 14. W przypadku konieczności ustawienia geometrii kół w ramach wykonywanej naprawy jej koszt ponosi Wykonawca. W przypadku zlecenia wykonania ustawienia geometrii kół jako odrębnej usługi jej koszt ponosi Zamawiający. 15. Wykonawca każdorazowo na żądanie Zamawiającego zobowiązuje się do przedstawienia czasochłonności wykonanych czynności naprawczych przez mechanika/ów w odniesieniu do ilości roboczogodzin obejmujących naprawę. 16. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 17. Zamawiający przy realizacji zamówienia w części 1 i 2 wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 2 osób wykonujących w szczególności czynności związane z mechaniką/ elektromechaniką samochodową (pojazdową). W części 3 Wykonawca wykona usługi samodzielnie lub z udziałem pracownika zatrudnionego na umowę o pracę, wykonującego w szczególności czynności związane z mechaniką/ elektromechaniką samochodową (pojazdową).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50630000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229 t.j.) złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną