Przetargi.pl
Naprawy pojazdów ciężarowych, w tym p-pż i żurawi samochodowych w 2018r

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 556 236 , fax. 957 556 222
  • Data zamieszczenia: 2018-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    69211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 957 556 236, fax. 957 556 222
    REGON: 8052101800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawy pojazdów ciężarowych, w tym p-pż i żurawi samochodowych w 2018r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy pojazdów wyszczególnionych poniżej. Naprawy odbywać się będą w ilościach i czasie wynikającym z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności pojazdów samochodowych będących na ewidencji w 45 WOG Wędrzyn. Planowana ilość pojazdów do naprawy w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego, w ramach określonej kwoty, którą dysponuje. W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia. Zakres napraw sprzętu będzie obejmował następujące czynności i pojazdy: Pojazd marki Rok produkcji Podwozie Star 200 1983-1990 Podwozie Star 266 1974-2006 Star 1142 1998 Star 742 1993 Star 1466 2006 Star 226 M 1988/2004 Star 266 M2 1984 Podwozia Tatra 815 1985-1999 Podwozie Star 944 2003-2007 Star 12.220, 12.227 2003-2004 Jelcz 325 żuraw R 101,Jelcz 014 1986-1999 Zakres naprawy pojazdów będzie obejmował następujące czynności - układy: • naprawa układów pojazdu: o kierowniczego, o pneumatycznego, o chłodzenia, o przeniesienia mocy, zasilania paliwem i powietrzem, o naprawa instalacji elektrycznej, • naprawa osprzętu silnika; • naprawa webasto; • naprawa wyciągarki; • naprawa zawieszenia; • naprawa układu hamulcowego; • naprawy blacharsko lakiernicze; • naprawa mostów napędowych; • naprawa skrzyń biegów; • naprawa wałów napędowych i resorów; • naprawa przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych; • naprawa tapicerska. • naprawa klimatyzacji. 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dysponował potencjałem technicznym i pracownikami zatrudnianymi na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. przynajmniej sześcioma mechanikami samochodowymi posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, w tym przynajmniej jednym elektrykiem samochodowym i lakiernikiem oraz aby dysponował sześcioma stanowiskami obsługowo-naprawczymi dla pojazdów, w tym stanowiskiem do napraw blacharsko lakierniczymi i komorą lakierniczą, wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt warsztatowy umożliwiający wykonanie napraw określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do bazy obsługowo –naprawczej Wykonawcy, celem weryfikacji faktycznego a deklarowanego potencjału technicznego oraz ilości zatrudnionych pracowników. 4. Transport uszkodzonych pojazdów zapewnia Zamawiający. 5. Pojazdy kierowane do wykonania usługi będą przekazywane w siedzibie Wykonawcy. Wykonawca zapewni wykonanie usługi w zakładzie położonym na terenie powiatu Sulęcińskiego, Międzyrzeckiego lub Gorzowskiego. W przypadku konieczności napraw poszczególnych podzespołów, a nie całych pojazdów, Wykonawca odbierze je od Zamawiającego na swój koszt oraz ryzyko. 6. Wykonanie usługi nastąpi po uzgodnieniu zakresu naprawy i czasu naprawy oraz zatwierdzeniu kosztorysu Wykonawcy przez Zamawiającego. 7. Przyjęcie przez Wykonawcę sprzętu do Naprawy dokonuje się na podstawie Protokołu Stanu Technicznego (PST) z załączonym BADANIEM DIAGNOSTYCZNYM z Wojskowej Stacji Kontroli Pojazdów lub kserem Karty Usługi Technicznej (KUT) z wykazanymi niesprawnościami sprzętu, przekazania dokonuje etatowy kierowca, operator w obecności etatowego Technika pododdziału lub dowódcy . Na podstawie jednego PST może być wykonywana naprawa bieżąca. 8. Po protokolarnym przyjęciu sprzętu do naprawy Wykonawca sporządzi defektację uszkodzonego pojazdu (lub podzespołu) zgodnie z przedstawionym PST, wszystkie dodatkowe usterki związane z naprawą stwierdzone podczas defektacji zostaną przedstawione w dodatkowej wycenie kosztów naprawy i przesłane do Zamawiającego, która zawierać będzie szczegółowy zakres, kosztorys i termin wykonania naprawy. Specyfikacja zostanie doręczona przez Wykonawcę (osobiście, pocztą lub faxem na numer 261 676 222, pocztą elektroniczną) najpóźniej w ciągu dwa dni roboczych liczonych od dnia protokolarnego przyjęcia sprzętu i będzie podstawą wykonania naprawy po akceptacji ze strony Zamawiającego przez osobę upoważnioną (szef służby). Odbioru pojazdu dokonuje etatowy kierowca, operator w obecności etatowego Technika pododdziału lub Dowódcy na podstawie wykonanego Protokołu Stanu Technicznego (PST). Wykonawca załącza wykaz części podlegających zwrotowi po NB podając nr Katalogowe. 9. Naprawy nie zaakceptowane przez Zamawiającego wykonane będą na koszt Wykonawcy usługi. 10. Naprawy wykonywane będą przez Wykonawcę w terminie wskazanym w specyfikacji naprawczej zaakceptowanej przez Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach, na pisemny wniosek Wykonawcy (doręczony osobiście, pocztą lub faxem na numer 261 676 222, pocztą elektroniczną) Zamawiający może udzielić zgody na przedłużenie terminu wykonania naprawy. Nie wywiązanie się Wykonawcy z dokonaniem naprawy sprzętu w terminie wskazanym w specyfikacji naprawczej lub w uzgodnionym przedłużonym terminie skutkować będzie naliczeniem przez Zamawiającego kary umownej. 11. W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu na trasie w okresie gwarancji Wykonawca zorganizuje transport uszkodzonego sprzętu do miejsca naprawy w ciągu 24 godzin. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody mogące wyniknąć w czasie transportu pojazdu od momentu przejęcia pojazdu do czasu dostarczenia do miejsca naprawy. 13. Awaryjne uszkodzenia pojazdów zgłaszane będą, natychmiast po ich wystąpieniu na nr tel./fax. 14. Naprawa pojazdów zostanie wykonana zgodnie z warunkami technicznymi (WT) przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. 15. Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania w przypadku konieczności uzupełnienia, wymiany podczas realizowanej naprawy, materiałów eksploatacyjnych (oleje, płyny, kleje, itp. ) z zasobów własnych, o wymaganych parametrach i jakości, mając na uwadze utrzymanie warunków gwarancji. 16. Części użyte do naprawy będą nowe i o potwierdzonej jakości, o parametrach jakościowych nie gorszych od części producenta pojazdu. Dopuszcza się regenerację podzespołów. Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 60% wartości nowego. 17. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części zamiennych i materiałów wraz z udokumentowanymi cenami nabycia. 18. Cena części użytych do naprawy nie może przekroczyć o więcej jak 15% średniej ceny rynkowej danej części. Średnia cena rynkowa będzie ustalana na podstawie oficjalnych cenników największych hurtowni motoryzacyjnych w Polsce (MOTORPOL, ANDORIA, DZT, INTER CARS, SKUBA, STARKOP) oraz na podstawie cen w autoryzowanej sieci dealerskiej danej marki pojazdu. 19. Robocizna powinna być rozliczana w oparciu o katalog norm czasu naprawy dla poszczególnego typu pojazdu będącego przedmiotem realizacji usługi i udostępniona Zamawiającemu w celu weryfikacji przedstawionych wycen kosztów naprawy . 20. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz jego podzespołów i układów. 21. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw z pojazdów, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 22. Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu części zużytych do naprawy pojazdu zgodnie ze specyfikacją naprawczą, za wyjątkiem materiałów jednorazowego użytku. 23. Wykonawca zapewni jednoczesną naprawę, 3 (trzech) pojazdów, jednakże z zachowaniem uzgodnionych i zaakceptowanych terminów wykonania naprawy. 24. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt pozostawiony do naprawy a Zamawiający nie będzie płacił za przechowywanie (parking) pojazdu przed naprawą, w trakcie i po naprawie do chwili odbioru pojazdu. 25. Wykonana naprawa, przywróci sprawność techniczną sprzętu w zakresie zaakceptowanej w specyfikacji naprawczej. O zakończonej naprawie Wykonawca powiadomi niezwłocznie telefonicznie Szefa Służby Czołgowo-Samochodowej pod nr tel. 261 676 220 lub 261 676 220 , nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem odbioru i uzgodni termin odbioru sprzętu. 26. Wykonawca, po skończonej naprawie przekaże Zamawiającemu sprzęt w miejscu jego naprawy. 27. Przedstawiciel Zamawiającego podczas odbioru pojazdu po wykonanej naprawie bieżącej ma obowiązek zapoznania się z zakresem naprawy oraz ze specyfikacją naprawczą, obsługową zatwierdzoną przez Zamawiającego 28. Z odbioru sprzętu po naprawie sporządza się protokół odbioru (PST) podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. W wycenie naprawy, obsługi zostaną precyzyjnie wymienione operacje technologiczne i użyte materiały eksploatacyjne oraz wymienione części. Odbiór techniczny pojazdu po wykonanej naprawie/obsłudze potwierdza się wpisem umieszczonym w pkt.10 PST „POJAZD PO WYKONANEJ NAPRAWIE/OBSŁUDZE ODEBRAŁEM SPRAWNY TECHNICZNIE; UWAG NIE WNOSZĘ lub POJAZD NIE PRZYJĘTO Z NAPRAWY Z POWODU ………… Wpisu dokonuje przedstawiciel Zamawiającego ( etatowy kierowca, operator, Technik pododdziału lub Dowódca). 29. Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko, utraty, uszkodzenia itp.) za sprzęt do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego, tj. do czasu podpisania przez Strony protokołu odbioru. 30. Wykonawca na wykonaną usługę i zamontowane części udziela………….miesiące gwarancji liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru (PST). W przypadku reklamacji Zamawiający zgłosi ją pisemnie Wykonawcy natychmiast po jej wystąpieniu. Wykonawca zobowiązuje się usunąć nieodpłatnie usterkę (awarię) w ciągu 3 dni roboczych. 31. Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie (i przez podwykonawców) usług napraw w szczególności układów mających bezpośrednio wpływ na bezpieczeństwo pojazdu. 32. Gwarancja na podzespoły wymienione w trakcie naprawy będzie odnotowana w książce pojazdu. 33. Kolejne naprawy z wymienionymi częściami objętymi gwarancją będą wykonywane bezpłatnie. 34. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w pojeździe (lub podzespole) podczas wykonywania naprawy. W trakcie przebywania sprzętu w zakładzie Wykonawca ponosi za niego pełną odpowiedzialność. 35. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji usług objętych umową. 36. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktycznie wykonane naprawy ( nie za dyspozycyjność Wykonawcy). 37. Wynagrodzenie za usługę jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów, w cenę należy wliczyć koszt diagnozowania usterki. 38. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zapewni wgląd w kalkulacje kosztów usługi celem sprawdzenia zgodności z warunkami umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wpólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach