Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-083 Olsztyn, Al. Warszawska 89
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (089) 52128 01 , fax. (089) 527 35 36, 5272307
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
Al. Warszawska 89 89
10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (089) 52128 01, fax. (089) 527 35 36, 5272307
REGON: 01751157500179 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawy podświetlanych znaków na wysięgnikach,w ciągu drogi krajowej nr 51 administrowanej przez GDDKiA Rejon w Lidzbarku Warmińskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Naprawach podświetlanych znaków na wysięgnikach zlokalizowanych w ciągu drogi krajowej nr 51 - znak podświetlany D-6 na wysięgniku w m. Lidzbark Warmiński km 40+450-1szt - znak podświetlany D-6 na wysięgniku w m. Kraszewo km 45+770- 1szt - znak podświetlany D-6 na wysięgniku w m. Dobre Miasto km 62+940-1szt - znak podświetlany D-6 na wysięgniku w m. Dywity km 81+660-1szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502320000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne-konsorcja) , żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7.2 IDW muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej poświadczający, że podmiot może prowadzić działalność w dziedzinie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. IDW Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. (Potencjał kadrowy) i załącznika do tego formularza. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. IDW. *W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2.Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodna z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania*/ roboty* zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi związane z remontem i konserwacją sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych D-6 na wysięgnikach, oświetlenia dróg i przejść podziemnych
Dodano: 2015-10-28 - Remonty i konserwacje sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych D-6 na wysięgniku, znaków aktywnych C-9 z U-5c
Dodano: 2015-03-10 - Konserwacja, utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz awaryjny remont: sygnalizacji świetlnych, znaków podświetlanych na wysięgnikach, znaków aktywnych, przyłączy energetycznych stacji meteo w ciągu dróg krajowych Nr 7, 15, 16 administrowanych przez Rejon w Ostródzie
Dodano: 2015-02-25 - Usługi związane z remontem i konserwacją znaków aktywnych D-6 na wysięgnikach, oświetlenia dróg w ciągu drogi krajowej nr-51,51a - administrowanej przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Lidzbarku Warmińskim.
Dodano: 2014-09-26 - REMONTY I KONSERWACJE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH, ZNAKÓW AKTYWNYCH D-6 NA WYSIĘGNIKACH, OŚWIETLENIA DRÓG I PRZEJŚĆ PODZIEMNYCH
Dodano: 2014-06-26 - REMONTY I KONSERWACJE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH, ZNAKÓW AKTYWNYCH D-6 NA WYSIĘGNIKACH, OŚWIETLENIA DRÓG I PRZEJŚĆ PODZIEMNYCH
Dodano: 2014-06-18 - REMONTY I KONSERWACJE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH, ZNAKÓW AKTYWNYCH D-6 NA WYSIĘGNIKACH, OŚWIETLENIA DRÓG I PRZEJŚĆ PODZIEMNYCH
Dodano: 2013-06-05 - Konserwacja, utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz awaryjny remont: sygnalizacji świetlnych, znaków podświetlanych na wysięgnikach, znaków aktywnych, przyłączy energetycznych stacji meteo w ciągu dróg krajowych Nr 7, 15, 16 administrowanych przez Rejon w Ostródzie
Dodano: 2013-03-20 - Remonty i konserwacje urządzeń sygnalizacji świetlnej, znaków aktywnych D-6 i oświetlenia dróg krajowych nr 7, 16, 16c, 51, 53 i 58 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Olsztynie.
Dodano: 2012-05-15 - R.OL-6/2011 Naprawy i konserwacje urządzeń sygnalizacji świetlnej i podświetlanych znaków na wysięgnikach.
Dodano: 2011-02-01