Gmina Syców ogłasza przetarg
- Adres: 56-500 Syców, ul. Mickiewicza
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 62 785 51 15 , fax. 627 855 104
- Data zamieszczenia: 2020-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Syców
ul. Mickiewicza 1
56-500 Syców, woj. dolnośląskie
tel. 62 785 51 15, fax. 627 855 104
REGON: 25085537000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sycow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NAPRAWY NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH I TŁUCZNIOWYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY SYCÓW W ROKU 2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie napraw nawierzchni gruntowych i tłuczniowych na terenie miasta i gminy Syców w roku 2020, polegających na : 1 Naprawie nawierzchni gruntowych 2 Naprawie nawierzchni z kamienia naturalnego gr. 5 cm. 3 Naprawie nawierzchni z kamienia naturalnego gr. 10 cm. 4.Naprawie nawierzchni z kamienia naturalnego gr. 15 cm. 5. Wzruszeniu , wyprofilowaniu i uwałowaniu (1m2) nawierzchni kamiennej.6.Uzupełnieniu kamieniem łamanym (1t) dziur w nawierzchni kamiennej 7. Uzupełnieniu kamieniem łamanym (1t) dziur w nawierzchni kamiennej z materiału inwestora 8. Regulacja studni i zaworów 9. Koszenie lub ścięcie poboczy i oczyszczenie terenu 10 Załadunek i wywóz gruntu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące i 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach lub formie: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach ubezpieczeniowych d. gwarancjach bankowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: nr 94 8890 0001 0936 2035 2009 0004. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał należy złożyć w pokoju nr 26 Urzędu Miasta i Gminy w Sycowie przy ul. Mickiewicza 1. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty. W przypadku przekazania/przesłania oferty za pośrednictwem np. kuriera lub Poczty Polskiej oryginał gwarancji czy poręczeń należy dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Kosztorys ofertowy-scalony 3. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej 4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty przez osobę upoważniona lub pełnomocnictwo złożone zgodnie z art. 23 Ustawy PZP. 5.Pisemne zobowiązanie podmiotów ( w przypadku gdy, Wykonawca przy realizacji korzystał będzie z doświadczenia innych podmiotów) do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 6. Dowód wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną