Przetargi.pl
Naprawy i remonty dróg zlokalizowanych w pasach drogowych w granicach administracyjnych Miasta Słupska oraz dróg wewnętrznych należących do Miasta Słupska

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawy i remonty dróg zlokalizowanych w pasach drogowych w granicach administracyjnych Miasta Słupska oraz dróg wewnętrznych należących do Miasta Słupska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, niezależnie od warunków atmosferycznych, napraw i remontów dróg zlokalizowanych w pasach drogowych w granicach administracyjnych Miasta Słupska oraz dróg wewnętrznych należących do Miasta Słupska, w celu zapewnienia ich dobrego stanu technicznego oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia został umownie podzielony na trzy odrębne zadania: 1) Zadanie I - Wykonanie naprawy dróg o nawierzchniach ulepszonych, 2) Zadanie II - Wykonanie remontów dróg, 3) Zadanie III - Naprawa dróg o nawierzchniach nieulepszonych. 3. Zadanie I - Wykonanie naprawy dróg o nawierzchniach ulepszonych . Wykaz dróg objętych zadaniem I, z podziałem na kategorie i określeniem ich długości, stanowi załącznik nr 10 do SIWZ i nr 4 do wzoru umowy na zadanie I. 1) Do nawierzchni ulepszonych zalicza się nawierzchnie: a) z kostki kamiennej, betonowej, żużlowej, klinkierowej, b) betonowe, c) mineralno - bitumiczne; 2) Do obowiązków Wykonawcy wykonującego Zadanie I należy, w szczególności: a) naprawa pojedynczych uszkodzeń o wielkości do 12 m2 w nawierzchniach chodników i ścieżek rowerowych; b) naprawa pojedynczych uszkodzeń o wielkości do 5 m2 w jezdniach o nawierzchniach bitumicznych oraz do 10 m2 w pozostałych nawierzchniach jezdni; c) wykonanie remontów cząstkowych w nawierzchniach bitumicznych tj.: -zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót, -wycięcie uszkodzonych miejsc z nadaniem regularnych kształtów, -oczyszczenie, osuszenie i posmarowanie krawędzi oraz powierzchni dna emulsją asfaltową naprawianego miejsca, -ręczne wykonanie nowej warstwy mineralno - asfaltowej z recyklera, -zagęszczenie walcem drogowym wykonanej warstwy, -uszczelnienie krawędzi łaty masą zalewową i posypanie grysem 1-3; d) wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno - emulsyjną o uziarnieniu ciągłym przy użyciu remontera; e) naprawa (poprzez uszczelnianie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych; f) stały monitoring stanu nawierzchni; g) zgłaszanie Zamawiającemu potrzeb w zakresie napraw cząstkowych; h) wykonywanie poleceń Zamawiającego w zakresie napraw cząstkowych; i) wypełnienie spoin w nawierzchniach z kostki betonowej, kostki kamiennej, itp.; j) zabezpieczenie prowadzonych robót zgodnie z przepisami o ruchu drogowym; k) informowanie Zamawiającego o konieczności zorganizowania ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót oraz przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu i związane z tym oznakowanie; l) powiadomienie pisemne (faksem) Zamawiającego, przed przystąpieniem do robót, o terminie, lokalizacji i zakresie robót wraz z podaniem sposobu oznakowania robót; m) oczyszczenie i przewiezienie, zważonego lub zliczonego pełnowartościowego materiału z rozbiórki, na bazę ZIM w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73; koszt ważenia materiałów rozbiórkowych ponosi Wykonawca; n) skompletowanie oraz przedstawienie dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; o) zorganizowanie i prowadzenie zleconych robót z należytą starannością z zachowaniem procesu technologicznego; p) prowadzenie na bieżąco książki obmiarów i dokumentów rozliczeniowych i przedłożenie Zamawiającemu nie później niż 5 dni od daty zakończenia robót; q) wykonanie robót w zakresie naprawy ubytków w nawierzchniach dróg krajowych i wojewódzkich niezwłocznie, nie później niż w następnym dniu od dnia zgłoszenia (w formie: faksu, e-maila lub rozmowy telefonicznej), w pozostałych kategoriach dróg nie później niż w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia lub zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego terminem; r) w przypadku zgłoszonych awarii zabezpieczenie i oznakowanie tego miejsca niezwłocznie po otrzymaniu informacji (w formie: faksu, e-maila lub rozmowy telefonicznej), nie później niż w ciągu 1 godziny. 4. Roboty należy prowadzić bez zamykania całej szerokości jezdni, przy zachowaniu ruchu na drogach. 5. Orientacyjna wielkość robót na zadaniu I, wyliczona została na podstawie prac wykonanych od VIII 2012 r. do VII 2013 r. i wynosi 4.038,3 m2 rocznie. Zadanie II - Wykonanie remontów dróg. 1. Wykaz dróg objętych zadaniem II, z podziałem na kategorie i określeniem ich długości, stanowi załącznik nr 10 do SIWZ i nr 4 do wzoru umowy na zadanie II. Remont dróg polega na wykonaniu robót przywracających pierwotny stan drogi (jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, zatok i innych elementów ulic), także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym tj.: 1) frezowanie nawierzchni, 2) mechaniczne wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, 3) wymiana nawierzchni odcinków chodników, ścieżek rowerowych, zatok i innych elementów dróg. 2. Do obowiązków Wykonawcy wykonującego Zadanie II należy, w szczególności: 1) wykonanie robót w zakresie remontów w nawierzchniach dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego zakresem, technologią i terminem; 2) frezowanie nawierzchni i mechaniczne wykonanie warstw z mieszanek mineralno-bitumicznych; 3) mechaniczne i ręczne wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, zatok i innych elementów drogi oraz ponowne wykonanie nawierzchni z materiałów uzgodnionych z Zamawiającym; 4) zabezpieczenie prowadzonych robót zgodnie z przepisami o ruchu drogowym; 5) informowanie Zamawiającego o konieczności zorganizowania ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót oraz przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu i związane z tym oznakowanie; 6) powiadomienie pisemnie Zamawiającego (e-mailem) przed przystąpieniem do robót o terminie, lokalizacji i zakresie robót wraz z podaniem sposobu oznakowania robót; 7) oczyszczenie i przewiezienie, zważonego lub zliczonego pełnowartościowego materiału z rozbiórki, na bazę ZIM w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73; koszt ważenia materiałów rozbiórkowych ponosi Wykonawca; 8) skompletowanie oraz przedstawienie dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; 9) zorganizowanie i prowadzenie zleconych robót z należytą starannością z zachowaniem procesu technologicznego; 10) prowadzenie na bieżąco książki obmiarów i dokumentów rozliczeniowych i przedłożenie Zamawiającemu nie później niż 5 dni od daty zakończenia robót. 3. Roboty należy prowadzić bez zamykania całej szerokości jezdni, przy zachowaniu ruchu na drogach. 4. Orientacyjna wielkość robót na zadaniu II, wyliczona została na podstawie prac wykonanych od VIII 2012 r. do VII 2013 r. i wynosi 5.567,0 m2 rocznie. Zadanie III - Naprawa dróg o nawierzchniach nieulepszonych. 1. Wykaz ulic objętych zadaniem III, w tym szacunkowe długości ulic stanowi załącznik nr 11 do SIWZ i nr 4 do wzoru umowy na zadanie III. 2. Do nawierzchni nieulepszonych zalicza się nawierzchnie: 1) gruntowe, 2) żużlowe, 3) tłuczniowe, 4) z płyt żelbetowych pełnych i ażurowych; 3. Zakres prac w ramach zadania III to: 1) Wykonanie nawierzchni tymczasowych z: a) tłucznia betonowego, b) płyt betonowych lub żelbetowych, c) z destruktu asfaltowego; 2) wykonanie robót polegających na profilowaniu i wyrównywaniu dróg o nawierzchniach nieulepszonych oraz podejmowaniu innych działań technicznych mających na celu zapewnienie właściwego stanu technicznego drogi oraz sprawności bezpieczeństwa ruchu drogowego niezależnie od warunków atmosferycznych. 4. Do obowiązków Wykonawcy wykonującego Zadanie III należy, w szczególności: 1) ręczne i mechaniczne wyrównanie nawierzchni gruntowych, żużlowych, z destruktu asfaltowego oraz z gruzu betonowego, 2) uzupełnienie gruntem, żużlem, destruktem asfaltowym, gruzem betonowym ubytków w nawierzchni lub miejsc zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, 3) ścinanie zawyżonych poboczy wraz z transportem nadmiaru gruntu, 4) mechaniczne zagęszczenie nawierzchni, 5) utrzymanie normatywnej głębokości rowów przydrożnych oraz normatywnego spadku skarp, 6) wykonywanie nawierzchni z destruktu asfaltowego, 7) wykonywanie nawierzchni z gruzu betonowego, 8) wykonywanie nawierzchni z płyt żelbetowych typu YOMB oraz POZBET, 9) utrzymanie nawierzchni w stanie przejezdności, 10) monitorowanie na bieżąco stanu nawierzchni dróg, 11) bieżące zgłaszanie Zamawiającemu potrzeb remontów nawierzchni, 12) wykonywanie poleceń Zamawiającego w zakresie utrzymania nawierzchni, 13) przekazywanie informacji w zakresie awarii urządzeń podziemnych i naziemnych, 14) wykonanie robót w zakresie naprawy w nawierzchniach dróg nie później niż w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia lub zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego terminem (w formie: faksu, e-maila lub rozmowy telefonicznej), 15) w przypadku zgłoszonych awarii należy zabezpieczyć i oznakować te miejsca niezwłocznie po otrzymaniu informacji (w formie: faksu lub rozmowy telefonicznej), nie później niż w ciągu 1 godziny, 16) zabezpieczenie prowadzonych robót zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, 17) informowanie Zamawiającego o konieczności zorganizowania ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót oraz przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu i związane z tym oznakowanie. 5. Roboty prowadzone będą bez zamykania całej szerokości jezdni przy normalnym ruchu na drogach. 6. Orientacyjna wielkość robót, na zadaniu III, wyliczona została na podstawie prac wykonanych od VIII 2012 r. do VII 2013 r wynosi 26.760,8 m2 rocznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) dla zadania I - 6.000 PLN (słownie: sześć tysięcy PLN); 2) dla zadania II - 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN); 3) dla zadania III - 4.000 PLN (słownie: cztery tysiące PLN). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu składania ofert. Konto Zamawiającego nr 39 1140 1153 0000 2179 2400 1003. Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty. 4.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu oryginał dokumentu zapakowany w oddzielnej kopercie należy włożyć do opakowania z ofertą, zaś kopię tego dokumentu zaleca się wpiąć do oferty. Opakowanie z wadium ma być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy oraz napisem: Wadium do postępowania pn. Naprawy i remonty dróg zlokalizowanych w pasach drogowych w granicach administracyjnych Miasta Słupska oraz dróg wewnętrznych należących do Miasta Słupska, zadanie (oznaczyć numer zadania). 5.Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe i na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6.Zwrot, żądanie ponownego wniesienia lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach