Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
- Data zamieszczenia: 2015-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
ul. Przemysłowa 73 73
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
REGON: 22122171500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawy i remonty dróg zlokalizowanych w pasach drogowych w granicach administracyjnych Miasta Słupska oraz dróg wewnętrznych należących do Miasta Słupska. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie bieżące nawierzchni dróg w pasach drogowych w granicach administracyjnych Miasta Słupska oraz dróg wewnętrznych należących do Miasta Słupska, polegające na wykonywaniu robót remontowych, konserwacyjnych i porządkowych oraz podejmowaniu innych działań technicznych mających na celu zapewnienie zgodnego z potrzebami ruchu drogowego stanu technicznego dróg oraz bezpieczeństwa ruchu, niezależnie od warunków atmosferycznych. w celu zapewnienia ich dobrego stanu technicznego oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego. 2.Zakres przedmiotu zamówienia został umownie podzielony na trzy odrębne zadania: 1)Zadanie I - Wykonanie naprawy dróg o nawierzchniach ulepszonych, 2)Zadanie II - Wykonanie remontów dróg, 3)Zadanie III - Naprawa dróg o nawierzchniach nieulepszonych. 3.Zadanie I - Wykonanie naprawy dróg o nawierzchniach ulepszonych . 1)Do nawierzchni ulepszonych zalicza się nawierzchnie: a)z kostki kamiennej, betonowej, żużlowej, klinkierowej, b)betonowe, c)mineralno - bitumiczne; 2)Do obowiązków Wykonawcy wykonującego Zadanie I należy, w szczególności: a)naprawa pojedynczych uszkodzeń o wielkości do 12 m2 w nawierzchniach chodników i ścieżek rowerowych; b)naprawa pojedynczych uszkodzeń o wielkości do 5 m2 w jezdniach o nawierzchniach bitumicznych oraz do 10 m2 w pozostałych nawierzchniach jezdni; c)wykonanie remontów cząstkowych w nawierzchniach bitumicznych tj.zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót,wycięcie i rozbiórka uszkodzonych nawierzchni,, oczyszczenie, osuszenie i posmarowanie krawędzi oraz powierzchni dna emulsją asfaltową, ręczne wykonanie warstwy z przetworzonej mieszanki mineralno - asfaltowej lub z betonu asfaltowego,zagęszczenie walcem drogowym wykonanej warstwy,uszczelnienie krawędzi łaty masą zalewową i posypanie grysem 1-3; d)wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno - emulsyjną o uziarnieniu ciągłym przy użyciu remontera; e)naprawa (poprzez uszczelnianie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych; f)stały monitoring stanu nawierzchni; 4.Zadanie II - Wykonanie remontów dróg. Remont dróg polega na wykonaniu robót przywracających pierwotny stan drogi (jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, zatok i innych elementów ulic), także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym tj.: 1) frezowanie nawierzchni, 2) mechaniczne wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, 3) wymiana nawierzchni odcinków chodników, ścieżek rowerowych, zatok i innych elementów dróg. 5.Do obowiązków Wykonawcy wykonującego Zadanie II należy, w szczególności: 1)wykonanie robót w zakresie remontów w nawierzchniach dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego zakresem, technologią i terminem; 2)frezowanie nawierzchni i mechaniczne wykonanie warstw z mieszanek mineralno-bitumicznych; 3)mechaniczne i ręczne wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, zatok i innych elementów drogi oraz ponowne wykonanie nawierzchni z materiałów uzgodnionych z Zamawiającym; 6.Zadanie III - Naprawa dróg o nawierzchniach nieulepszonych. Do nawierzchni nieulepszonych zalicza się nawierzchnie: 1)gruntowe, 2)żużlowe, 3)tłuczniowe, 4)z płyt żelbetowych pełnych i ażurowych; 7.Zakres prac w ramach zadania III to: 1)wykonanie nawierzchni tymczasowych z: a)tłucznia betonowego, b)płyt betonowych lub żelbetowych, c)z destruktu asfaltowego; 2)wykonanie robót polegających na profilowaniu i wyrównywaniu dróg o nawierzchniach nieulepszonych oraz podejmowaniu innych działań technicznych mających na celu zapewnienie właściwego stanu technicznego drogi oraz sprawności i bezpieczeństwa ruchu drogowego niezależnie od warunków atmosferycznych 8.Do obowiązków Wykonawcy wykonującego Zadanie III należy, w szczególności: 1)ręczne i mechaniczne wyrównanie nawierzchni gruntowych, żużlowych, z destruktu asfaltowego oraz z gruzu betonowego, 2)uzupełnienie gruntem, żużlem, destruktem asfaltowym, gruzem betonowym ubytków w nawierzchni lub miejsc zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, 3)ścinanie zawyżonych poboczy wraz z transportem nadmiaru gruntu, 4)mechaniczne zagęszczenie nawierzchni, 5)utrzymanie normatywnej głębokości rowów przydrożnych oraz normatywnego spadku skarp, 6)wykonywanie nawierzchni z destruktu asfaltowego, 7)wykonywanie nawierzchni z gruzu betonowego, 8)wykonywanie nawierzchni z płyt żelbetowych typu YOMB oraz POZBET, 9)utrzymanie nawierzchni w stanie przejezdności, 10)monitorowanie na bieżąco stanu nawierzchni dróg, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) dla zadania I - 6.000 PLN (słownie: sześć tysięcy PLN); 2) dla zadania II - 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN); 3 ) dla zadania III - 4.000 PLN (słownie: cztery tysiące PLN). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości za wykonane roboty budowlane i rękojmi z wady fizyczn
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Awaryjne naprawy oraz roboty utrzymaniowe fragmentów dróg na terenie Nadleśnictwa Kolbudy
Dodano: 2016-06-13 - Naprawy awaryjne i roboty remontowe odcinków szlaków zrywkowo-podwozowych na terenie Nadleśnictwa Cewice.
Dodano: 2016-06-06 - Awaryjne naprawy oraz roboty utrzymaniowe fragmentów dróg i alejek na terenie Nadleśnictwa Kaliska
Dodano: 2016-05-31 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1908 G m. Garcz
Dodano: 2016-05-24 - Konserwacja i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Strzebielino
Dodano: 2016-04-15 - Konserwacja nawierzchni dróg gruntowych w granicach administracyjnych miasta Kościerzyna w okresie do 31.12.2016 r.
Dodano: 2016-04-04 - Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie wszystkich leśnictw Nadleśnictwa Ustka w okresie kwiecień-grudzień 2016r.
Dodano: 2016-03-21 - Równanie dróg gruntowych na terenie Gminy Wejherowo
Dodano: 2016-03-16 - Wykonanie robót remontowych na drogach gruntowych Gminy Studzienice
Dodano: 2016-03-04 - Równanie równiarką drogową dróg gminnych i sołeckich w latach 2016 - 2019
Dodano: 2016-01-22