Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8310142, 8310242 , fax. 061 8310242
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu
ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8310142, 8310242, fax. 061 8310242
REGON: 00028885700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NAPRAWY I PRZEGLĄDY SPRZĘTU MEDYCZNEGO (nr rej. DA/52/09) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie napraw i przeglądów sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu Zamawiającego ( zgodnie z Wykazem sprzętu medycznego - załącznik nr 2 do SIWZ) oraz sporządzanie orzeczeń technicznych (opinii) o stanie aparatury i sprzętu medycznego i jego zgodności z wymaganiami, jakim powinien odpowiadać dany sprzęt i aparatura - zgodnie z obowiązującymi przepisami. Usługa będzie wykonywana w wymiarze ryczałtowym (liczonym za godzinę pracy - roboczogodzinę) zgodnie ze zgłaszanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem; Maksymalna wartość roboczogodziny nie może przekroczyć 100 zł netto. Przekroczenie tej kwoty spowoduje unieważnienie postępowania przetargowego. Zamawiający nie przewiduje zbiorczego przeglądu aparatury medycznej Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby: - okres udzielonej gwarancji /w miesiącach /na poszczególne części wymienione w naprawianym urządzeniu , był nie krótszy niż okres gwarancja producenta; - zgłaszania awarii odbywało się w formie elektronicznej (email) lub fax-em; - czas reakcji na zgłoszoną naprawę - max 24 godziny (od poniedziałku do piątku). - wymagany termin wykonania naprawy max. 48 godzin - w przypadku usterki, awarii urządzenia jego naprawa i konserwacja odbywała się będzie w miarę potrzeb na żądanie Zamawiającego; - transport materiałów eksploatacyjnych i urządzeń do i z naprawy odbywał się transportem wykonawcy na jego koszt i ryzyko; - czas i rodzaj pracy uzależniony będzie od każdorazowo zgłaszanego zapotrzebowania; - przeglądy techniczne wykonywane były w terminach wynikających z zaleceń producenta zgodnie z harmonogramem dostarczonym przez Zamawiającego (Sekcja Aparatury); - każda czynność naprawa/przegląd musi zostać wpisana przez Wykonawcę do paszportu technicznego urządzenia; - konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe wykonawca będzie uzgadniał z Sekcją Aparatury, z podaniem przewidywalnych kosztów w formie kalkulacji cenowej/kosztorysu. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej/kosztorysu przez kierownika Zamawiającego; - przedmiot zamówienia wykonywały osoby posiadające: - kwalifikacje do konserwacji urządzeń medycznych, - kwalifikacje dozorowe nad eksploatacją urządzeń i były przeszkolone w zakresie przeglądów urządzeń; - cena oferty obejmowała : - wykonywanie napraw (usuwanie usterek, awarii, wymiana części itp.) aparatury i sprzętu medycznego; - przeprowadzanie przeglądów sprzętu medycznego. Maksymalna wartość roboczogodziny nie może przekroczyć 100 zł netto. Przekroczenie tej kwoty spowoduje unieważnienie postępowania przetargowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń podlegających przeglądom w ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych, lub zmiany związane ze zwiększeniem zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku wygaśnięcia gwarancji w okresie trwania umowy. Zamawiający nie przewiduje zbiorczego przeglądu aparatury medycznej. Wykonawca zobowiązany jest do: - udzielił gwarancji na wykonaną usługę naprawy - minimum 4 miesiące; - w przypadku niemożności naprawy sprzętu ( wysoki koszt naprawy, naprawa ekonomicznie nieuzasadniona) Wykonawca zobowiązany będzie do wydania stosownego orzeczenia technicznego dla sprzętu medycznego kwalifikowanego do kasacji. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, z późniejszymi zmianami, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Upoważnienie winno być podpisane przez osoby uprawnione, występujące po stronie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oferta winna być podpisana przez upoważnionego pełnomocnika. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy występującego samodzielnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość oświadczeń lub dokumentów złożonych w postępowaniu, których wymaga Zamawiający. Ocena zostanie dokonana na podstawie treści tych oświadczeń lub dokumentów według formuły SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Wykonawcę, który nie spełni warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy z postępowania oraz odrzuci jego ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń produkcji spółki DRÄGER
Dodano: 2016-07-20 - ZPU/05/16 Świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdujących się w SP ZOZ Oborniki
Dodano: 2016-05-09 - Usługa konserwacji, przeglądów i napraw sprzętu endoskopowego będącego na wyposażeniu Pracowni Endoskopowej Zamawiającego
Dodano: 2016-04-04 - ZPU/04/16 świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdujących się w SP ZOZ Oborniki
Dodano: 2016-03-09 - Bieżące utrzymanie w pełnej sprawności technicznej szpitalnego sprzętu medycznego poprzez wykonywanie przeglądów i napraw bieżących
Dodano: 2015-10-14 - Obsługa serwisowa stacji uzdatniania wody
Dodano: 2015-07-22 - Przetarg nieograniczony na wykonanie przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego ( liczba zadań - 27 pakietów ) - znak sprawy FDZP.226.13.2015.
Dodano: 2015-06-25 - Usługa konserwacji, przeglądów i napraw sprzętu endoskopowego będącego na wyposażeniu Pracowni Endoskopowej Zamawiającego
Dodano: 2015-03-31 - Usługa wykonania napraw i przeglądów sprzętu medycznego
Dodano: 2014-08-25 - Usługa na wykonanie napraw i przeglądu aparatów do znieczulenia
Dodano: 2014-05-30