Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Profesora Lotha 26
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8428471 w.436 , fax. 059 8428471 w.436
- Data zamieszczenia: 2009-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku
ul. Profesora Lotha 26 26
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8428471 w.436, fax. 059 8428471 w.436
REGON: 77090151100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawy i przeglądy sprzętu i aparatury medycznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Naprawy i przeglądy sprzętu i aparatury medycznej w ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 3 do SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia - 245 901,64 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w tym postępowaniu .
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w dalszej części zwanej Pzp). 3.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. 3.3. Wykonali co najmniej jedną usługę naprawy i przeglądu sprzętu i aparatury medycznej odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty. 3.4. Dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami (sprzętem i aparaturą kontrolno-pomiarową), a także dysponują zapleczem warsztatowo -sprzętowym, niezbędnym do wykonywania usługi. 3.5. Zapewnią uczestnictwo w wykonaniu zamówienia osób posiadających uprawnienia w zakresie naprawy aparatury i sprzętu medycznego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1. 4.2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. oraz: 4.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 4.3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 4.4. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami (sprzętem i aparaturą kontrolno-pomiarową), a także zapleczem warsztatowo-sprzętowym, niezbędnym do wykonywania usługi. 4.5. Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia w zakresie naprawy aparatury i sprzętu medycznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupsk.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH (APARATURY I URZĄDZEŃ) W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. F. CEYNOWY SP. Z O.O. W WEJHEROWIE
Dodano: 2016-06-23 - DZP/30/16 SERWIS ANGIOGRAFU
Dodano: 2016-06-22 - Usługi serwisu sprzętu medycznego w SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/30/16
Dodano: 2016-04-22 - Usługi serwisu sprzętu medycznego w SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/12/16
Dodano: 2016-03-03 - Usługi autoryzowane serwisu sprzętu medycznego firmy Siemens w SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/67/15.
Dodano: 2015-12-30 - Usługi serwisu sprzętu medycznego w SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/64/15
Dodano: 2015-12-15 - DZP/31/15 OBSŁUGA SERWISOWA TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO, MAMMOGRAFU CYFROWEGO ORAZ APARATU RTG
Dodano: 2015-08-12 - DZP/15/15 OBSŁUGA SERWISOWA ANGIOGRAFU ALLURA XPER WRAZ Z WYPOSAŻENIEM
Dodano: 2015-05-25 - Usługi serwisu sprzętu medycznego w SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/07/15
Dodano: 2015-02-12 - Usługi autoryzowane serwisu sprzętu medycznego firmy Siemens w SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/97/14
Dodano: 2014-12-18