Przetargi.pl
NAPRAWY I PRZEGLĄDY SAMOCHODÓW

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 19A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6464929 , fax. 089 6464929
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Ostródzie
    ul. Grunwaldzka 19A 19A
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6464929, fax. 089 6464929
    REGON: 51040217500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psouu-ostroda.eu.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: organizacja pozarządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWY I PRZEGLĄDY SAMOCHODÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw oraz przeglądów pozagwarancyjnych samochodów, w zakresie i na zasadach oraz warunkach przedstawionych poniżej. Zamawiający wymaga, aby zakład, w którym będą wykonywane naprawy i przeglądy był zlokalizowany na teranie miasta Ostróda lub maksymalnie w odległości 5 km od granic miasta. 1. Naprawy obejmują czynności polegające na wykonywaniu napraw eksploatacyjnych, remontów bieżących i głównych, a także usuwaniu awarii zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: 1) wykonywanie napraw odbywa się wyłącznie na zlecenie zamawiającego, 2) wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z zamawiającym, w momencie przyjęcia pojazdu do naprawy, zakres robót oraz orientacyjna cenę za usługę, 3) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych - jedynie po uzgodnieniu z osoba wyznaczoną do kontaktu z wykonawcą, 4) wykonawca, po dokonaniu naprawy, zobowiązany jest do okazania osobie, o której mowa w pkt. 3, każdej wymienionej części pojazdu zamawiającego, 5) wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części i materiałów eksploatacyjnych (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach zamawiającego, 6) maksymalny koszt naprawy pojazdu (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto, sporządzonej według norm producenta w systemach Audatex lub Eurotax. Ceny części nie mogą być wyższe niż sugerowane przez głównych dostawców danej marki pojazdów. 2. Przeglądy techniczne obejmują: 1) wymianę materiałów eksploatacyjnych, 2) wymianę oleju w zależności od wskazań producenta pojazdu, nie rzadziej jednak niż raz w roku (zamawiający może dostarczyć własny olej z przeznaczeniem do wymiany), 3) wymianę filtrów, 4) sprawdzanie układu kierowniczego i hamulcowego, 5) sprawdzanie działania elementów zawieszenia, 6) niezbędne regulacje mechanizmów i podzespołów, 7) sprawdzanie ogólnego stanu technicznego pojazdu, 8) określenie czy pojazd może być dopuszczony do ruchu drogowego, 9) wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia pojazdu do ruchu, zamawiający może zakupić olej i inne materiały eksploatacyjne, a następnie powierzyć je wykonawcy w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Za uszkodzenia wynikające z właściwości dostarczonych przez zamawiającego materiałów, wykonawca nie odpowiada, 3. Usługi wymienione w ust. 1-2 winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami: 1)Świadczone w zakresie zapewniającym stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności techniczno użytkowej przez okres obowiązywania umowy, 2) jeżeli w toku wykonywania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności przekraczających uzgodniony zakres wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z zamawiającym, przed jego wykonaniem, 3) na wykonanie usługi wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji, 4) na zakupione nowe części wykonawca udzieli gwarancji producenta, 5) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 3 dni, w wyjątkowych sytuacjach jedynie po uzgodnieniu z zamawiającym, może ulec przedłużeniu, 6) za szkody w wyniku nieprawidłowego wykonywania usług wymienionych w ust. 1 i 2 odpowiada wykonawca.. 4. Wyżej wymienione usługi dotyczyć będą samochodów będących w posiadaniu Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Ostródzie: a) Volkswagen Transporter b) Renault Master
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2b) posiadają Warsztat/Zakład na terenie miasta Ostródy lub 5km od granic miasta. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczą każdego z Wykonawców, którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego. Przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego należy także rozumieć Wspólników spółek cywilnych. 3. Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, winni złożyć następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji; 2.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 oraz art. 24 ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.; 3.W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do podpisywania dokumentów składanych w przedmiotowym postępowaniu - wzór upoważnienia stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji; 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego o niezaleganiu ze składkami i podatkiem. Dokumenty wyżej wyszczególnione mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem /za zgodność z oryginałem. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.psouu-ostroda.eu.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach