Przetargi.pl
"Naprawy dróg leśnych w trzech leśnictwach Nadleśnictwa Nowogard w 2017 r"

Nadleśnictwo Nowogard ogłasza przetarg

  • Adres: 72200 Nowogard, ul. Radosława
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3920640, 3920646
  • Data zamieszczenia: 2017-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Nowogard
    ul. Radosława 11
    72200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3920640, 3920646
    REGON: 81053924900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Naprawy dróg leśnych w trzech leśnictwach Nadleśnictwa Nowogard w 2017 r"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje naprawy dróg leśnych w trzech leśnictwach Nadleśnictwa Nowogard w 2017 r. (podzielony na 3 części - pakiety). W ramach planowanych robót projektuje się wzmocnienie konstrukcji nawierzchni na odcinkach, które utraciły walory użytkowe z kruszywa betonowego łamanego, o frakcji 0/63 mm i grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu na warstwie odsączającej – z piaskowej, o grubości 10 cm lub nie w wcześniej przygotowanym korycie drogi w zależności od istniejących warunków gruntowych wraz z robotami towarzyszącymi związanymi z wykonaniem poboczy, odmuleniem rowów o gr. 20 cm namułu wraz wyprofilowaniem dna i skarp .Szacunkowa sumaryczna ilość odcinków dróg do naprawy dla części I, II i III (pakietu) - zamówienia wynosi: 6696 m2 w tym: I część zamówienia (pakiet): Dotyczy naprawy dróg w Leśnictwie Dobra. Naprawy odcinków dróg gruntowych polegająca na wykonaniu koryta drogi o głębokości 10 cm wraz wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża, wykonaniu nawierzchni z warstwy kruszywa betonowego frakcji 0/63 mm, o grubości 20 cm po zgęszczeniu oraz wykonaniu poboczy z gruntu odłożonego z koryta drogi. Szacunkowa ilości napraw dróg gruntowych wynosi: 3030 m2. Oczyszczenie rowów z namułu (namuł 20 cm) wynosi: 365 m. Naprawy zostaną wykonane w oparciu o Dokumentację Techniczną, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Odbioru i Wykonania Robót oraz Przedmiarem. II część zamówienia (pakiet): Dotyczy naprawy dróg w Leśnictwie Maciejewo. Naprawy odcinków dróg gruntowych polegająca na wykonaniu koryta drogi o głębokości 10 cm wraz wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża, wykonaniu nawierzchni na podsypce piaskowej gr 10 cm wraz z zagęszczeniem oraz warstwy kruszywa betonowego łamanego frakcji 0/63 mm, o grubości 20 cm po zgęszczeniu oraz wykonaniu poboczy z gruntu odłożonego z koryta drogi. Szacunkowa ilości napraw dróg gruntowych wynosi: 3150 m2. Oczyszczenie rowów z namułu (namuł 20 cm) wynosi: 700 m. Naprawy zostaną wykonane w oparciu o Dokumentację Techniczną, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Odbioru i Wykonania Robót oraz Przedmiarem. III część zamówienia (pakiet): Dotyczy naprawy dróg w Leśnictwie Trzechel Naprawy odcinków dróg gruntowych polegająca na wykonaniu koryta drogi o głębokości 10 cm wraz wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża, wykonaniu nawierzchni z warstwy kruszywa betonowego frakcji 0/63 mm, o grubości 20 cm po zgęszczeniu oraz wykonaniu poboczy z gruntu odłożonego z koryta drogi.Szacunkowa ilości napraw dróg gruntowych wynosi:516 m2. Naprawy zostaną wykonane w oparciu o Dokumentację Techniczną, zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacją Techniczną Odbioru i Wykonania Robót oraz w ilości określonej w Przedmiarze - Obmiarze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dla pakietu nr I Dokumentacja Techniczna (załącznik nr 4.1 do SIWZ), oraz Przedmiar (załącznik nr 3.1 do SIWZ); Dla pakietu nr II Dokumentacja Techniczna (załącznik nr 4.2 do SIWZ), oraz Przedmiar (załącznik nr 3.2 do SIWZ); Dla pakietu nr III Dokumentacja Techniczna (załącznik nr 4.3 do SIWZ), oraz Przedmiar (załącznik nr 3.3 do SIWZ); Ilość, lokalizacja oraz terminy naprawy wszystkich odcinków dróg odpowiednio do I części (pakietu), II części (pakietu), III części (pakietu) przeznaczonych do wykonania naprawy będzie zlecana zleceniami szczegółowymi w zależności od potrzeb Zamawiającego, które będą uwarunkowane bieżącą sytuacją. Zamawiający po wykonaniu przez Wykonawcę zleconej naprawy odcinka drogi będzie przeprowadzał odbiór wykonanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr 1: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Pakiet nr 2: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Pakiet nr 3: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku na nr rachunku: Bank BOŚ SA Warszawa 86 1540 1085 2001 5315 4468 0001 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Naprawy dróg leśnych w trzech leśnictwach Nadleśnictwa Nowogard 2017 r. Pakiet nr ……. ” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 6). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu: OŚWIADCZENIE. W OŚWIADCZENIU należy podać następujące informacje: 1) o braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i art. 24 ust. 5 pkt 1-2 i 4, 8 PZP dotyczących Wykonawcy oraz ewentualnych podmiotów, na których zasobach Wykonawca polega albo o istnieniu podstawy do wykluczenia z postępowania wraz z opisem środków naprawczych, które podjął Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 8 PZP. 2 o spełnieniu warunków udziału zamówienia, 3) oświadczenie o aktualności i zgodności z prawdą podanych informacji oraz o świadomości konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd. OŚWIADCZENIE należy złożyć wraz z ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach