Gmina Miasta Gostynina ogłasza przetarg
- Adres: 09-500 Gostynin, ul. Rynek 26
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2360737 , fax. 024 2360712
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gostynina
ul. Rynek 26 26
09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
tel. 024 2360737, fax. 024 2360712
REGON: 61101543100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gostynin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawy dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Gostynina - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są bieżące naprawy dróg gminnych i wewnętrznych - będących własnością Zamawiającego - na terenie miasta Gostynina o nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową i przy użyciu remontera. Zamówienie obejmuje naprawę dróg w podz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli umowy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę w/w dokumentów wg reguły spełnia/nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia każdego z w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy (zgodnie z zał. nr 2 do siwz), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa równoważne dokumenty wymienione w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.), 3) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (zgodnie z zał. nr 4 do siwz); Wykonawca powinien posiadać lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami (dołączone pisemne zobowiązanie innego podmiotu udostępniającego wymagane narzędzia i urządzenia) w postaci co najmniej: a) 1 samochodu samowyładowczego do 5 Mg, b) 1 recyklera, c) 1 lekkiego walca wibracyjnego, d) 1 walca ogumionego, e) 1 piły mechanicznej do cięcia asfaltu, f) 1 remontera, g) 1 skrapiarki, h) 1 frezarki. Wszystkie kserokopie wymaganych powyżej dokumentów, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty przez inną osobę reprezentującą Wykonawcę lub Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa w oryginale lub jego poświadczonej notarialnie kserokopii - chyba, że reprezentacja wynika z innych dokumentów załączonych do oferty (np. z odpisu z rejestru). W przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie (konsorcjum) do oferty musi być dołączone wystawione w oryginale lub poświadczonej notarialnie kserokopii, dla podmiotu wiodącego - lidera - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcie umowy. Forma składania dokumentów i oświadczeń w przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum): - każdy z podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1, 2, - w odniesieniu do dokumentów wymienionych w pkt 3 podmioty tworzące konsorcjum mogą złożyć jeden wspólny dokument. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem konsorcjum.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umgostynin.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Projekt i wykonanie wzmocnienia podłoża gruntowego nasypu drogowego oraz skarp i poboczy obwodnicy Siedlec w ciągu drogi krajowej nr 2 od km 568+000 do km 568+340.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych w 2016 roku.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie przebudowy ulicy Kochanowskiego w Żelechowie, odcinka drogi gminnej Nr 131432W w Woli Żelechowskiej oraz drogi gminnej Nr 131410W w Woli Żelechowskiej
Dodano: 2016-07-27 - REMONT I UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH
Dodano: 2016-07-26 - Remont dróg dojazdowych wewnętrznych, wraz z infrastruktura towarzyszącą w miejscowości Łubienica Superunki
Dodano: 2016-07-26 - Remont cząstkowy nawierzchni drogi powiatowej nr 3523W Jedlnia - Sokoły - Pionki.
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dzierżenin
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ul. Kołobrzeskiej na odcinku pomiędzy posesjami 52-54 (droga wewnętrzna) w Konstancinie-Jeziornie wraz z oświetleniem drogowym
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie remontów dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów - etap II
Dodano: 2016-07-22 - Remont drogi wojewódzkiej nr 698 Pruszyn - Wyczółki od km 7+613 do km 10+613 wraz z remontem przepustu o średnicy 60 cm w km 8+275 na terenie gminy Siedlce, powiat siedlecki, woj. mazowieckie - nr postępowania 125/16.
Dodano: 2016-07-21