Przetargi.pl
NAPRAWY BIEŻĄCE POJAZDÓW INTERWENCYJNYCH UŻYTKOWANYCH PRZEZ PLACÓWKĘ ŻANDARMERII W GRUDZIĄDZU

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2013-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWY BIEŻĄCE POJAZDÓW INTERWENCYJNYCH UŻYTKOWANYCH PRZEZ PLACÓWKĘ ŻANDARMERII W GRUDZIĄDZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw bieżących oraz awaryjnych samochodów interwencyjnych użytkowanych przez Placówkę Żandarmerii Wojskowej w Grudziądzu zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 2. Ilość napraw będzie w pełni uzależniona od faktycznych awarii pojazdów i potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonywanie usługi odbywać się będzie w siedzibie Wykonawcy. Dopuszcza się możliwość wykonania usługi naprawy sprzętu w siedzibie Zamawiającego. Koszt dojazdu w celu wykonania ww. usługi ponosi Wykonawca. 4. Zakres usługi obejmuje: - wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia, - wykonywanie napraw bieżących, - wykonywanie napraw awaryjnych, polegających na usuwaniu skutków awarii, - wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe, - utylizacja wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami, - montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, - wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie. 5 Wykonawca zobowiązany jest posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów OPEL Vivaro (2 pojazdy) zgodnie z technologią producenta marki pojazdu. 6 Wykonawca zobowiązany jest posiadać stacjonarny warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie oraz dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną pojazdów, który został przeszkolony w danym zakresie. 7. Wykonawca zobowiązany jest posiadać potencjał techniczny, umożliwiający badanie skuteczności działania hamulców poszczególnych osi oraz stanu technicznego zawieszenia, układów jezdnych i układu kierowniczego naprawianych pojazdów Zamawiającego. 8. Wykonawca winien stosować w czasie napraw części zamiennych stosowanych na 1 montaż pojazdu, dopuszcza się stosowanie zamienników pod warunkiem, że będą spełniać warunki producenta pojazdu. 9. Wykonawca udziela gwarancji na wykonaną usługę oraz zamontowane części i podzespoły dostarczone przez Wykonawcę na okres 12 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru sprzętu po wykonanej usłudze. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia do napraw własnych części zamiennych. 11. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący Ogólne Warunki Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach