Przetargi.pl
NAPRAWY BIEŻĄCE, AWARYJNE SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH I CIĘŻAROWO-TERENOWYCH W GRUDZIĄDZU, CHEŁMNIE I BRODNICY - SPRAWA NR 17/2016

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2016-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWY BIEŻĄCE, AWARYJNE SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH I CIĘŻAROWO-TERENOWYCH W GRUDZIĄDZU, CHEŁMNIE I BRODNICY - SPRAWA NR 17/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw bieżących i awaryjnych samochodów ciężarowych, ciężarowo terenowych użytkowanych przez 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Jednostkę Wojskową 1109, Centrum Szkolenia Logistyki, Jednostkę Wojskową 3537, Jednostkę Wojskową 3136, według zadań: 1) Zadanie nr 1: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów ciężarowych, ciężarowo terenowych użytkowanych w Grudziądzu, 2) Zadanie nr 2: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów ciężarowych, ciężarowo terenowych użytkowanych w Chełmnie, 3) Zadanie nr 3: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów ciężarowych, ciężarowo terenowych użytkowanych w Brodnicy. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zadanie nr 1: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów ciężarowych, ciężarowo terenowych użytkowanych w Grudziądzu. Dotyczy nw. pojazdów: Star 266 M, Star 266 M2, Star 944, Jelcz 862, Star 15.227LC, Star 1142, Star 11422V, IVECO EUROCARGO ML160E25, Star 12.220, Kamaz 5511W, Kraz 256W, IVECO TRAKKER AD380 T41W, Jelcz 325, IVECO TRAKKER ciągnik siodłowy, Star 1466, Jelcz P662D43, Jelcz 662D, Jelcz 662C, Jelcz P442, Star 142CJ, Star 14.225, Jelcz P442, Star 266, Star 200, URAL 375, Star A 29, Star 12.227, Star 660M2. 2) Zadanie nr 2: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów ciężarowych, ciężarowo terenowych użytkowanych w Chełmnie. Dotyczy nw. pojazdów: Kraz 255B, Ural 375, Kamaz-53213, Star 266, Star 266 M2, Jelcz 862, Jelcz 325, Jelcz S662D, Star 660 M2, IVECO TRAKKER ciągnik siodłowy. 3) Zadanie nr 3: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów ciężarowych, ciężarowo terenowych użytkowanych w Brodnicy. Dotyczy nw. pojazdów: Star 266, Star 266M2, Star 944, Star 200, Star 12.227, Star 744, Star 1142, IVECO EUROCARGO ML 160E25, Star A29, Jelcz 662D, Jelcz 325. 3. Wykonawca zobowiązany jest posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów zgodnie z technologią producenta poszczególnych marek pojazdów. 4. Wykonawca zobowiązany jest posiadać stacjonarny warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie oraz dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną pojazdów, który został przeszkolony w danym zakresie. 5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać potencjał techniczny, umożliwiający badanie skuteczności działania hamulców poszczególnych osi oraz stanu technicznego zawieszenia, układów jezdnych i układu kierowniczego naprawianych pojazdów Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi umożliwiającej prawidłowe funkcjonowanie pojazdów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta. 7. Usługa winna być świadczona sukcesywnie na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień/zleceń. Wykonawca przyjmie pojazd Zamawiającego do naprawy na podstawie wystawionego każdorazowo przez Zamawiającego zlecenia naprawy. Jednocześnie potwierdzi na nim fakt przyjęcia pojazdu do naprawy z pełnym (niepełnym) zbiornikiem paliwa oraz napełnionymi płynami eksploatacyjnymi poszczególne układy funkcjonalne pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag do powyższego Wykonawca zaznaczy to wyraźnie w zleceniu naprawy. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania do naprawy lub obsługiwania pojazdów Zamawiającego niezwłocznie - każdorazowo poza kolejnością. Maksymalny czas przyjęcia pojazdu Zamawiającego do naprawy lub obsługi nie może przekroczyć 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (nie dotyczy sytuacji, gdy Zamawiający na swój koszt i swoje ryzyko dostarczy pojazd do naprawy). Ilość napraw będzie w pełni uzależniona od faktycznych awarii i potrzeb Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest naprawić przyjęte do naprawy pojazdy Zamawiającego w trybie poza kolejnością - dotyczy naprawy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczność uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów (materiałów). 9. Wykonawcy zobowiązują się do stosowania w czasie napraw autoryzowanych części zamiennych producenta pojazdu (według ich cen udokumentowanego zakupu), dopuszcza się stosowanie zamienników pod warunkiem, że będą spełniać warunki producenta pojazdu. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia do naprawy własnych części zamiennych (w przypadku, gdy nimi dysponuje). 11. Zakres wykonania usługi obejmuje: a) wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania pojazdu, diagnostyki niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie) wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia: b) wykonywanie napraw bieżących pojazdów, c) wykonywanie napraw pokryć skrzyń ładunkowych, d) wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe, e) utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami, f) montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, g) Wykonawca przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie, 12. Wykonanie usługi odbywać się będzie w siedzibie Wykonawcy. Dopuszcza się możliwość wykonania przez Wykonawcę usługi naprawy pojazdu w siedzibie Zamawiającego lub Odbiorcy usługi. Koszt dojazdu pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego bądź siedziby Odbiorcy usługi ponosi Wykonawca. 13. Sposób transportu, holowania z miejsca awarii do miejsca wykonywania napraw (miejsce wyznaczone przez Wykonawcę) organizuje na własne ryzyko i odpowiedzialność Wykonawca. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość transportu pojazdów przeznaczonych do naprawy do miejsca wykonywania naprawy własnym staraniem i na własny koszt (w sytuacji, gdy ze względów organizacyjnych jest to możliwe). 15. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501141008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w łącznej wysokości: 3 800,00 zł, w tym: Zadanie nr 1: 2 600,00 zł Zadanie nr 2: 1 000,00 zł Zadanie nr 3: 200,00 zł 2. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 4. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804.). 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 5 pkt 5, należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy) Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. Dopuszcza się załączenie oryginału dokumentu do oferty. 9. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania, numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a Ustawy). 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach