13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261483290 , fax. 261483222
- Data zamieszczenia: 2022-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
ul. Czwartaków 3
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 261483290, fax. 261483222
REGON: 340907277 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawy bieżące autobusów użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy w roku 2023-2024 - sprawa nr 108/2022 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw bieżących autobusów użytkowanych przez 13 WOG w Grudziądzu, JW 1109 w Grudziądzu, CSLog w Grupie i Grudziądzu.Zakres wykonania usługi obejmuje:- wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania autobusów, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu autobusów objętych przedmiotem zamówienia,- wykonywanie napraw bieżących,- wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w autobusie,- utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,- montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,- wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie.- holowanie/transport autobusu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (Użytkowników pojazdu) objętych danych zadaniemPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw bieżących autobusów użytkowanych przez JW 3136 w Chełmnie.Zakres wykonania usługi obejmuje:- wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania autobusów, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu autobusów objętych przedmiotem zamówienia,- wykonywanie napraw bieżących,- wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w autobusie,- utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,- montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,- wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie.- holowanie/transport autobusu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (Użytkowników pojazdu) objętych danych zadaniemPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw bieżących autobusów użytkowanych przez JW 3537 Brodnica.Zakres wykonania usługi obejmuje:- wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania autobusów, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu autobusów objętych przedmiotem zamówienia,- wykonywanie napraw bieżących,- wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w autobusie,- utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,- montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,- wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie.- holowanie/transport autobusu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (Użytkowników pojazdu) objętych danych zadaniem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50113100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-02
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną