Przetargi.pl
Naprawy awaryjne radiostacji XT-452, XK-2900, XK-2500 oraz odbiorników ET-458U Numer referencyjny P/05/IW/09

1 Baza Materiałowo - Techniczna ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6533660 , fax. 056 6903660
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 1 Baza Materiałowo - Techniczna
    ul. Okólna 37 37
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6533660, fax. 056 6903660
    REGON: 80038702100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bmt.pl/przetargi_1bmt
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawy awaryjne radiostacji XT-452, XK-2900, XK-2500 oraz odbiorników ET-458U Numer referencyjny P/05/IW/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Naprawy awaryjne radiostacji XT-452, XK-2900, XK-2500 oraz odbiorników ET-458U
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503332000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tzn.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane do potwierdzenia: 1.1.Oświadczenie, o którym mowa w części IX ppkt 1.1 SIWZ 1.2.Wpis do właściwego rejestru albo ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane do potwierdzenia: 2.1.Oświadczenie, o którym mowa w części IX ppkt 1.1 SIWZ 2.2.Dysponowanie osobą pełniącą funkcje pełnomocnika ochrony informacji niejawnych oraz osobami posiadającymi uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej zastrzeżone. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane do potwierdzenia: 3.1.Oświadczenie, o którym mowa w części IX ppkt 1.1 SIWZ 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, Wymagane do potwierdzenia: 4.1.Oświadczenie, o którym mowa w części IX ppkt 1.1 SIWZ Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków na podstawie oświadczenia oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów oraz oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (z zastosowaniem art. 26. ust. 3 i 4 Ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty muszą być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 4 do SIWZ); 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.Zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz poświadczenia bezpieczeństwa osobowego pełnomocnika, ds. ochrony informacji niejawnych o klauzuli, co najmniej poufne; 1.4.Zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz poświadczenia bezpieczeństwa osobowego osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu napraw awaryjnych, o klauzuli co najmniej zastrzeżone; 1.5.Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu napraw awaryjnych (załącznik nr 4 do umowy). 1.6.Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.5 Wykonawca wskazał takie osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena dojazdu za 1 kilometr
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.1bmt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną