Przetargi.pl
Naprawienie szkód górniczych wyrządzonych ruchem zakładu górniczego w budynku kościoła parafii P.W. Św. Franciszka z Asyżu, Wieliczka ul. Brata Alojzego Kosiby 31

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 278711, 012 2787132 , fax. 012 2787110
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
    Park Kingi 1 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 278711, 012 2787132, fax. 012 2787110
    REGON: 00041683000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kopalnia-pp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawienie szkód górniczych wyrządzonych ruchem zakładu górniczego w budynku kościoła parafii P.W. Św. Franciszka z Asyżu, Wieliczka ul. Brata Alojzego Kosiby 31
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i prac konserwatorskich mających na celu wykonanie napraw szkód górniczych wyrządzonych ruchem zakładu górniczego w budynku kościoła Parafii p.w. św. Franciszka z Asyżu, 32-020 Wieliczka ul. Brata Alojzego Kosiby 31 wraz z wykonaniem stosownych zabezpieczeń charakterystycznych dla obiektów, w których wystąpiły szkody górnicze. Szczegółowe informacje zawarte są w SIWZ i na stronie internetowej Kopalni Soli Wieliczka S.A.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5.000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XII pkt. 2 specyfikacji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem publicznym, to jest wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają; 2) nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., nr 223, poz. 1655 t.j. wraz z późn. zm.); 3) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym zamówieniem to jest: a) należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch prac mających za przedmiot roboty budowlane w zakresie robót dotyczących naprawy szkód górniczych wyrządzonych ruchem zakładu górniczego w obiektach budowlanych zabytkowych - wpisanych do rejestru zabytków o podobnym charakterze o łącznej wartości 250.000,- zł (brutto) każda z podaniem nr rej. zabytku, opisu prac, wartości prac, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie (np. referencje, protokołu odbioru). 4) dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia takiego potencjału technicznego; 5) dysponowanie niezbędnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia takich osób: a) udokumentowanie posiadania przewidzianych w Prawie budowlanym uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i uprawnień do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych tj. uprawnień upoważniających do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia oraz aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnień do prowadzenia prac konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych. 6) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 7 do Specyfikacji, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz prawidłowego wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch prac mających za przedmiot roboty budowlane w zakresie robót dotyczących naprawy szkód górniczych wyrządzonych ruchem zakładu górniczego w obiektach budowlanych zabytkowych - wpisanych do rejestru zabytków o podobnym charakterze o łącznej wartości 250.000,-zł (brutto) każda, z podaniem nr rej. zabytku, opisu prac, wartości prac, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji. 4) dokumenty stwierdzające posiadanie przez osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy lub Kierownika robót: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu, - uprawnień do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, - uprawnień do prowadzenia prac konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kopalnia-pp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach