Przetargi.pl
Naprawę pojazdów służbowych jednostek Policji garnizonu łódzkiego

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
  • Data zamieszczenia: 2010-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Panstwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawę pojazdów służbowych jednostek Policji garnizonu łódzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych jednostek Policji garnizonu łódzkiego. Szczegółowy zakres wykonania usługi został określony w Załączniku Nr 8 do SIWZ - wzór umowy. 3.2. Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowej naprawy: - diagnostyka pojazdu w celu ustalenia rodzaju usterki, czynności regulacyjne, - naprawa, wymiana części lub podzespołu, - sprawdzenie poprawności wykonanych prac. 3.3. Z przedmiotu zamówienia wyłączone są naprawy (usługi) związane z: - kosmetyką pojazdu, - pracami blacharsko-lakierniczymi (powypadkowymi), - instalacją łączności i sprzętem audio - video, - zakupem ogumienia, - wymianą oleju i płynów eksploatacyjnych, - wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza, - przeglądów wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji, 3.4. Przedmiotem zamówienia są naprawy, których ogólny koszt (robocizna, materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza 610,00 zł brutto. 3.5. Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w granicach administracyjnych miasta danej jednostki Policji lub w odległości do 10 km od granic miasta, w skład której wchodzi budynek oraz teren przyległy (parking). Stacja obsługi powinna posiadać monitoring lub dozór techniczny. Opis stacji obsługi należy zamieścić w załączniku nr 6 do SIWZ. 3.6. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętego gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji i nie spowodują jej utraty. Nie dotyczy to Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego samochodu. 3.7. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane według technologii napraw producenta danej marki samochodów. Ewentualne koszty wynikające z zastosowania niewłaściwej technologii napraw lub niewłaściwych części będą obciążać wykonawcę. 3.8. Części i materiały użyte do naprawy muszą być częściami zamiennymi o porównywalnej jakości (Dz.U. nr 38, poz. 329 z późn. zm.). Są to części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych. 3.9. Nie dopuszczalne jest użycie części używanych i wymontowanych z innych pojazdów. 3.10. Wartość użytych materiałów i części zamiennych musi wynikać z posiadanych dokumentów ich zakupu i przyjętej marży określonej w formularzu ofertowym. Ceny części i materiałów użytych do naprawy, łącznie z ewentualnie doliczaną Zamawiającemu marżą, nie mogą być wyższe od cen części oryginalnych określonych w aktualnych cennikach generalnych przedstawicieli producentów samochodów. 3.11. Wartość robocizny będzie wyliczana jako iloczyn norm czasowych wykonanych operacji i stawki za 1 roboczogodzinę. Stosowane przez Wykonawcę normy czasowe za wykonane operacje nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech. 3.12. Gwarancja na zastosowane materiały nie powinna być krótsza niż gwarancja udzielona przez producenta od dnia odbioru pojazdu, a w przypadku braku określenia terminu gwarancji przez producenta Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji od daty odbioru pojazdu. 3.13. Zamawiający wymaga zaoferowania minimalnej 3 miesięcznej gwarancji na robociznę. 3.14. Nie dopuszcza się możliwości wykonywania jazd próbnych przez pracowników Wykonawcy. Kierować pojazdami służbowymi Policji mogą jedynie funkcjonariusze i pracownicy Policji. 3.15. Pojazd naprawiany musi być zabezpieczony przed dostępem osób nie będących pracownikami Wykonawcy. 3.16. Świadczenie usług w zakresie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zamówienia w przedmiocie usług określonych w SIWZ w przypadkach, gdyby odbiegała ona od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. 3.17. Marka, model oraz rok produkcji naprawianego sprzętu odpowiednio dla danej części, stanowi podstawę do oszacowania cen do oferty, złożonej w niniejszym postępowaniu. Ww. dane zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ. 3.18. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na usługi będące przedmiotem zamówienia. 3.19. Wykonawca w Formularzu ofertowym wpisze osobę do której należy zgłosić zamówienie i poda jej adres, imię i nazwisko, nr telefonu, faxu lub pocztę elektroniczną. Ze strony Zamawiającego do kontaktów będą wyznaczone osoby, które zostaną wpisane w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501121000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na robociznę
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach