Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5720366 , fax. 022 5720377
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
ul. Żwirki i Wigury 61 61
02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5720366, fax. 022 5720377
REGON: 00028891700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wum.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa wyposażenia pomieszczeń w Katedrze Mikrobiologii Lekarskiej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Naprawa wyposażenia pomieszczeń w Katedrze Mikrobiologii Lekarskiej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) zwanej dalej ustawą. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt. 2 składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). 3.W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1)wykaz minimum dwóch wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym co najmniej jednej, o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł. Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać usługi wykonane w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (polegającym na dostarczeniu i zainstalowaniu mebli robionych pod wymiar) Załącznik nr 4 do SIWZ; 2)co najmniej jeden dokument potwierdzający, że Wykonawca świadczył dostawy, ujęte w ww. wykazie, z należytą starannością. Przedkładane dokumenty /referencje/ muszą zawierać co najmniej: -wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował dostawy w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia; -wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były dostawy; -opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, dostawy były realizowane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wum.edu.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE REMONTU ŁÓŻEK I TABORETÓW POLOWYCH - SPRAWA 11/2016
Dodano: 2016-03-11 - Sprawa 94/2015 Remont łóżek polowych
Dodano: 2015-11-10 - Renowacja mebli w sali rozpraw B, pokojach narad, sześciu drewnianych blatów w pokojach biurowych i jednej ławki z obudową w korytarzu w obiekcie Kompleks Urbanistyczny Wymiaru Sprawiedliwości z siedzibą Sądu Najwyższego w Warszawie
Dodano: 2015-07-22 - Wykonanie usługi remontu łóżek, taboretów i stołów polowych.
Dodano: 2015-05-11 - Renowacja mebli w salach rozpraw, pokojach narad oraz elementów drewnianych korytarzy w obiekcie Kompleks Urbanistyczny Wymiaru Sprawiedliwości z siedzibą Sądu Najwyższego w Warszawie
Dodano: 2014-06-04 - Wykonanie remontu łóżek, taboretów i stołów polowych
Dodano: 2014-05-06 - Wykonanie i montaż elementów stolarskich - obudowy grzejników, drzwi, okiennice, boazeria, adaptacja zabytkowego pałacu w Chrzęsnem na cele edukacyjno-kulturalne - wyposażenie zespołu pałacowego
Dodano: 2014-04-11 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KONSERWACJI STOLARSKICH W IPCZD
Dodano: 2013-11-19 - Remont sali rozpraw C, pokoi narad oraz korytarzy przed i za salami rozpraw w obiekcie Kompleks Urbanistyczny Wymiaru Sprawiedliwości z siedzibą Sądu Najwyższego w Warszawie
Dodano: 2013-07-29 - Sprawa 94/2013
Dodano: 2013-06-12