Przetargi.pl
NAPRAWA USZKODZONYCH, WYMIANA ZNISZCZONYCH CZĘŚCI, AKTUALIZACJA, MYCIE I KONSERWACJA ELEMENTÓW MSI KAT. 4/6/8 W TYM WYKONANIE I MONTAŻ TABLIC ULICOWYCH I TABLIC ROZPROWADZAJĄCYCH RUCH PIESZY ORAZ SŁUPKÓW BĘDĄCYCH NOŚNIKAMI PRZEDMIOTOWYCH ELEMENTÓW MSI

Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 00-801 Warszawa, ul. Chmielna 120
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 6549192 , fax. 0-22 8909211
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Chmielna 120 120
    00-801 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 6549192, fax. 0-22 8909211
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWA USZKODZONYCH, WYMIANA ZNISZCZONYCH CZĘŚCI, AKTUALIZACJA, MYCIE I KONSERWACJA ELEMENTÓW MSI KAT. 4/6/8 W TYM WYKONANIE I MONTAŻ TABLIC ULICOWYCH I TABLIC ROZPROWADZAJĄCYCH RUCH PIESZY ORAZ SŁUPKÓW BĘDĄCYCH NOŚNIKAMI PRZEDMIOTOWYCH ELEMENTÓW MSI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    NAPRAWA USZKODZONYCH, WYMIANA ZNISZCZONYCH CZĘŚCI, AKTUALIZACJA, MYCIE I KONSERWACJA ELEMENTÓW MSI KAT. 4/6/8 W TYM WYKONANIE I MONTAŻ TABLIC ULICOWYCH I TABLIC ROZPROWADZAJĄCYCH RUCH PIESZY ORAZ SŁUPKÓW BĘDĄCYCH NOŚNIKAMI PRZEDMIOTOWYCH ELEMENTÓW MSI Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 206 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 1.1. Warunki ogólne, Wykonawcy muszą wykazać, że: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki opisane w pkt.1.1.4 musi spełniać każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt 1.1.1., 1.1.2., 1.1.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 1.3. Warunki szczegółowe: 1.3.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji, dla realizacji zamówienia, osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: Lp. - Stanowisko - Wymagana liczba osób - Staż 1.Kierownik produkcji (osoba odpowiedzialna za wykonanie elementów zgodnie z dokumentacją techniczną) -1 osoba - 4 lata. 2.Grafik komputerowy (osoba odpowiedzialna za opracowanie graficzne tablic - kolorystyka, czcionka) - 2 osoby - 3 lata. 3.Operator sprzętu plotującego (osoba odpowiedzialna za wydruk za wydruk i aplikacje folii na tablicach) - 2 osoby - 3 lata. 4.Kierownik robót terenowych (osoba odpowiedzialna za montaż oraz naprawę, mycie i konserwację elementów w terenie) - 1 osoba - 4 lata. 5.Montażysta (osoba montująca oznakowania w terenie oraz dokonująca napraw i prac związanych z myciem i konserwację elementów w terenie) - 4 osoby - 3 lata. 1.3.2.Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej cztery prace związane z produkcją i montażem pionowych oznakowań drogowskazowych - montowanych w pasie ruchu drogowego oraz naściennych tablic informacyjnych. Dwie z przedmiotowych prac muszą dotyczyć tablic wykonywanych z aluminium z wykorzystaniem folii I i II generacji oraz z wykorzystaniem technologii malowania proszkowego. Wykonawca wykaże również, że zrealizował co najmniej dwie prace związane z naprawą i konserwacją drogowych oznakowań pionowych. Dla prac wymienionych przez wykonawcę zostaną przedstawione referencje potwierdzające należytą ich wykonanie. 1.3.3. Potencjał finansowo - ekonomiczny. Wykonawca musi wykazać: 1.3.3.1. Średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie rachunków zysku i strat pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych) 1.3.3.2 posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 1.3.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków szczegółowych), że warunki określone w pkt.1.3.1.,1.3.2.,1.3.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 1.4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (ogólnych i szczegółowych) należy załączyć: 2.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp 2.1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp 2.1.3. Informację o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzając jednocześnie spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego. 2.1.3.1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w informacji, o której mowa w pkt 2.1.3., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.1.4. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie. 2.1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.6. Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty za okres jak w zdaniu poprzednim. 2.1.7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 2.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1.5. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 2.4.1. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 2.4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 2.1.1. oraz pkt 2.1.5. oraz odpowiednio w pkt. 2.2. winny być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdm.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach